Yogajuf Geplaatst 2 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 (bewerkt) . 1 februari 2017 bewerkt door Yogajuf kruidenthee67, dribbeltje en Lotus79 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Bevestiging van wat ik al wist. Verslaafd zijn valt nooit mee Thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Wow..... Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Wederom mooi beschreven, ik lees je graag! Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 dankje Yo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rintje Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Mooi en herkenbaar verhaal Yogajuf. Wilde dat ik al zo ver als jou was. Respect !! Maar heb vandaag de eerste stap pas gezet door mij hier aan te melden, dus moet nog ff geduld hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 3 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 (bewerkt) . 1 februari 2017 bewerkt door Yogajuf huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 6 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 (bewerkt) . 1 februari 2017 bewerkt door Yogajuf Indigo en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 (bewerkt) Cool om te lezen Mooie groei 6 juli 2015 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Prachtig verhaal yogajuf. Het geeft mij de kracht om door te zetten met stoppen Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 (bewerkt) vet cool  Ik geloof niet dat mensen écht fundamenteel gelukkig kunnen zijn als ze nog roken. Dus ik neem aan dat je inmiddels ook gestopt bent met roken. In dat geval neem ik mijn petje voor je af, yo. Proficiat.  Edit: periodiek nicotinegebrek zorgt voor tijdelijk ongelukkig gevoel vandaar dat ik het zo invul. 6 juli 2015 bewerkt door ploffie Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Mooi Yoga, heel erg mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Dat is het...zijn wie je echt bent in plaats van van doen hoe je bedacht had te zijn Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Yogajuf, het is mooi, zelfs feestelijk om te lezen. Een aanstekelijk voorbeeld doet volgen. Dank je wel voor het delen. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Top dat je zo goed gaat. Mooi om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 6 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 (bewerkt) . 1 februari 2017 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Mooie update! Dank voor het delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Wat fijn dat het zo goed gaat, gun ik je van harte!!! Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 oogsten noem ik dit voor mezelf Yo je hebt er hard voor gewerkt en nog wel denk ik zo mooi Yogajuf en Indigo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Prachtig om te lezen! Momenteel heel druk met veel zaken dus ff weinig tijd om hier te te zijn... dacht dat ik stil stond maar stiekem gaat het door, ontwikkeling, verandering. Dank voor je mooie bericht! Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 (bewerkt) Wat ontzettend inspirerend om deze draad helemaal te lezen. Had natuurlijk al een beeld van Yo2.0 maar wist niet precies de voorgeschiedenis. Bedankt dat je me een stuk dichterbij brengt bij de stap van echt nooit meer drank willen. Nu ik eerst maar richting een jaar. Erg leerzaam is je ook je voor laatste update waar je het totale probleem onder ogen ziet...Daar ben ik nu ook mee bezig. En fijn is dat he dat oogsten...Na een tijd hard ploeteren dat je ziet dat qua werk sociaal fysiek en psychisch alles zoveel beter gaat. Van harte je hebt er hard voor gewerkt. 7 juli 2015 bewerkt door erik rapilos, Yogajuf, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2015 (bewerkt) . 1 februari 2017 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 23 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2015 Hoi Yogajuf, Je posts op andere draadjes deden me al denken dat je iemand bent die dicht bij zichzelf staat en daar ook gelukkig mee is. Daarom kwam ik hier eens lezen. Super inspirerend verhaal. Dank je wel! Het ga je goed verder! Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2015 Mooi en inspirerend Yo!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden