Spring naar bijdragen

zaterdag 2 augustus


huttula

Aanbevolen berichten

geen strand dus

thnx Blondie.

t wordt Amsterdam

laten we eens gek doen :)

 

Jen, die jaren van vroeger

herkenbaar.

Zie soms bij dochter hetzelfde gebeuren.

Misschien iets hormonaals in de puberteit ofzo

of gewoon een fse dat je haast niet gelukkig kunt zijn.

maar hoe dan ook, jij kiest voor nu en straks.

en je kunt niet fot kiezen,

wel bijstellen.

blijf alert

en actief

als het kan.

 

ga ik nu ook doen.

heb een goeie dag

frummers :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog rustig aan het opstarten. Was hangt al weer.

Moet eigenlijk wat doen: klussen in huis. Had wat afgesproken met mezelf.

Kan moeilijk op gang komen. Ben misselijk, pfff dat is lang geleden.

Zat ook nog even na te denken over de woorden van Bolletje naar aanleiding van mijn berichtje.

Dat het ook voor kinderen pijn doet om zich los te laten. Zo had ik het nog niet bekeken, maar wel waar denk ik.

Mijn dochter worstelt zelf ook met haar eigen gedrag, dat is te zien en te voelen.

Ik blijf het lastig vinden om te reageren op de verhalen van anderen en het geworstel met zichzelf dat op het forum wordt gedeeld. Ik wel wat zeggen, heb ook een mening, maar weet nooit of het een reactie is vanuit mijn eigen pijn. Want als dat zo is dan voelt het voor mij niet zuiver om wat te zeggen. Ik wil mijn pijn niet projecteren op iemand anders.

Wel voel ik bewondering voor de mensen die zich kwetsbaar opstellen door hier te delen, ik heb er zelf heel veel aan. Daarom blijf ik lezen. ik zie regelmatig een spiegel voorbij komen. Dat ik niet reageer heeft dus niets te maken met een gebrek aan betrokkenheid.

Jullie zijn veel in mijn gedachten en ik zou willen dat ik de woorden kon vinden om iets te betekenen voor jullie.

Ik ga mezelf nu een schop onder mijn kont geven en ga ernst maar eens boodschappen doen voordat het weer slechter wordt.

Heb het allemaal goed vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kastanje herkenbaar hoor, ik heb ook een hele poos weer meegelezen voordat ik weer durfde mee te doen.

Zie op buienradar dat donder en bliksem deze kant op komen, kan niet wachten....ik kijk altijd even uit het raam want wie weet Is it raining men...haha

Ook zo'n nummer uit de oude doos...

Favoriet was bij mij toe de LP van The Eagles Hotel California en ja lach maar The three degrees :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje zit er wat leuks tussen de regen? :D 

Ik schrik ook vaak heftig op dat soort dingen zeker als het mijn schuld is, begin te trillen, mond maakt rare bewegingen, genant gewoon

maar goed, het is gebeurt het is voorbij, gelukkig geen gewonden en goed dat morgen de voorraad drank in de gasten gaat en niet in jouw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie, jammer, maar helaas. Ga er geen oordeel over vellen, weet hoe het is en jij ook.

 

Kop d'r veur en gaan weer. Kom op he meid.

 

Vraag me weleens stilletjes af hoe je verder wilt met je leventje als je je zovaak ergert aan je partner, maar ja doe dat stilletjes.

 

En dan nog, je doet het zelf.

 

Vat het niet op als verwijt, sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks dreigende luchten,afgezien van een halve drup vanmorgen, hier ook nog steeds kurkdroog...

Eerst maar eens effe koken, spinazie met aardappeltjes en een schnitzel.

Wat konijnenvoer erbij en als toetje een waterijsje.

Leuk suikertje, bezoek van MijnGerrit!

Wijfie, kop op. Herpakken en doorgaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve lieve Wijfie, eerst was ik boos op jou en wilde niet reageren. Nu bedenk ik dat dit voor jouzelf het zwaarste is en wil ik je zó graag gunnen dat jij es wat liever wordt naar jezelf. Ik wil niet horen hoe jij jezelf noemt en hoe jij grapjes maakt over jezelf. Je sterft nog es van de zelfveroordeling en dat is niet helpend. Hoe je je lichaam behandelt is je eigen zaak, maar liefde kweken voor de kleine meid in jou die schreeuwt om gehoord te worden en die liefde en troost wil krijgen.............daar kan je echt mee aan de slag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond mensen.

Hier is ook geen regen gevallen, dus jammer genoeg geen zwaar weer. Verder zit de bank toch wel erug hard of ik heb geen zitkont, dat kan ook. Maar ik blijf tevreden over de aankoop van de bank en de eettafelstoelen. Zou eigenlijk eens een foto willen plaatsen maar heb daar de ballen verstand van.
:(:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...