Spring naar bijdragen

Woensdag 30 juli


Vol

Aanbevolen berichten

Oke ken dat gevoel

Maar eens een mislukkeling hoeft niet altijd een mislukkeling te zijn.

Stoppen metdrank is ook best dubbel..

Ene kant een mislukking..andere kant je probleem aan pakken...das behoorlijk winnaar

En een partner mag niet een blok aan je been wezen om verder te gaan in jou proces

Das ook ieders persoonlijke keuze hoever jij kunt en wilt gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms moet je elkaar los kunnen laten om juist naar elkaar te kunnen groeien Fruit. Hopelijk in de toekomst dat jullie op een andere manier toch bij elkaar kunnen zijn. Sterkte :heart:

 

Hut. het volgende project is buiten het terras, maar eerst nog andere deuren hier. Dat wordt met de zelfde tegels gelegd als binnen. Volgend jaar wordt hoogstwaarschijnlijk de schuur afgebroken en daar komen dan ook nog wat van die tegels liggen. Dus voorlopig genoeg werk aan de winkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

 

Ik lees wel mee...reageer af en toe...maar kan m'n draai ff  niet vinden....dat heb ik ooit..so be it.

Onrustig, duizend dingen die ik wil doen en niet gebeuren, vakantievoorbereiding...ongestructureerd dus.

Wil wel ff reageren...om iedereen sterkte te wensen met de dingen die op hun pad komen en/of moeilijke beslissingen die worden genomen, dapper Hut en Fruit.

 

Fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gesprek gehad

Begon al direct wanhopig..emotioneel

Voordat de man wat kon vragen...vroeg ik hem..wie bent u eigenlijk?

Man keek vreemd op en zei dat hij dat de vorige keer al had uitgelegd.

Ik zo..vorige keer was ik overvallen,, choas,, ging alles zo voorbij..nam niks in mij op

Nu is het anders..en ik wil echt weten wie jij bent.

Schrok wel een beetje vanmezelf..maar ja..gaat om vertrouwen

Man heeft prima uitgelegd zijn verleden, en heden zakelijk en prive..in een half uur

Toen kon het echte gesprek beginnen

Moet zeggen dat ik best een goed vertrouwd gevoel heb....koppie is nog heel wantrouwend..geeft niet koppie moet nog wennen

Ik ben tevreden ondanks traantjes , spanning

Had dit niet zo snel vewacht

Weer een overwinning :)

Over 4 weken mag ik weer..eerst vakantie voor mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruid herkenbaar hoor

Zoveel willen en er komt niks vanuit

Op het gesprek na...is hethier ook zo

Moet,wil maar komt ff niks van terecht

Zaterdag morgen op vakantie..moet nog 2 dagen werken

Heb nog niks voor elkaar..niet kwa spullen

Huis is nog een zooi..

Kan erom lachen,janken...heb al een zak snoep op..baal daar ook weer van.

Zou het liefst gewoon..en dat weet ik nog eens niet wat gewoon

Lijkt het hierop Kruidje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net of ik mezelf lees ..wijfie

Liegen..bedriegen kon ik als de beste...en oh wee als iemand er van zegt

En dat slordige ..gehaaide..dat stiekume

Drank maakt best een compleet ander mens van je...geen fijn mens

Goed dat je het inziet en durft hier te melden wijfie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep Hut,...en Wijffie....dat is het...en het hoort er soms bij...en toch baal ik er dan van.

Ook hormonen...moet ongesteld worden en dan ben ik ook een paar dagen zo 'onbestemd'...mezelf niet...

Naarmate ik ouder word, lijkt dat heftiger...woorden met hubbie, om niets...ik onredelijk...hij zo lief, maar analytisch...

Ik herken het elke keer en toch overvalt het me...

Over een paar dagen is het ook weer voorbij...en dan gaan we samen op pad, hubbie, de drie dametjes en ik...

rijk mens...ik weet het, maar soms voel ik het ff niet...

't leven is soms ingewikkeld, voor mij dan.

Let it be.

bewerkt door kruidenthee67
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn peut vroeg weleens...zou je willen ruilen met iemand?

Kwam nooit verder als nee

Elk huisje heeft zijn kruisje..gras is altijd groener

Als ik er echt overna denk nee niet willen ruilen...wel anders willen doen

Ja..en dit is mogelijk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond kanjers, is het bij jullie ook zo lekker warm?

De w.c. is bijna klaar, nog wat dingetjes die de man morgen komt doen en dan is ie helemaal af. Hij is mooi geworden alleen is het fonteintje met zwarte kit af gekit. Dat steekt teveel af. Had met grijs gemoeten maar dat kan altijd nog. Verder zit ik met plezier nu op de wc. :P;)

Zo en nu ??????..................... IJS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over verstopplekken kunnen sommigen van ons (ik helaas ook) een avond vullen. Dat zal lachen worden maar helaas moet ik nu naar bed. Ik was er iets beter in dan fietje en wil misschien aggie wel es horen. Maar nu beter van niet.

Fijne avond nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was een gedeeltelijke verstopper, nooit verborgen dat ik dronk, maar een paar blikken zwaar bier liet ik soms verborgen en ik zorgde dat als ze leeg waren ze snel weer onzichtbaar werden.

Fraai is het niet. Het geeft toch aan dat ik zelf al wel in de gaten dat ik niet goed meer bezig was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn werkgever heeft vandaag zijn eigen computer van zijn buro gestoten. Het was een wat chaotische dag, de hele dag al en ik was me al een beetje aan hem aan het ergeren. Hij is zo warrig als ie beetje gestrest raakt en doet alles half.

Nu is zijn computer stuk en was de spanning helemaal om te snijden. Maar van half werk is geen sprake meer. Hopelijk gaat het morgen beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zo iets ja. Zo dat het leek of dat de hoeveelheid niet zo veel was.

 

Gaan zitten ontkennen dat gedronken hebt dat is toch wel onmogelijk als bierdrinker en dan wel in hetzelfde bed stappen. Dat had ik ook nog wel door. Maar als er dan open 10 flesjes op waren gegaan en stiekem nog een paar dan viel het dacht ik voor de mijn aanschouwers alleszins nog wel mee. Zoiets moet ik in gedchten hebben gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En er waren ook wel mensen die tegen mij zeiden toen ik stopte dat het toch wel meeviel, dat ik niet 's ochtends al dronk. Dat was ook wel zo, maar als dat het criterium is voor een drankprobleem... Maar mensen die dichter op mij leefden wisten wel beter dat er toch het een en ander aan de hand was.

bewerkt door Jaap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten Proud Mary, ik ga ook slapen. Met mij E-reader. Er zit een grappige functie op, als ik rechtboven het scherm aanraak vouwt er zich een ezelsoor in de pagina die ik dan lees. Toch leuk dat iemand zo'n functie inbouwt. En dat ezelsoorblijft er gewoon inzitten als je doorbladert. 

 

Slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...