Vol Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Hallo en goedemorgen Ik ben er weer hoor..terug van fijne, gezellige, leuke vakantie ! Zondag teruggekomen omdat ik al wist dat mijn zus maandag zou bevallen...meteen dus door naar ziekenhuis om neefje te bewonderen. Ik ga snel wat bijlezen hier en me weer aansluiten! Ik ben heel tevreden over hoe het deze vakantieweken gegaan is Wijn had een ondergeschikte rol aan dagelijkse dingen, hoewel dit uiteraard nog wel met bewuste gedachten gepaard ging. Ik ben best trots en ben VOL moed voor komende tijd! ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Hoi vol.. Nou laat die koffie nog maar ff zitten. Zo' n vroege dageraad heb ik hier nog nooit gezien. Fijn dat je je zo goed voelt en gefeliciteerd met je neefje! Ik heb net de visite voor de verjaardag van zoon " eruit gezet" Ik probeer nu in bed op te slomen maar ben nog in de aktie modus ... Ga toch maar proberen te slapen Zennnnnnn pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Goedemorgen frummers. Beetje vreemd idee zo'n nachtdraad. Lijkt me dat je dan net zo goed nog op de draad van dinsdag kunt posten, je bent nog bezig aan een soortement van avond toch? Maar goed, goedemorgen dus. Koffie en thee staan inmiddels wel klaar Skip, maar ik denk dat je nog wel op één oor ligt. Vol weer welkom terug trouwens. Hier weer lekker de deuren open, klaar voor de nieuwe dag. Gisteren maar weer de tuin gesproeid, wat er in het zuiden en midden teveel valt valt hier te weinig, maar mij hoor je niet klagen hoor. Eerst maar eens een bakje en even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Wow Sowhat... wat zul jij honderd pond lichter zijn. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Goedemorgen, Gisteren een leuke dag gehad met de Kids in Hellendoorn. Sfeer is nog steeds om te snijden hier. Mijn eigen plan maar trekken vandaag dus. Ga mij niet laten meeslepen in het negatieve. Nu eerst een bakkie koffie Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Sowhat, gefeliciteerd! Blij voor jou en je zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Sowhat wat een mazzel voor je zoon..... Hier zon en helaas nog geen wind... Eerst maar eens koffie........nog een beetje duf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 ook goeiemorgen frummers net 2/3 van een knoeperd van een vaat gedaan de rest is voor dochter die draait zich er al genoeg uit. zo naar fysio, fietsen met maatje, en strand. lekker vol dagje weer. maak er wat van mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Soms ben ik jaloers op Jane, strand strand strand....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Sowhat heel fijn dat dat zo gelopen is, andersom zou veel erger zijn. Proficiat meis. :rose: Â Vol proficiat met je kleine neefje. Heerlijk dat nieuwe leven. :rose: :rose: Â Goeie morgen mensen. Vandaag wordt de spoelbak, een nieuw zwart natuurstenen fonteintje en nog wat meer dingetjes, in de wc. gemaakt dus kan ik weer gewoon gebruik maken van de wc. Wel zo fijn. Verder heb ik een witte bril met daarop een heel fijne print van een bruinzwarte bloem gekocht. Ook die komt vandaag en anders morgen. Langzamerhand wordt het heul erug mooi hiero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Bol wanneer is de housewarming party? He Gypsy ook uit bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Sowhat vandaar gister ..wish me luck. Mogge trouwens Vandaag dagje vrij...nou ja vrij..heb gesprek met caremanager dus bewust geplant op deze vrije dag Vind het moeilijke gesprekken..weet niet hoe ik reageer,hoe het voelt..enhoe ik me na dit gesprek voel. Deze dag mag ik besteden aan gesprek..geeft rust ipv chaos Eerste gesprek was ik compleet van de kaart..werd overvallen Tweede gesprek ging niet door..voelde als teleurstelling Toch wel benieuwd wat het nu met me doet Ook best dubbel..zit tegen gesprek aan te hikken Maar ben ook benieuwd wat het met me doet Wat ik wel steeds vaker tegen mezelf zeg...ik heb niks te verliezen..alleen maar winnen Past het engelenkaartje ook weer bij..die ik vanmorgen trok.. Geef niet teveel van jezelf als je niet goed in je vel zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Hut, ik wens je een goed gesprek waarbij jij achteraf kunt denken, ja dat was ok! En nu maar eens poedelen, douchen dus Suikertje ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Goedemorgen, O Eline, dat heb ik ook regelmatig, dat ik een beetje jaloers ben op Jane en haar strand. Bolletje, ik denk maar zo dat jij in een paleisje woont. Huttula, ik hoop dat je een positief gesprek hebt. Ik ga er vandoor. Tot later. Â Dagpact; Blondie Gipsy Agnieta ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 PS Vol, fijn dat je tevreden kan terug kijken op een goede vakantie. En gefeliciteerd met je neefje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Ja Mary het gaat echt heel mooi worden hier. Dik genieten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Jaloers op Jane.. Wij houden dat nog tegoed Ik spring onder de douche...dat caremannetje mag geen angstzweet ruiken Fijne dag..maak er wat van en anders sterkte en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Hahaha Lientje misschien weer eens een meeting hier organiseren, zou leuk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Wat is het volgende project is jou paleisje ,Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Goedemorgen! Suiker, sterkte als je dit leest, goed dat je hulp hebt gevraagd!  Dagpact;BlondieGipsyAgnietaProudMary MijnGerrit Wimmelt  Maak er wat van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Gerrit..tussen sterk overkomen en sterk zijn zit nog een heel verschil. Ik ontloop niks meer...maar moet er wel doorheen Suiker..steeds aan het groeien...mooie beslissing...hulp inroepen Trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Niet fijn..fruitvlieg Maar het dubbele gevoel zegt al veel...opluchting,leegte En als jullie echt bij elkaar horen..komen jullie elkaar weer tegen op het pad Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Wel jammer dat het tussen jullie in is blijven staan fruitvlieg, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 (bewerkt) Das echt voor jezelf kiezen...moeilijk maar zo mooi, Fruit 30 juli 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Ik vind het een bijzonder krachtige daad vliegje. Ik hoorde laatst ( van byron Katie ) een mooie uitspraak: " een ander kan wel zonder jou maar jij kan niet zonder jezelf" het doet pijn om los te laten en het geeft je ook meer ruimte. Veel sterkte vliegje kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden