kruidenthee67 Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Goed zo Yogajuf! Behulpzaam alle tips, bemoedigers en feedback....fijn dat je het zo ervaart en er ook wat mee kunt doen! Fijne vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 en deel je met je virtuele dinnetjes/iendjes hoe het ging straks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 (bewerkt) . 12 februari 2017 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Dank jullie wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Hee juf, ook van mij fijne vakantie gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 (bewerkt) . 1 februari 2017 bewerkt door Yogajuf Burchill, kruidenthee67 en Skip reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 Wat heerlijk voor je Yo. Wij kunnen wel van alles schrijven, maar het is fijn als jij er iets uithaalt wat ook voor jou geldt. En dat is duidelijk niet dat we elkaar aan de zuip houden. Dat zal misschien voor de schrijver zelf gelden, maar die is dan absoluut in de minderheid. Gewoon filteren waar jij iets aan hebt dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 (bewerkt) . 12 februari 2017 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 Top Yo! Goed om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 Joehoeoeoeoeoe ! Ook ik ben heel blij :) Voor jou Yo en ook een beetje voor ons want t cluppie groeit !!! En wat hebben we toch veel aan elkaar. En dat realiseer ik me door jouw bericht. Ik zou je bijna willen knuffelen Grote stap gemaakt : SUPER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 (bewerkt) . 1 februari 2017 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 Skip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 (bewerkt) . 1 februari 2017 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 Yo lees even terug wat Emma even wegwerkt had jij dat ook in je donder gegoten willen hebben? nu toch niet meer mag ik hopen. Misschien kan ze een saunavriendin worden the days after zij detoxen en jij gewoon genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 (bewerkt) . 12 februari 2017 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 Yo ... Ik heb precies hetzelfde met mijn vriendengroep. ( Allemaal emma's ook vreselijk lief) Ze willen een weekend weg maar ik weet het scenario al. Zitten drinken eten drinken nog meer drinken slapen ... Volgende dag uitwaaien op t strand en dag 2 is vervolgens een copy van dag 1 Ik wil ze ook niet kwijt naar dit wil ik ook niet ( meer) Met mijn man een plannetje gemaakt om een soort programma te maken voor dat weekend met daarin bijv. Een wandeltocht met boswachter, theaterbezoek , museum en natuurlijk ook wel eten en drinken maar niet dat dat de belangrijkste bezigheden zijn. Ik hoop dat we de boel kunnen mobiliseren. Maar dat vriendschappen anders ingevuld moeten worden om waardevol te zijn dat is wel duidelijk . Ik ben veranderd en daar kunnen zij niks aan doen maar misschien kan ik wel hier of daar wat zachtjes duwen of trekken. Misschien als je andere dingen gaat doen met jouw Emma dat het je toch lukt om de vriendschap heel te houden. Niet ten koste van jezelf maar wellicht ten bate van de vriendschap Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 het kàn zijn Yo, dat je een beetje uit dit kringetje zult groeien. Hoeft niet, maar het kan. En soms gaat dat zo. Net als wat Gerrit schrijft, door eerder weg te gaan, hoor je iets minder tot de harde kern. En het is de vraag of je dat moet willen ook. Het grappige is, dat als er ruimte komt in tijd, er ook vaak nieuwe mensen op je pad komen. Die dan misschien ook beter bij de nieuwe Yo passen ook. Zoals dat maatje in januari. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) . 1 februari 2017 bewerkt door Yogajuf Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 hou dit vast Yogajuf, heel mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus79 Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Wauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 29 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 (bewerkt) . 1 februari 2017 bewerkt door Yogajuf kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden