Spring naar bijdragen

Donderdag 14 augustus 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Trek is weer weg. Ik zit nu met een kop thee op de bank en ga nog wat TV kijken.

Het is wat rustiger geworden in mezelf.

Ik Ben trots op mezelf.

Dank voor dat jullie er waren voor me.

Ietje: ik weet nu even niets te zeggen. Ik merk dat ik boos wordt als ik je berichtjes lees maar weet niet zeker of dit boosheid is die komt vanuit mijn eigen pijn. Als dat laatste het geval is dan vind ik reageren niet zuiver, dus dan doe ik dat niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MijnGerrit: heb je naast de AA ook gekeken naar de InTact groep van Tactus. Dit is ook een soort zelfhulpgroep. http://www.intactherstelzelfhulp.nl. Wat ik heb gehoord is dat er een fijne groep is in jouw buurt.

En volgens mij kun je hier gewoon aanmelden, ook als je niet in behandeling bent bij Tactus.

Dit voor als de AA toch niets blijkt te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk Iet dat deze aanleiding

een van de vele voorbeelden is.

en dat jullie ergernissen er nu uitkomen

toevallig via dit voorval.

tijdens vakanties komt er vaak prut bovendrijven

net als wanneer je van je auto de olie gaat verversen.

vakantie is een "grote beurt"

je moet er vaak weer lang op teren.

dus als eerst de rommel eruit mag

komt er weer ruimte voor schone olie.

nieuwe start

voor een nieuw jaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker, ik heb het droog gehouden na de tennis en niemand die er raar van opkeek. Lekker zo dus doorgaan.

maar nu eerst eens naar bed want morgenvroeg gaat de wekker weer voor mijn vrouw en dan ga ik gelijk mee eruit en met de hond aan de wandel.

welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plofkip,

Wat moet ik steeds lachen als ik jouw nick lees en ook je avatar vind ik grappig.

Je gaat goed, volhouden, ene voet voor de andere, dan leg je vanzelf afstanden af. Bedenk ineens dat daarom terugval een juist woord is voor als iemand weer gaat drinken, want het is geen stilstand, maar achteruitgang.

Tot zover mijn overpeinzingen, maar waar ik eigenlijk mij tot jou richt is je bericht van gisteren aan Fruitvlieg over de woonproblemen.

Het is al jaaaaren niet meer zo dat mensen die door een scheiding woonruimte nodig hebben voorrang krijgen.

Dat is ook logisch, er is geen beginnen aan met al die scheidingen, al of niet getrouwd, en het zou niet eerlijk zijn voor de mensen die op de wachtlijst staan. Die zouden dan nooit aan de beurt komen.

Snappie? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR,

wat een verrassing dat je er weer bent, het was heel kaal toen je ineens verdwenen was, vooral op het dagpact.

Ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe het je in die tijd is vergaan, maar jou kennende, zul je dat niet willen vertellen.\

Begrijpelijk.

Ik sta sinds 2 weken op het weekpact, want heb eindelijk de strijd om minderaar te zijn opgegeven. Dag 17, geloof ik en het gaat wonderlijk makkelijk. Let op, Lidia!!!!

Het is natuurlijk wel zo dat ik jaren van oefening heb gehad, ik hoef het wiel niet meer uit te vinden.

Kom je nu weer regelmatig even langs? 

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...