blondie6173 Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Goedemorgen, Redelijk geslapen. Op voor weer een dagje schakelen. Laatste dingetjes afronden voor mijn 3 weekjes vakantie. Eerst maar eens een slappe bak thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Hoi Blondie, nou maar hopen dat je in de vakantie geen last hebt van je maag etc. Ik aan het herstellen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Hallo Jozefje, ook vroeg op zie ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Moggu allemaal. Snetver wat zijn we weer vroeg. Alweer in de bus op weg naar het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Goedemorgen frummers, Snel maar even koffie en thee zetten. Fijn dat je weer aan het opknappen bent Blondie, zeker met de vakantie in het vooruitzicht. Eline trouwens ook aan het opknappen gelukkig. Heb overigens even gemist waarvan om heel eerlijk te zijn.. Alles staat hier tegenover elkaar open om even wat koelte in huis te krijgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 heerlijk toch Jozef, ik vind die hele vroege uurtjes juist zo fijn... Ook goedemorgen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Las stukje van Fruit en vind het zo herkenbaar, het even er niet willen zijn, het teveel aan wat binnenkomt, beetje zielenleed ......niet echt rust kunnen vinden...teveel denken...teveel voelen....of vul nu teveel in? Nu voorzichtig douchen......Yvonne de koffie was weer heerlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Ergste lijkt te boven Yvon. Vandaag nog wel voorzichtig aan. Veel water drinken. Hier ook alles tegen elkaar open gezet. Vind het maar nix die hitte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Mogge Vandaag ook weer een dag er tegen aan.. Maar eerst straks lekker koffieleuten bij zus 2 weken en hier ook 3 weken vakantie Heb fiets en wandelnavigatie gekocht om niet te verdwalen in oost duitsland...zodruk is het daar ook niet op platteland om ff daar de weg te vragen Vorig jaar was ik blij dat ik naar huis kon ..dus ben nu echt benieuwd hoe ik me draai er nu ga vinden Want ja in jaar tijd is er veel veranderd in mij... Tis allemaal zo nieuw terwijl ik al 49 jaar besta Succes,sterkte en geniet van de dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Klinkt gezellig Hut. Hier nog een hele hoop weken tot de vakantie. Maar dat geeft niet, ik heb het gewoon nog tegoed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Goeie morgen mensen. Ik hoop dat dit jaar beter wordt Hut. Zou jammer zijn als de vakantie weer onprettig is. Maar je bent een jaar verder hé? Wie weet wordt het de vakantie van je leven. Vonneke dank voor de koffie. Heb ik gemist, wil je dat geloven? Blondie sterkte vandaag. Maar lekker rustigaan doen als je kan. Fijn dat je aan het herstellen bent Eline. Dat voelt beter aan dan als je net iets gaat mankeren. Vandaag hier weer een drukke dag. De w.c. wordt gestuuct, en er moeten nog een hoop dingen gedaan worden. Ga gauw beginnen want het wordt wamme en daar kan ik niet zo goed tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Vergeet je ventilator niet.. Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Ja nee hoor die staat nu al flink te waaien Hut. Dat ding staat met zulk weer dag en nacht aan. Jij ook hard werken meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Fijn jou ook weer te zien hier Bol, ik heb jou ook gemist hier. Fruit, genieten straks dus, dat verdien je. Luitjes, ik moet er helaas weer vandoor. Maak er een fijne dag van. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Fijn te lezen Vonnie. Dank je wel en een hele fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Afdeling waar ik werk...is gekoeld..7 graden Dus das goed vertoeven met dit weer...maar oh wee als je er buiten komt Gelijk een klap voor je kop..en das het nadeel Je kan niet alles hebben he Extreem warm weer is het beste aanpassen...en niet te veel willen..alleen het nodige( adem halen ) Duurd altijd maar een paar dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Goedemorgen, Allen een fijne dag. Sterkte en beterschap voor wie het nodig hebben. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Goeiemorgen allemaal, Het belooft weer een mooie dag te worden. Vandaag met de dametjes zwemmen. Eerst maar eens rustig ontbijten en krantje lezen...relax..vakantietijd. Dagpact Kruidenthee Fijne dag en voor wie het nodig heeft: rustig aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Goedemorgen allemaal, Beloofd weer een prachtige dag te worden Geen last van de hitte hier, Aan de kust is het meestal nooit zo warm, en ik heb het veel liever lekker warm, dan koud. Straks nog een huisje schoonmaken, en de rest van de dag is weer voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Goedemorgen, Warm. Ja. Gewoon aanpassen. Doen we ook als het koud is. Ik heb een longziekte en er wordt smog verwacht vanmiddag en vanavond. Dat betekent dat ik binnenzit met de deuren en ramen dicht. Het zij zo. Nee, ik ben niet zielig. Ik vermaak me wel. Maar ik kan slecht tegen gezeur over warmte door gezonde mensen. Op gevaar af dat er nu mensen boos op me worden.... Dagpact Blondie Kruidenthee ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Oeps..sorry Blondie...had niet gezien dat je het dagpact al gestart was.... Ach...typisch Nederlands...altijd mekkeren over het weer...ik ben er mee gestopt....het komt zoals het komt...en je kunt er niets aan veranderen. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Goedemorgen allen op deze stralende dag Agnieta veel plezier vandaag met wat je gaat doen vandaag. Ik begin met koffie en zie wel wat de dag brengt. Aantal gesprekken vandaag. Ik wens iedereen een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Sterkte Suikertje. Hoop dat je gesprekken goed zullen zijn. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Hier nog ff een warm afwasje doen en dan hup naar zus voor een bakkie warme leut ..weet zeker ik krijg een warm onthaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 goeiemorgen mensen ik heb de tijd van mn leven met dit weer. gister na het strand met dochter wezen eten bij de Watertoren en daarna naar de haven doorgefietst en de Grand Slam beachvolley gekeken. Kunnen we nog wat van leren. Mary meis, erg dit te lezen, lijkt me een hele beperking straks weer pollen in de lucht en nu die benauwdheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden