Spring naar bijdragen

3 augustus 2014


eline

Aanbevolen berichten

Goedemorgen vanuit een eveneens zonnig Friesland. 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Slingers voor Ietje uiteraard. 
Ietje, van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je een gezellige verjaardag hebt en dat je een ronduit goed jaar voor je hebt liggen. 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

 

Zo, inmiddels is de thee getrokken en de koffie doorgelopen hier. post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Suiker en Sowhat. 

 

Net even gisteren teruggelezen. 

Hoop dat Jane toch nog goed heeft kunnen slapen. 

Tsja, dochters op die leeftijd... Jane. 

Kan me indenken dat je met een steen in maag je bed in bent gestapt, en niet alleen uit boosheid. 

Maar het gaat over hoor, echt...icon_yes.gif

 

Heb ook de reactie van Kastanje gelezen. 

Ben het er helemaal mee eens, je had het niet duidelijker kunnen verwoorden. 

En ook tante Bol schreef hele wijze woorden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lang zal Ietje leven, lang zal Ietje leven in de geloria tetteterheeeeee. Van harte meis. :heart: :heart: :heart::rose::lips::heart::rose::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote:

En nu maar genieten van alle kado's ;)

 

Good morning kanjers. Vandaag een rustige dag hiero. Nog wat puin in zakken doen, even boodschappen en dan vanavond gaan chinezen. Leuk hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heel leuk Bol.

Geniet ervan.

 

Goedemorgen trouwens. Sorry, vergeet helemaal jullie te begroeten.

 

Lekker geslapen vannacht.

En weer een mooie dag in het vooruitzicht.

 

Wat een mooie bijdragen gisteren op de dagdraad.

 

Jen, ik vind het bijzonder; naar de bruiloft van je ex gaan.

Ik zou het niet kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vonneke alles went behalve een?????? juist ja. ;)

 

Hé grote broer, nou het is wel wenhu hoor zo'n grote bank maar goed hij staat er. Misschien dat ik een stoel naar boven doe zodat er toch wat meer ruimte ontstaat. Maar ff kijken.

Ga jij vandaag nog iets leuks doen voor jezelf?

 

Moghu Sowhat. :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:  alsjeblieft je bent niet jarig maar toch een bosje rozen voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niet echte plannen bol, wil eigenlijk beddegoed verschonen en rotzooi daar eens opruimen. Toch maar proberen om huis goed schoon te hebben voor ik hier weer weg ben voor een tijd.

 

Kom, ik zal het eens in wasmachine gooien, droogt snel vandaag

 

Jij hele fijne dag gewenst en alle anderen hier natuurlijk ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha, bol, je hebt helemaal gelijk hoor. 

 

Luitjes, ik ga er vandoor. 

Heb een boordevol lijstje van van alles wat ik wil en of moet doen vandaag. 

Gelukkig is het hier een beetje afgekoeld, dan werk ik een stuk prettiger. 

En dan kan ik ook lekker mijn kopje koffie en boterhammetje tussen de middag in de tuin weer nuttigen. 

 

Mensen, maak er een mooie dag van. 

                        icon_abye.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.

Vandaag de laatste wandeldag. Nu hebben we het tempo al wat teruggeschroefd hoor.

Met de gondel omhoog en daar een beetje rondslenteren tussen de groene weiden en genieten van de uitzichten.

Wat lekker toch dat we niet hoeven te werken zeiden we gisteren tegen elkaar. En dat we hier mogen rondkijken.

Dankzij het soms best lastige werk kunnen we dit wel doen, dat is ook wat waard.

Ietje fijne verjaardag en blijf bij jezelf en je doel om helder te blijven.

Jane, sterkte met je dochter. En Kastanje, ik lees je ook graag. Al lees ik op het moment wat vluchtig door de vakantie.

Jen, niet doen, vergelijken. Je zou zelf denk ik ook niet makkelijk speechen. Ieder heeft zijn eigen karakter.

Oh, de hoogste tijd voor het ontbijt.

Fijne dag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, was nog net niet afgelogd .... net op tijd om kastanje dus nog even een goede dag te wensen. 

Kastanje, ik wens je een heerlijke dag, lekker het rijk voor jou alleen. 

En een blommetje voor je omdat.... nou, je weet wel waarom. 

post-1140-0-30989400-1400997028_thumb.jpg
 
En nu echt wegwezen Von, je hele planning loopt nou al weer achter... icon_hoogstetijd.gif
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Jane wat is het toch jammer dat kinderen niet leren van onze fouten maar dat ze alles zelf ook weer mee moeten maken.

Frustrerend voor ouders om te zien. ( En die buikpijn te voelen die je er van krijgt )

Maar is dit dan misschien weer nodig om het loslaat proces te stimuleren ? De natuur zit wonderlijk in elkaar

( grrrrrr)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...