Spring naar bijdragen

Donderdag 14 augustus 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

hoi

 

mag ik er ook bij? zoals jullie kunnen lezen helemaal nieuw op het forum.

 

opgestaan om 08.00 ongveer, hetgeen al laat is voor mijn doen - heb dan ook megaslacht geslapen

koffie, water en verse soep achter de kiezen

 

een sollicitatie weg gedaan voor een andere job - sta helemaal open voor verandering

anders en beter

 

vele groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo mijn haar danst weer

Yoga school zo noem ik het maar...voor gemak.

Waar ik ben geweest geven ze vele soorten van yoga tot qigong...komt uut oosten van india tot aan china

En ja het bevalt me daar...kleine groepjes dus veel aandacht.

En ja de chinezen waren de domsten ook niet op dat gebied van lichaam en geest.

Ga daar lekker overal van snoepen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie verhuizing betekent verandering. Verhuizen het verleden achter je laten? Als jij het huis bent zou het betekenen dat je best tevreden bent met jezelf en hoe het nu gaat. Alles erop en eraan, nieuwe plavuisen.

Als de vorige eigenaar binnen komt lopen en zegt dat het niet zeker is dat je daar kan blijven wonen betekent dat misschien dat je oude ik weer om de hoek komt kijken, die je onzeker maakt, doe ik het nu allemaal wel goed.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bizarre dromen heb ik altijd als ik net stop. Dat is nu het enige bijwerking van het stoppen. Echt bizar en gruwelijk, ik kan zo horrorfilms gaan maken als ik alles direct na opstaan zou opschrijven.

 

Vandaag gewoon weer verder met niet drinken.

 

@Anoniempje nieuw op dit topic en een nieuwe sollicitatie, doe je gelijk ook grondig die veranderingen. :-)

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag iedereen,

 

Anoniempje welkom!!!

 

Ik zit met een heel verdoofd gezicht. Was bij de tandarts.  Een nieuwe vulling maar ook naar de mondhygieniste. Daarvoor heeft de tandarts bijna alles verdoofd. Ben nu een beetje dizzy. Wel wat gif in mijn lijf. Maar ik zat er wel redelijk ontspannen doordat het geen pijn deed.

 

Vanmorgen heb ik een half uur stevig in de tuin gewerkt. Daar knapte ik helemaal van op. Het is echt zo dat je door dat soort werk uit je hoofd komt. Ik pieker teveel over de toestanden in de wereld en word daar echt ziek van. Maar ook is dat ik te weinig beweging heb. Dus nu ga ik iedere dag maar eens een half uur flink in de tuin of in het klooster werken.

 

Een fijne dag verder. Ik ga proberen een kop koffie te drinken en wat te lezen. Ik luister op het moment bijna niet meer naar radio of TV. Volg het via de NOS op internet. Dat is rustiger dan al die opgewonden stemmen van de journalisten.

 

Hanneke   :heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanneke,

Ik had me nog bedacht, al dat nieuws komt misschien wel extra bij je binnen met je nieuwe grote t.v.

Lijkt me een goed idee, minder kijken en via internet. Zelf volg ik het nieuws alleen via de berichtjes van nu.nl. Ik kijk vrijwel nooit de filmpjes erbij, soms de foto's. Niemand heeft er wat aan als je er helemaal niet goed van wordt. Op zaterdag hebben we een papieren krant, dan bekijk ik liever het leuke nieuws in de bijlagen. Door de week hebben we de krant online, maar daar besteed ik geen tijd aan.

Zo kun je toch voor jezelf wat doseren. En ook de leuke kant van het leven blijven zien.

De wetenschapsrubriek van nu.nl is veel leuker dan de toestand in de wereld. Die volg ik helemaal. Maar ja je wilt toch ook een beetje op de hoogte blijven van de toestand in de wereld. Dus scan ik ook de ellende een beetje.

Verzuip er niet in Hanneke, en besteed je aandacht inderdaad ook aan de rust in het klooster en de tuin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer terug van werk en halve dag bezig geweest om problemen op te lossen ivm salaris, ziekte, basisrooster, etc...

Lijk af en toe wel een administratief medewerker in plaats van dat ik mijn tijd aan de cliënten kan besteden.

Afijn, loslaten voor nu.

Tot maandag dan.

Nu nog effe koken.

Aardappelen met rode kool en een rundersausijs!

Zennnnnn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een beetje een off dag. Hoe het komt weet ik niet, misschien omdat de zon het laat afweten of dat ik gisteren te druk geweest ben.

vanavond grote proef, ik ga weer naar de tennis en bij het nazitten zijn mijn maten gewend dat ik aan de wijn ga. Nou mooi niet dus vanavond een verassing als ik aan de cola ga.

knap ik denk ik ook weer van op als ik even eruit ga.

mijn vrouw heeft de middag, dus moet ik aan de bak om te koken. Wordt vandaag witlof met aardappelen en tartaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hier ben ik ook weer. Vandaag eigenlijk lekker gewerkt. De trap is helemaal klaar en ik heb de schuur een eind opgeruimd, draden gehangen en al een gedeelte van mijn tabaksbladeren te drogen gehangen. Toch zit er steeds een beetje een dipgevoel ondanks de lamp.

Een tijd geleden merkte iemand op dat, als er hier iets verbouwd wordt, ik toch altijd in een dip schiet. Tijdens of na de verbouwing. Eigenlijk moet ik me goed voelen want het schiet al met al op maar nee hoor voel me nog steeds een beetje somber.

Ken je dat dat tijdens of na een verbouwing je je niet echt happy voelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

Misschien voel je je een beetje in een dip, omdat je straks geen leuke projecten meer in het vooruitzicht hebt.

Alles is immers bijna klaar!

 

Gelukkig voel ik me vandaag een stukje beter.

weken al zo moe en slaperig.

Slik sinds een week of 3 spirulina in een vrij hoge dosering.

Dat ontgift ook natuurlijk, en daar was ik in eerste instantie misschien ook moe van.

Enfin, eventjes afwachten maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie voor de reactie.

Mary ik ben niet echt moe, aan energie geen gebrek hoor :) maar heb het de hele dag wel koud gehad. :(

 

Ja precies Vliegie dat is het ook, die veranderingen, die rotzooi die je iedere keer weer op moet ruimen. Alles is stoffig. Ik kan niet tegen rotzooi in m'n huis dat overhoop staat. Ik moet altijd een plekje hebben waar ik me een beetje terug kan trekken. Waar alles opgeruimd is. En ik ben verre van een schone huisvrouw hoor, want dat heb ik niet geleerd.

 

Lieve Rapske ik denk dat ik altijd wel iets te doen heb, en anders zoek ik wel iets. Mijn manneke zei altijd dat ik rotzooi maakte om wat te doen te hebben. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de h. kamer moet de vijver onder de wenteltrap nog betegelt worden Fruit, het vloertje waar de kachel op staat en de trap naar de keuken. (dat was vroeger een opkamertje) dus mijn keuken ligt 1.35 hoger dan de h. kamer.

Dan nog wat dingetjes afwerken. Dan ga ik kijken voor kunststofdeuren, 3 deuren en een buitendeur.

Het volgend jaar wordt het terras betegeld met de zelfde tegels als die van de h. kamer, de schuur word helemaal afgebroken, 7-4 mtr. en er komt dan een tuinhuisje.

Dan moet het helemaal klaar zijn hopelijk. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poehee, dat lijkt dus nog wel even te duren bolletje.

Als het dan in je huiskamer maar zo snel mogelijk klaar mag zijn, zodat je daar van kan gaan genieten.

Ook wel heel herkenbaar hoor bolleitje dat gevoel.

Soms denk ik ook wel eens halverwege of het ooit af zal komen waar ik dan met goede moed aan begonnen ben.

Maar gelukkig is het nog altijd op zijn pootjes terecht gekomen.

En dan is het uiteindelijk genieten.

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...