blondie6173 Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Goedemorgen, Vroeg op vandaag, zoals gewoonlijk. Lekker aan het genieten van de rust met een bakkie koffie Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Goedemorgen Blondie, Koffie en thee zal ik even zetten Is je huisje al bijna helemaal klaar of heb je nog veel te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Goedemorgen, koffie van suikertje, ben benieuwd hoe die smaakt.... Hoi Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Goedemorgen eline, Hou zelf wel van aardig sterk bakkie, kan hier geen foto toveren hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Lekker zoet denk ik.. Mooie vrijdag voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Sorry, was effe doesjen. Welk huisje bedoel je suikertje? Eigen huis is helaas nooit af Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Koffie smaakt heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Goedemorgen luitjes. Lekker, ik rook de koffie boven al Das een goed bakkie Suiker. En inderdaad heerlijk zo op de vroege ochtend, alles nog lekker stil. Even genieten van de rust en de stilte en dan vandaag hier hard aan de slag in en om huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik bedoelde je landgoed Blondie Goedemorgen Skip en Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Morgu Suiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Mensen, ik ga hier in de benen. Auto inladen. Rond half 11 richting Overijssel. Kijk er naar uit, maar ook tegenop om de komende 7 dagen samen met mijn ouders in huisje te zitten. Afijn, toch maar van proberen te genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik moet er helaas weer vandoor, even wat werken. Niet zo lang vandaag. Wens iedereen fijne dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Hele fijne vakantie Blondie, toch maar proberen te genieten en elkaar een beetje vrij te laten... dan gaat het vast goed komen. Suiker, lekker werken.... fijne dag.. En een goedemorgen morgen voor Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Goedemorgen beste mensen, Ik heb nog geen plannen voor vandaag. Ik wil nog een lamp ophangen en kan mijn vrouw helpen met inpakken. Verder zie ik het wel. Stukje hardlopen ook. Fijne dag voor iedereen, Blondie een goede week toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Ho, vergeten; Dagpact:Blondie MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Goedemorgen Gerrit, zie dat jouw dag ook weer lekker gevuld zal zijn, vakantie of verhuizen als ik het 'inpakken' lees? En good heavens, wat een oorverdovende stilte hier verder. Zag eerder vanmorgen Eline een paar keer hier volgens mij. Geen zin om even binnen te wippen denk ik? Wel alles goed hoop ik? En verder iedereen nog in diepe rust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Ah, Jen is wakker geworden good murning Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Na, het blijft stil. en voor mij is het onderhand de hoogste tijd om aan de slag te gaan. Ik wens iedereen een mooie dag toe en sterkte voor wie het nodig heeft. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Vakantie Yvonne, mijn vrouw gaat vier weken kamperen. Ik ga af en toe eens op bezoek en ben verder thuis. Zo doen we dat al jaren naar tevredenheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Blondie, ik hoop dat je kan genieten van de vakantie. Suikertje, werkze. Dagpact Blondie MijnGerrit ProudMary 25 juli 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 goeiemorgen frummers nog geen regen gelukkig dat belooft dus weer wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Hoi Yvonne en anderen, ik kwam gewoon effe piepen eigenlijk, want zit op het werk :-) Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Goeie morgen mensen Vandaag wordt de toillet betegelt tettetteréééééé. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Blondie en gerrits vrouw: fijne vakantie!Met veel mooi weer, dan hebben wij het ook wat zul jij lekker toiletteren voortaan Bol als het eenmaal af is. sterkte ff met de stofnesten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Goeiemorgen allemaal, Krantje, ontbijtje alweer achter de rug. Dametjes liggen nog te slapen...heerlijk als er even niks moet. Ik mag strakjes 'chaufferen' voor een vriendin die herstellende is. En dat is fijn. Verder superslecht geslapen...woelen, draaien...ach dat heb ik ooit. Gelukkig niet meer te vaak. Fijne dag, voor de mensen die vandaag vakantie krijgen: fijne vakantie en sterkte voor wie het nodig heeft. Dagpact BlondieMijnGerritProudMary Agnieta Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden