blondie6173 Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 En wat schiet je daar mee op met die borrel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Probeer eens op een andere manier om te gaan met je gevoel... Voel, ervaar, beleef dat gevoel in plaats van te onderdrukken. Dan doe je een stap voorwaarts, in plaats van achterwaarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Vegetarische shoarma... Wat moet ik mij daarbij voorstellen, Ietjefietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Oké, dacht dat je het zelf had gemaakt. Smaakt zeker niet verkeerd al die vegetarische varianten die je tegenwoordig kunt krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Nu, eet smakelijk allemaal. Bij mij is mijn ovenschotel bijna klaar. Ook lekker met bloemkool uit eigen tuin. Smaakt toch lekkerderder, dan uit de super... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Hoi, Â Pffff, even draadje van vandaag terug gelezen. Â Heb er even over nagedacht en wil eigenlijk zeggen dat ik daarom niet over mijn situatie hier op forum met mijn kinderen meer wil hebben. Vanwege privacy en eigenbelang kan en wil ik er hier ook niet veel over kwijt. Â Vind het derhalve enorm knap en moedig hoe kwetsbaar anderen hierover zich uiten. Het is aan mij niet gegeven omdat ik ook niet wil dat mensen hier gaan oordelen over mijn situatie, terwijl ze me nog niet voor 1% kennen. Â Ik ben dus zojuist terug van mijn eerste werkdag en ben ongelooflijk trots op mezelf. Ik had het vanochtend wel moeilijk, maar is toch maar gelukt. Tot nieuwe opname blijf ik dit doen. Â Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Hé Sugar, kanjer van me wat goed joh. Heerlijk te lezen, en een hele grote pluim voor je want dat verdien je.  Sowhat hebben de paarden veel last van de hitte? Bijna niet te doen voor die dieren.  Hé vakantieganger een reisje naar Overijsel? Lekker genieten hoor van je vakantie.  Hier is het ook erg warm, en ik heb het dus rustigaan gedaan. Vanmiddag even bezoek van een vriendin en haar zus. Ze vonden het heel mooi. Dat doet de Bol goed. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Dank je Sowhat, MijnGerrit en bolletje. Â Gelukkig heb ik nooit zo veel last van warmte. Kan mij niet snel warm genoeg zijn hoor. En ik merkte dat als ik hier weer thuis bleef, het toch misschien weer mis kon gaan. Vandaar tijdig aan de bel getrokken en door het geweldige werk van verwijzer verslavingzorg dit kunnen regelen. Vakantie van werk is over 2 weken, maar denk dat ik dan al weer in Friesland zit en als ik klaar ben met behandeling ga ik weer door met dit werk en kan ik er hopelijk zelf heen met openbaar vervoer. Ze halen en brengen me nu, prima nu, maar wil weer op eigen benen staan. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Is dit dezelfde Suiker die ik al anderhalf jaar lees? Ik geloof mijn ogen niet !!! WAT BEN JIJ VERANDERD , wat heeft de opname je goed gedaan zeg. Geniet er maar van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Chapeau Suiker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Dank Monster en Kruidenthee. Â Is bij mij lange weg geweest en ben er nog niet, maar idd heeft opname me heel goed gedaan. Weet nu de tools om er mee te handelen en dat wist ik eerst niet. Â Zat erg diep en zag lange tijd geen uitweg meer, maar wist dat het zo niet langer kon. Â Heb idd me hier ook in het verleden heel anders geuit, ik weet het, ben best wel stijfkop, alhoewel geen fries (sorry Yvonne en Agnieta). Dacht dat ik het alleen kon. Begin dit jaar was ik eindelijk zover dat ik wist dat het zo niet verder kon. Ik wil nog veel van mijn leven maken, verleden is niet terug te draaien, maar toekomst heb ik nu wel zelf in de hand. Â Heel veel hulp gehad van verslavingzorg hier. Schrok alleen wel toen ik hoorde en zag dat vrouwen amper aan de bel trekken. Wel begrijpelijk enigszins, vanwege gezin en misschien ook schaamte. Â Heb het er gekscherend met MijnGerrit hier weleens over gehad dat we soms enig mannen waren op forum. Ik weet dat het moeilijk is voor met name vrouwen met kinderen om niet alleen hier op forum te schrijven, maar ook daadwerkelijke hulpverlening aan te gaan. Kijk naar lange termijn. Â Wil overigens tactive niet voor hoofd stoten. Online behandeling is ook prima voor velen denk ik, maar voor mij is het niets. Ik weet dat ik toch met name in begin controle nodig heb en in veilige omgeving moet verkeren en dat biedt online hulpverlening mij niet. Â Tot zover, Dit is mijn mening en niet de ware mening dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Suikertje, je doet het top! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Hier net terug uit de stad, toch effe wat zonnebrandcrème gehaald. Dat arme lijf van mij zal anders morgen na een dagje strand zo rood als een kreeft zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Wil het toch nog even kwijt, maar als je tussen heroine en Ghb verslaafden in zit, gewoon jochies van amper 20 dan schrik ik, heb nooit delirium, op ic of whatever gelegen door alcohol, maar ogen zijn wel geopend. Â Goede contacten gekregen daar, maar bewust niet mijn gegevens doorgegeven. Op dat moment veel aan ze gehad, geen oordelen, maar wil ter bescherming van mezelf geen verder contact met ze. Â Daarom heb ik ook soms en soms vaak ook wel mijn twijfels of ik hier op forum moet blijven schrijven. Maar heb er nu veel steun aan. Sommigen willen wel contact verder dan forum, maar om die reden houd ik dat af. Heeft alleen met mij te maken. Â Nu brood eten, vanmiddag op werk al warme maaltijd gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 En nu een koude douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Pak eruit wat jij nodig hebt suikertje. Iedereen gebruikt het forum op zijn eigen manier, dat is nu juist het mooie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Goed dat je dat zo ziet Suiker... De gemene deler is de verslavingsproblematiek...je kunt zeker veel aan elkaar hebben, maar gezonde afstand lijkt me ok! Fruit zegt het mooi. Je klinkt goed...het doet je goed...en je hebt vast nog een weg te gaan...maar je bent wel vertrokken! Ik ben blij voor je! Blijf er voor gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Meld me vast af, droog. Ga zometeen 'een borrel' drinken bij de buren. Is nog een hobbeltje...voor mezelf hoor, zij zijn nog niet op de hoogte van mijn alcoholvrije bestaan.  Fijne avond allemaal! Genieten van de zwoele zomeravond...PM is het voor jou  's avonds wel te doen buiten..hoop het maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 @MG en Kruidenthee, Gisteravond was het heerlijk buiten, maar vanavond is het niet fijn voor mij. Dus blijf ik binnen. Morgenochtend bijtijds op, dan ga ik een poosje naar buiten. Ik meld me vast droog af. Alvast goede nacht en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Good evening.  Maar even melden dat ik het plaatje van Ietje grrappig vond. Snap de heisa er rond dan ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Fijn te horen Sowhat. Dieren hebben het nu moeilijk, en er worden nu toch nog erg veel dieren vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Ja dieren, vele mensen vergeten dat het levende wezens zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Voor de varkens hebben we een modderpoel gemaakt,voor verkoeling en tegen verbranding van hun huid. de konijnen zitten al koel,de katten zoeken de koelste plekjes zelf wel op,geiten kunnen onder hun afdak staan ,enz enz Woon je in diergaarde Blijdorp ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Klinkt me nu wel aanlokkelijk in de oren, een modderpoel. Een beetje ronddabberen. En een voetmassage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Kijk Sowhat, dat is nu verantwoording nemen voor de dieren. Blij dat ik dit lees en weet dat er ook mensen zijn die goed zijn voor hun dieren. Zondag heb ik sinds lange tijd weer dienst maar zie er een beetje tegeop. Nu juist zijn er heel veel dieren die uitdrogen. Veel vissen die de warmte niet aan kunnen en vogels die niet meer kunnen vliegen. Ik hoop dat het mee gaat vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden