Yvonne Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 Goedemorgen frummers. Eerst maar eens een bakje koffie zetten, én thee natuurlijk. En nog even wat verder wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 Goedemorgen, rise and shine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 Goedemorgen Jan. Yes, de dag mag weer beginnen Zat daarnet nog even de belevenissen van Ietje weer te lezen. Maar om eerlijk te zijn heb ik het idee dat die vriendin gewoon over je heen loopt Ietje. Maar daar zijn wel twee mensen voor nodig. hoe goed jouw vriendin het ook bedoelt, het lijkt me dat jij heel duidelijk grenzen moet aangeven. Geen twijfel over moet laten bestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 goedemorgen, het zonnetje is er al....koffie....alles open...voordeel van dit weer is wel dat het aankleden en make uppen snel gaat, weinig en niets is in drie minuutjes gebeurd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 morgu eline en sowhat. Ik mag er ook weer vandoor. alles klaar en rijden maar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 Goedemorgen, Straks naar het strand. Maar nu eerst koffie ☕ Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 Ik zal ook eens even in aktie komen.......ploft in tuinstoel blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 Eitjes gebakken ✔ Blikjes ✔ Zonnebrand ✔ Bal ✔ En nu maar kijken of de Kids hun bed nog willen uitrollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 (bewerkt) Good morninkjes kanjers Vandaag ga ik wat plankjes tegen de keukenmuur aanplakken. Die had ik nog over. Dan kan ik zo'n rolapparaat op die plankjes bevestigen. En een plankje waar ik wat leuke spulletjes op kan zetten. Dan is de keuken, op de plintjes na, klaar. 23 juli 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 (bewerkt) goeie zonnige morgen maar weer het wordt nog gewoonte zeg en dat voor Holland. rolapp. op plankjes? 23 juli 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 Rustig aan hè bolletje! Veel te warm om veel te klussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 (bewerkt) die van mij leeft 's nachts nu Blondie ik zie haar amper. 23 juli 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 Zo'n ding waar je keukenpapier, alum. folie en magnetronfolie in hangt Jane. Ik weet niiet op de vroege ochtend hoe zo'n ding heet. Ja hoor Blondie ik doe altijd rustigaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 O,jee Jane... Uitgaansleven ontdekt? Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 oké, Aagjes snapt m goedgekeurd hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 geen idee dus nog Blondie misschien tropenrooster? Maar ik denk de liefde her-ontdekt een Belse dit maal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 Vind rolapparaat een mooie bolletje... Zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe ze zo'n ding noemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 Oeps, 't is toch wat met die belse! Die van mij inmiddels genezen van het belse. Toch iets te ver, en miste zijn vrijheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 Maar goed, effe mn koffie nog naar binnen gieten en dan ben ik weg Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 ik vind het ook te ver maar ja, wie ben ik? nou mijn fysio belde dat zijn trein een kwartier later is ik mag zo langzamerhand op pad dus en daarna fietsen met maatje waarna het strand al weer wacht en ik smacht fijne dag frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 Goedemorgen! Zoveel zon door de ramen, dat ik het rolgordijn lekker naar beneden laat. Ik heb weer ouderwets slecht geslapen, dus besteed maar wat meer aandacht aan het opstarten. Over een uur of iets langer ga ik de motor op en ben dan einde van de middag of vroeg in de avond hier weer terug. Fijne dag iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Dagpact:Blondie MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 Goedemorgen een ieder. Vlag hangt hier al halfstok. Voor mij rustdagje, Zou om 9 uur bezoek krijgen, uitgesteld naar half 12. Voor niets dus om 8 uur uit bed gekropen Wens jullie een goede dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 Luisteren naar jezelf is volgens mij ontzettend belangrijk de signalen zijn er vaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 Goedemorgen. Hoe lang ben jij gestopt Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 23 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2014 Drink je af en toe nog wel dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden