Spring naar bijdragen

3 augustus 2014


eline

Aanbevolen berichten

tja en hier een gammele nacht achter de rug,

mijn matje hielp niet echt, want ging hyperdepieper naar bed

en vooral het drankgebeuren komt diep binnen.

Deels de leeftijd, deels herken ik mezelf en haar vader was

op die leeftijd ook "goed" bezig op dat gebied.

En ik ben bang dat dit ook niet de les is die haar lang zal bijblijven.

op haar 13e was er wel een die jaren doorwerkte, maar zelfs dat ebde weg.

Ze zal echt haar eigen weg hierin moeten vinden en is een kind van deze tijd.

Aan de smartphone en alles wat daarbij hoort nog echt verslaafd ook.

Haar vriendin had haar nog gewaarschuwd haar, inmiddels leeg toestel, in haar

tas te bewaren, maar "lief naief" en met drank in het lijf, daar zijn geen argumenten

tegen opgewassen. Ze mag vandaag naar haar vader een reserve foon halen, en van daaruit

hopelijk nog meer dingen regelen, want echt alles staat op dat apparaat en n niks op papier.

Laat mij maar niet van deze tijd zijn; ik liep ook in Amsterdam, met mijn toestel van 2 tientjes,

in mijn katoenen tasje, in mijn hand geklemd. Alert op van alles en nog wat.

Opoe in de grote stad haha.

Ach, ze had overvallen kunnen worden, maar de 4 meiden waren opgespiltst toen ze elkaar

kwijt raakten en 2 aan 2 verder, dat was wel weer verstandig en ze zijn gezond. Nou ja gammel dus.

Het had veel erger kunnen zijn. Leergeld dus.

ik sluit het hoofdstuk af, en ga straks op het strand slapen om wat in te halen.

Heb vannacht de alarmlijn gebeld en haar app. voor mobiel internetbankieren is verwijderd, dus

ik heb mijn deel gedaan voor nu.

 

heb een fijne zonnige dag frummers

dan heb ik het ook :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen kan nog net.

Weet niet wie jarig is maar van harte en een fijne droge dag gewenst. Zowel van binnen als buiten!

Gun je wel een lekker alcoholvrij drankje hoor! :)

Ik geniet al weer 8 dagen van water en frisdrank en van het weer en het leven.

Allen een fijne dag

Gr. Tjitske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Gisteren vergeten me op het dagpact te zetten, zal de hitte en de drukte wel gewest zijn.

Ietje gefeliciteerd en Jane hoop dat je een beetje bijslaapt op de playa!

 

Dagpact: 
Blondie 

Ietjefietje

Yogajuf
MijnGerrit.
Wimmelt
 
De zon schijnt hier weer volop, het wordt nog wennen als het eens wat slechter weer wordt. Dat wordt weer Hoornse Plas vandaag!
Geniet van de dag en kracht voor een ieder die het nodig heeft!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn te horen wimmelt, denk om jezelf en hoop dat het goed gaat.

 

Je komt sterk over bij mij, dus lukt vast wel.

 

Ik lijk wijfie wel, sorry, maar las bolletje vanmorgen en voel me ook alleen. Gelukkig is het maar voor 1 dag. En nee, er belt hier ook niemand aan die iets met me wil. haha.

 

Ben bezig met indicatie Ciz om begeleid te kunnen wonen, weet van mezelf dat ik het niet alleen red, is alleen de vraag of het lukt, maar a er wel voor.

 

Geen zin om in dit vicieuze cirkeltje te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

 

Ik geloof dat Iet jarig is. Van harte en maak er een mooie dag van   :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :heart:  :musicnote: 

 

Vanmorgen was ik naar de AA. Een vrouwengroep. Als ik zo de verhalen hoor en hier ook wel eens lees ben ik blij dat ik het rijk alleen heb. Ook niet altijd gemakkelijk maar toch...Het gevaar van veel alleen zijn is dat je teveel in gedachten in kringetjes rondtolt. Ik voorkom dat dan toch door te proberen wat te lezen of gewoon wat te gaan doen. Met de handen bezig zijn werkt wel.

 

Nou ja, iedereen maar weer een hele goede dag. Ik ga even slapen. Ik was om 5 uur op en ben nu een beetje moe. Heb ook wat last van de warmte. Ik heb al wel gekookt en zelfs afgewassen.

 

Hanneke   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch geen dagje relaxen geworden. Vrij druk geweest met allerlei klussen in huis.

En een start gemaakt met mijn afscheidskado voor mijn therapeut.

Is pas over ruim 4 weken, maar het is fijn om er nu al mee bezig te zijn.

Het wordt mijn manier en wat ik in mijn hoofd heb kost tijd.

Een boekje met verzamelde gedichten die me aanspreken en raken, eigen schrijfsels en tekeningen erbij.

Nu is het weer tijd om af te winden. Opslomen dus. Nu voel ik me nog een beetje hyper.

Lasagne staat in de oven. Straks dus eerst eten.

mijn dochter heeft een heerlijke dag achter de rug met een vriendin, dus die zal straks ook nog haar verhaal kwijt willen.

En dan vanavond verder niets bijzonders. Wat lezen, TV kijken.

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een avontuur agnieta. Wel leuk dat je mensen hebt ontmoet die wilden helpen.

Morgen weer op reis richting home. En dan zou het er weer niet van komen.

Maar dit jaar wil ik toch echt onze Jane feliciteren met morgen maar liefst 5 jaar helder.

Lieve Jane je bent een kanjer! En de moeite die je nog altijd neemt om anderen hier te helpen en een spiegel voor te houden

vind ik super.

Plaatjes en slingers kan ik nu niet plaatsen, maar wel 5 welgemeende klapzoenen voor jou

XXXXX

Welterusten voor straks. Ik ga vroeg slapen, morgen vroeg op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...