eline Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 duidelijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 oei, ik heb precies veel gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Volkskrant vergeten... Ik wist dat ik wat aan het vergeten was. Dan maar een keer Googlen. Maar nu eerst kokkerellen. Ghanji (geen idee hoe je het schrijft) Een soort rijstsoep, gekookt in kokosmelk met heerlijk veel geplette knoflook, stukjes kip en prei,peen,ui erdoorheen. Smullen zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 PM...toppie Je zou bijna gaan drinken...en waarom? Omdat je kwaad was En ja dat mag kwaad zijn...waarom onderdrukken Dit geeft nu een beter gevoel..je bent kwaad geweest en je hebt niet gedronken Bingooo ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Blondie waar woon jij? Doe maar een pb. anders komt heel het forum bij je langs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Geen puf om te koken ok bestel wel wat....tenzij Wimmelt mij een bordje komt brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Volg de knoflook lucht maar bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Mmmmmm. knoflook, dat eet ik zelfs op brood, bv. met smeerleverworst. jammie. Wijfie 4 weken droog. Dat is een bosje :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: waard. Knap hoor. Op naar de 2 mnd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 een bak yoghurt met van alles erdoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Koude schotel van een Jumbo olifant, sparribs, aspergers en 3 eieren. En een vette klodder magionaise. Vet smullen hiero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Ik had vannacht weinig geslapen. Vanmiddag naar bed gegaan met een paracetamol achter de kiezen, want hoofdpijn. Nu weer een beetje bijgekomen. Ik was inderdaad erg boos. Liever gezegd:woest. Lang niet zo intens gevoeld, deze emotie. En een grote trigger dus. Bijgeschreven op de lijst. Wijfie, gefeliciteerd. Hier pizza van de pizzakoerier. Met spa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Rauwe andijvie stamppot met spekjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Nog effe een wandeling met de hond voor de buien losbarsten en de onweer ⚡ Bijtijds naar bed, weinig nachtrust door de warmte. Effe inhalen Tot morgen, fijne avond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Buikie rond en ff zwemmen....omdat het kan.. Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 2 hamburgers en yoghurt Welterusten Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 A3 ik vind je laatste bericht hilarisch, te grappig.....mensen lees de drie begrippen over communicatie van Watzlawick eens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Dag A3. tot ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Voor volgende week uitgenodigd voor feestje, Schrok er eigenlijk van dat ik de uitnodiging kreeg. Is hier om de hoek en na 2 en half jaar terugtrekken en dingen vermijden is dat leuk vooruitzicht. Er zal vast veel gedronken worden, maar mensen weten van mijn verslaving en mijn opname. Ik zie er naar uit en zie het weer als een nieuwe stap naar ander leventje. Wilde het even kwijt, fijne avond iedereen eline en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Zou trouwens nu best even bewerkt willen worden met een lauwe wijwaterkwast....wat een hitte nog De airco in de slaapkamer staat op 20...dus slapen gaat vast lukken huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 A3, ik hoop dat je op je beslissing terugkomt, ik zou je erg missen hier. En ik weet dat ik niet de enige ben. Ik vind niet dat Agnieta de bepalende factor hoort te zijn. En ja, soms denk ik ook wel eens wat. Who's afraid of Virginia Woolf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 En Peet dan ook maar eens in het zonnetje zetten. Wat moeten we hier zonder een beetje nuchtere humor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Meld me droog af voor vanavond. Fijne avond allemaal, buiten is het heerlijk zwoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 Ik houd ook van de humor van A3 ik was wel een vd frummers die gevraagd heeft de tekst weg te halen/c.q. te veranderen. (heb nou eenmaal Maria als 3e doopnaam meegekregen) humor kan prima werken ook al is het konfronterend als het kwetsend wordt, dan heb ik mijn vraagtekens erbij, en dan nog, wat voor mij als kwetsend lijkt, kan het voor de schrijver wel helemaal niet (bedoeld) zijn. Twijfels uitspreken geeft in elk geval weer stof tot nadenken. Zo twijfel ik soms om mijn doopnamen officieel te verwijderen, ik gebruik ze nooit en ben al jaren uitgeschreven uit de kerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 soms is de waarheid nu eenmaal kwetsend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2014 er is zelden De waarheid Jen ieders waarheid is hun waarheid en soms zijn zelfs feiten als: dat is blauw niet De waarheid, na jaren bleek bij ons dat exgenoot een heel andere kleur blauw noemde dan ik. Hij had het dan over aqua, dat blauwgroenige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden