Monster Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Kastanje ik begrijp dat je letterlijk gehoord wilde worden. Dat getuigt van zelfrespect want je weet dat je er recht op hebt om gehoord te worden. Dan ben je al goed op weg. Wat wakker van je dat je je hulplijnen inzet, je bent een VOORBEELD. Dank daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ja, Monster dat heb je mooi verwoord: ik wilde gehoord worden. En dit keer was ik dit niet indirect aan het vragen, als je begrijpt wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ietje: dat is niet fijn en dat op vakantie nog wel. Teveel bij elkaar ?? Normaal is je man werken en kan jij min of meer je gang gaan. En nu zijn jullie 24 per dag samen. Ja, dat kan lastig zijn. Ondernemen jullie ook wel eens dingen los van elkaar ?? Kan wat lucht geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 En boven op elkaars lip in de tent Ietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Goed gedaan Kastanje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 is heerlijk plofkip, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ik snap 't Jen. Maar in je vakantie ging het toch beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Kastanje, echt wakker. Ik ben blij met jouw inzicht. En je snelle reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ietje, waar is die man van je in het actieve deel van het verhaal? Kan hij niet rennen? lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Heeft iets met thuis te maken, Mary. Het is hier niet ok. Ik krijg het niet naar mijn zin. Ietje! Volgens mij vind jij het niet prettig dat je man zo dominant is. Ik word er boos van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ik ga slapen mensen. Korte nacht gehad en drukke dag. Fijne avond nog en goede nacht gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ietje, jouw man is misschien niet gewend om zoveel met de jongens te ondernemen maar zijn boosheid vind ik wat lastig. Hopelijk beïnvloedt het jou niet te erg. Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Weer een overwinning ..kastanje Echt sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Trek is weer weg. Ik zit nu met een kop thee op de bank en ga nog wat TV kijken. Het is wat rustiger geworden in mezelf. Ik Ben trots op mezelf. Dank voor dat jullie er waren voor me. Ietje: ik weet nu even niets te zeggen. Ik merk dat ik boos wordt als ik je berichtjes lees maar weet niet zeker of dit boosheid is die komt vanuit mijn eigen pijn. Als dat laatste het geval is dan vind ik reageren niet zuiver, dus dan doe ik dat niet. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ik weet niet hoe je met een dominante moet omgaan, zelf val ik kennelijk niet op die types. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Wel heb ik de indruk, Ietje, dat jij er niet gelukkig van word. En dat maakt me boos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 MijnGerrit: heb je naast de AA ook gekeken naar de InTact groep van Tactus. Dit is ook een soort zelfhulpgroep. http://www.intactherstelzelfhulp.nl. Wat ik heb gehoord is dat er een fijne groep is in jouw buurt. En volgens mij kun je hier gewoon aanmelden, ook als je niet in behandeling bent bij Tactus. Dit voor als de AA toch niets blijkt te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 ik denk Iet dat deze aanleiding een van de vele voorbeelden is. en dat jullie ergernissen er nu uitkomen toevallig via dit voorval. tijdens vakanties komt er vaak prut bovendrijven net als wanneer je van je auto de olie gaat verversen. vakantie is een "grote beurt" je moet er vaak weer lang op teren. dus als eerst de rommel eruit mag komt er weer ruimte voor schone olie. nieuwe start voor een nieuw jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Jazeker, ik heb het droog gehouden na de tennis en niemand die er raar van opkeek. Lekker zo dus doorgaan. maar nu eerst eens naar bed want morgenvroeg gaat de wekker weer voor mijn vrouw en dan ga ik gelijk mee eruit en met de hond aan de wandel. welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Uit eten kan een mooi moment zijn voor een goed gesprek. Hangt wel een beetje af of de kids er bij zijn of niet. Met kids dan zou ik niet teveel verwachten van dat gesprek, want dat praat gewoon niet zo gemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Goed gedaan Nikky. Soms zijn onze eigen angsten een stuk groter dan de werkelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Plofkip, Wat moet ik steeds lachen als ik jouw nick lees en ook je avatar vind ik grappig. Je gaat goed, volhouden, ene voet voor de andere, dan leg je vanzelf afstanden af. Bedenk ineens dat daarom terugval een juist woord is voor als iemand weer gaat drinken, want het is geen stilstand, maar achteruitgang. Tot zover mijn overpeinzingen, maar waar ik eigenlijk mij tot jou richt is je bericht van gisteren aan Fruitvlieg over de woonproblemen. Het is al jaaaaren niet meer zo dat mensen die door een scheiding woonruimte nodig hebben voorrang krijgen. Dat is ook logisch, er is geen beginnen aan met al die scheidingen, al of niet getrouwd, en het zou niet eerlijk zijn voor de mensen die op de wachtlijst staan. Die zouden dan nooit aan de beurt komen. Snappie? plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ik ga nu afloggen, want anders komt er straks van slapen niets. Even opslomen nu. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 AR, wat een verrassing dat je er weer bent, het was heel kaal toen je ineens verdwenen was, vooral op het dagpact. Ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe het je in die tijd is vergaan, maar jou kennende, zul je dat niet willen vertellen.\ Begrijpelijk. Ik sta sinds 2 weken op het weekpact, want heb eindelijk de strijd om minderaar te zijn opgegeven. Dag 17, geloof ik en het gaat wonderlijk makkelijk. Let op, Lidia!!!! Het is natuurlijk wel zo dat ik jaren van oefening heb gehad, ik hoef het wiel niet meer uit te vinden. Kom je nu weer regelmatig even langs? AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden