Yvonne Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Alweer de laatste dag richting werk deze week. Maar eerst tijd om rustig verder wakker te worden, even de rust en de stilte van het groen nog ademen... Goedemorgen frummers. Koffie en thee zijn 'onderweg' lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Oeioeioei.... Bijna vergeten..... Toine is vandaag jarig. Dear Toine, ik hoop dat je een fijne dag hebt. Ik wens je ook een mooi nieuw jaar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Goedemorgen allemaal weer, iedereen geslapen en gegeten? Poetsen jullie de tanden daarna wel? Laatste werkdag, fijn! Maak er wat van ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Oei, das wel heel weinig Gipsy, goed dat je dat even aankaart. En Vol, jazeker, tandjes opnieuw poetsen voor ik de deur uit ga. En dat moment is nú aangebroken... luitjes, maak er een mooie dag van. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Goedemorgen allen. Gefeliciteerd Toine Iedereen fijne en goede dag gewenst Dank voor de koffie Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Morgen allemaal, Rot is dat hè Gipsy, slecht slapen. Heb je er nu meer last van dan toen je dronk? Zou het misschien ook "gewoon" iets te maken kunnen hebben met het feit dat je in een ander bed ligt? (Dat is toch nog steeds zo?) Ik kom gezellig bij je op het dagpact: Dagpact:Gipsy Yogajuf Vind ik leuk Quote MultiQuote Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Morgen allemaal, Rot is dat hè Gipsy, slecht slapen. Heb je er nu meer last van dan toen je dronk? Zou het misschien ook "gewoon" iets te maken kunnen hebben met het feit dat je in een ander bed ligt? (Dat is toch nog steeds zo?) Ik kom gezellig bij je op het dagpact: Dagpact: Gipsy Yogajuf Nikky Vind ik leukQuote MultiQuote Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Goedemorgen allemaal. Effe heerlijk aan de koffie, na een goede nachtrust.mjammer dat niet iedereen goed slaapt. Dat geeft veel rust in het hoofd.. net de hond uitgelaten, het is wel weer wat fris maar de zon schijnt tenminste. wat ik vandaag ga doen weet ik nog niet, maar ik ben van plan er weer een mooie dag van te maken. en nu ik langer schoon ben, denk ik er ook minder aan. Dat is zoooooo fijn. allen een mooie dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Goedemorgen allemaal, Ja Vol. Goede aktie Gipsy. Van een lange tijd slecht slapen krijg je behoorlijk last in je dagelijks functioneren. Wel gezellig gehad met je familie en hond? Dat was toch gisteravond? Hier vandaag hoop regeldingen mbt verhuizing. Bellen, mailen, inspectie woning. Ben al moe als ik er aan denk Nee hoor, het lijkt veel, maar als het klaar is ben ik een tevreden mens. Werkze voor wie gaat werken. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 goeiemorgen frummers ik zou gaan beachen maar het regent hier hoera! kan ik uitslapen gauw mn bedje weer in tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Goedemorgen, wat een goede tip over die intactzelfhulpgroepen, schijnt ook hier in het noorden te zitten, AA was niet mijn ding dus dit kon wel eens een goed alternatief zijn.... Toine gefeliciteerd, laat je nog eens wat horen AR terug, fijn heb best wel vaak aan hem gedacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Goedemorgen, Voor mijn doen uitgeslapen. Rol net mijn bedje uit. Eerst maar eens een bakkie Dagpact: Gipsy Yogajuf Nikky Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Voor mezelf geen echte plannen vandaag, zie wel weer. AR welkom terug hier LadyJane, slaap lekker weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Goeie morgen lieve mensen. Hier ook weer eens minder geslapen. Raar is dat want ik zit eigenlijk ergens mee waar ik me zorgen over maak maar dan toch malen over van alles en nog wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Goedemorgen grote zus, vervelend dat je minder hebt geslapen, kennelijk zit je dan toch ergens mee als je over van alles gaat malen. Wens je een goede dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Goedemorgen Gipsy en Plofkip Ja die kat van jou is wel wijs met jou Plofkip, elke dag met baas kip eten Goedemorgen letje, gaat het weer een beetje, maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Mogge Kan je vertellen gipsy dat nu al beter slaapt als toen je dronk en als een blok in slaap viel Zo herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Hieperdepiep, van harte gefeliciteerd MijnGerrit, je mag mega, mega trots op jezelf zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 herkansing! goeiemorgen met zon dit keer mijn maatjes zijn alsnog volleyen maar ik moet naar de fysio dus het is niet de moeite nu. jammer, want dochter zou ook weer een keertje mee. Nu koffie met pannenkoeken als troost, jammie. Voor gerrit en Toinemanski, samen delenmannen zijn met hun 43e pas volwassen (vrouwen 32) las ik net, dus je mag nog puberen Toine. fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 MG gefeliciteerd. ik hoop ook snel zo ver te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Gefeliciteerd MG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Ongeduldig type ben je..of niet gipsy? Binnen 1 dag goed slapen... Alles of niets lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 (bewerkt) Gipsy slapen zal je, net als zoveel andere dingen, opnieuw moeten leren, en nu zonder alcohol. Slapen zal een natuurlijk proces moeten worden maar geef jezelf de tijd om daar aan te wennen. We hebben zolang (geslapen) want dat doe je niet echt, met alcohol. Je valt dan in een soort onnatuurlijke slaap waarin je niet echt hersteld omdat je dingen niet echt verwerkt. Het kan nog wel een tijdje duren voordat je geleerd hebt toe te geven aan je slaap. 15 augustus 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden