Lotus66 Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Goede morgen Frummers, Bij deze is de dagdraad weer geopend en ik sluit hier de deuren. Yvonne zorgt vast voor de koffie. Heb het goed allemaal. Pas goed op jezelf dan doe ik het ook! Im on my way Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Goedemorgen, Slecht geslapen door het onweer en de asbest. Maar ik voel me toch wel weer goed. Ga straks naar het klooster. Ik denk dat ik met de auto ga want er zijn weer buien voorspeld. Ik heb tegenwoordig de keuze. Vroeger ging ik niet met slecht weer op de fiets. Ik moet door het buitengebied en dat is dan niet zo fijn. Nu kan ik fijn altijd met het autootje. Ik voel me bevoorrecht. Ik heb de woningbouwvereniging net een mailtje gestuurd dat ik zo snel mogelijk wil weten of het asbest in mijn schuurtje is of niet. Zo ja dan moeten ze het direct verwijderen. Ik heb gelukkig een goede woningbouwvereniging. Dat is toch mijn ervaring tot nu toe. Heb ik asbest ingeademd dan kan het tientallen jaren duren voordat je daar wat van merkt. Nou, dan ben ik oud. Ik zie wel. Ik probeer me daar maar niet teveel zorgen over te maken. Zeker niet zolang ik niet zeker weet of het asbest is. Het schijnt trouwens dat er altijd asbest in de lucht zit. Ook buiten. Vroeger is er teveel gebruik van gemaakt toen men nog niet wist hoe gevaarlijk het is. Verder ben ik heel blij dat mijn modem het weer gewoon doet en ik kan bellen en mailen zonder dat alles zomaar wegvalt. Een hele goede dag iedereen. Veel moed en sterkte voor wie het nodig heeft. Al regent het met bakken uit de hemel ik houd het droog!!!! Heb het goed. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Goedemorgen beste mensen! Stilletjes vandaag en zo vroeg ben ik nu toch ook weer niet. Een fijne dag voor iedereen en sterkte voor wie het nodig heeft. Ik begin thuis vandaag en zie het verder wel. Dagpact: MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Goedemorgen, Vrije dag vandaag, maar genoeg te doen. Eerst maar eens een bakkie koffie ☕ Dagpact: MijnGerrit Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Goeiemorgen frummers gaap gaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Een hele goed morgen, Nog niet helemaal wakker Jane? Hier, goed geslapen, en lekker een vrije dag in het verschiet. Niets gemerkt van regen en\of onweer. Misschien was het hier niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Goedemorgen frummers. Zo, het tekort aan slaap van gisteren deze nacht heerlijk ingehaald, was ook heel hard nodig Nu eerst maar even koffie en thee zetten. Lotus fijne vakantie gewenst. Hanneke, wat betreft dat asbest...en het effect op je gezondheid. Heb wel eens ergens gelezen dat het geen kwaad kan zolang het met rust gelaten wordt? Daarbij, vroeger had je van die 'sudderplaatjes' die je tussen je pan en de vlam op het fornuis kon zetten. Die waren van asbest, wij hadden er ook altijd een paar, ik denk dat ze in bijna ieder huishuiden wel voorkwamen. Werden ze erg oud dan gingen die dingen brokkelen en vielen zelfs uit elkaar. Zouden daar veel mensen daar gevolgen van hebben ondervonden? Ik geloof van niet hoor. Tis hier trouwens weer schitterend weer. net als gistermiddag trouwens. Zo, en dan nu eerst een bakje en even teruglezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Hier grijs en grauw, maar vanmiddag schijnt hier ook de zon tevoorschijn te komen. De ochtend dus maar gebruiken om het stof uit huis te verdrijven. Eerst effe doesjen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 (bewerkt) kom wat moeilijk op gang maar om 9 uur start het beachen Rapi. en asbest, niet onderschatten debk ik Von toen wisten we niet beter net als zonnebrand en kanker ik was als 4 jarige naar Australie van zonnebrand hadden we nog nooit gehoord en één zus heeft al plekjes weg laten halen Nu we het wel weten, toch maar verantwoording voor nemen voor zover mogelijk. Ik denk dat Hanneke doet wat ze moet doen en meer kun je niet doen dus. fijne dag! zonnebrandmiddel dus 11 juli 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Tuurlijk moet je je verantwoordelijkeheid nemen, ben ik helemaal met je eens. Maar niet te veel zorgen maken op dit moment bedoelde ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Mogge allen, O, wat hebben de planten weer te lijden gehad van die stortbui. Hoop dat ze zich weer herstellen. Ik ga vandaag op pad naar mijn oudste zus. Dat wordt gezellig weet ik nu al. Dagpact Blondie MijnGerrit ProudMary Fijne dag, geniet ervan en sterkte voor degenen die het moeilijk hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Heb al 2 bakken koffie op, Veel te vroeg, want probeer me aan hooguit aan 2 koffie per dag te houden Wat moet ik nu de rest van de ochtend?? , Straks lekker mee doen met de ochtend gym, en dan toch maar weer de galerij schrobben, want er ligt een hoop rommel, Nog steeds geen suiker Beetje metaalsmaak in mijn mond, dus nog steeds aan het ontgiften denk ik. oh,oh, wat zal ik fit worden straks. Niet roken, niet drinken, geen suiker.. Je kan er maar mee bezig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Veel plezier ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Het gekke is, Sinds ik geen suiker eet, en geen E-nummers, en heel gezond eet, heb ik doorlopend honger. Zo raar, Vanochtend; Volle bio-yogert, met lijnzaad,zonnepitten en blauwe bessen. Na een half uur alweer honger. Daarom die koffie Heb daar een plak roggebrood met roomboter en geitenkaas bij gegeten, in de hoop, dat dat dan een beetje vult Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Oh, er zat zelfs nog een hele banaan door de yogert ook., Idioot hoor, na een half uur, dan alweer honger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Gekookt ei misschien Rapi? Schijnt ook nogal te vullen.... Of een flink stuk komkommer, wat rauwe worteltjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Goeiemorgen allemaal, Vandaag start hier de schoolvakantie...een jaar geleden zou dat voor mij betekenen: Lunchen met collega's en vanaf een uur of drie op het terras...dronken de vakantie in, een kater..je eerste vakantieochtend...bleh... Nu niet....heb de baan niet meer ...maar moest er vanmorgen wel aan denken... Er komen zo'n eerste jaar veel momenten voorbij waar alcohol aan gekoppeld was... En ik heb nog ff te gaan voordat mijn eerste jaar erop zit! Fijne dag, goeie vakantie voor vakantiegangers en sterkte voor wie het nodig heeft! Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Jij ook een fijne dag Kruidje. Ik ga hier eens in beweging komen. Eerst kopje koffie buiten in de tuin in de schaduw, daar is het nu nog te doen. Luitjes... dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Oh ja, goede tip Yvonne, Gekookt ei, en zo Kopje koffie in de schaduw?? Het is hier helemaal bewolkt, geen sprankje zon te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Sterkte Ietje, Ga er voor he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Goedemorgen op deze stralende dag hier. Letje, gaat je lukken, ik doe met je mee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Hoi Suikertje! Lukt het een beetje? Hoe was het weerzien met het hondenbeest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Hoi MijnGerrit, Lukt me nog steeds, ga mijn zesde week in maar ben daar niet zo mee bezig Dagelijks contact met verslavingzorg. Lukt me niet alleen en ben nu ook zover om dat gewoon toe te geven. Gisteren gebeld met kliniek in Leeuwarden. Kan week duren, maar ook 6 weken. Er is geregeld dat er daar ook intensief aan de problemen wordt gewerkt waarom ik steeds weer ga drinken. Zie er naar uit om uitdaging aan te gaan om de strijd met die fobieën aan te gaan. Ik wil je bedanken voor je medeleven en dat je fungeerde als doorgeefluik. haha huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Graag gedaan Suiker. Op die manier bleef het lijntje toch een beetje in stand. Ik ga mijn werk afronden en ben dan weg naar kantoor. Spreek je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Goedemiddag, latertje hier en meteen koffiegasten maar ook vandaag weer: DagpactBlondieMijnGerritProudMary Ietje Wimmelt Mooie dag allemaal, en sterkte voor wie het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden