Yvonne Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan al klaar voor je. De dag kan beginnen. Ik heb lekker geslapen, dus laat maar komen die nieuwe ballen en nieuwe kansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Yvonne, altijd even attent!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Ik had echt nachtmerries en ik weet niet meer waar het eigenlijk over ging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Goedemorgen An. Dank je voor het complimentje. Even snel slingers ophangen want we hebben een jarig vandaag. Erik van harte gefeliciteerd. Hoop dat je een fijne verjaardag hebt en dat vandaag de eerste dag is van een jaar vol goeds. Oh ja... en kom je rond half elf even taart hier brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Oef, dan word je vaak zo naar wakker he? En dat kan nog wel een paar uur invloed hebben An. Vervelend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 (bewerkt) Goedemorgen! An, die van mijn ging over prikstok,modder en lijk zoeken Erik, van harte! Dagpact: Vol 4 juli 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Goedemorgen! Erik van harte! Dagpact:Vol MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Eric Yvonne, fijne dag enne. .... lekker koffie hoor Vol, volgende keer ga ik het opschrijven direct als ik wakker ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Sowhatje haa ja het gaat super warm worden, eindelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Vol, Gerrit en Sowhat, jullie ook goedemorgen. Het gaat geloof ik heel warm worden vandaag he? ik moet / mag werken... hebben airco..zo heeft ieder nadeel toch weer zijn voordeel. Ik moet er vandoor luitjes. Maak er een mooie dag van. Voor we het weten zitten we weer midden in de winter Maar voor nu: dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Werkse Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Goedemorgen, Erik van Harte... het wordt warm dus ik ga gauw doen wat moet en daarna genieten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Mogge Hier weer als een blok in slaap gevallen gister. Valt me op..ben het niet meer gewend. Wel vreemd zo in eens...en zo snel Zou er bijna wat achter zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 (bewerkt) Helaas bij mij geen airco en ik vrees dus bloedheet Hoop dat de opkomst meevalt..dan kan ik rustig aan doen 4 juli 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Goedemorgen, Het wordt een mooie dag. Ik ga zo op de fiets naar het klooster. Heb er zin in. Wens iedereen een heel fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Goeie morgen lieve kanjers. Vandaag nog even hard er tegenaan. De keuken witten, bed af breken, en vanavond de bank, tafel tv, enz., weg, deur sluiten en dan zondag het zooitje weer terug om vervolgens volgende week weer hetzelfde te gaan doen. Het lijkt net een bevalling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Wat een druktemaker is die hond Erik van harte..een zonnige dag heb je al gekregen..geniet ervan. Lig nog ff na tegenieten van het in slaap vallen en het wakker worden. Net echt he Maar aan alles komt een eind ..dus huppakee..eruit en op naar de markt Fijne dag mensen..maak er wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Ja hoor sowhat, ik doe rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Erik gefeliciteerd! Bol, is wel een tweeling dan. Poepoe. Fijne dag. Niet te hard van stapel lopen met die warmte. Morgen is het weer voorbij. Jammer, vriendin van mijn dochter gaat trouwen. Dagpact Vol MijnGerrit ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Goedemorgen, Erik, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Maak er een mooie dag van , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Goedemorgen, Dagje landgoed. Effe gedachten verzetten. Situatie met vriendin van dochter raakt me. Vooral die machteloosheid bij mijn dochter. Enige wat ik kan doen is er voor haar zijn. Dagpact: Vol MijnGerrit ProudMary Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 sommige mensen worden snel volwassen Fruit. Blondie, herkenning hier, sterkte! en goeiemorgen het strand roept mijn naam alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Goedemorgen op deze mooie dag! Ik drink nu al ruim drie jaar geen alcohol meer en toch kan ik nog regelmatig zo blij zijn dat ik gewoon fit opsta óf gewoon moe ben van bijvoorbeeld werk. Echt het is de moeite waard om te kiezen om vrij van alcohol te zijn. Fijne dag voor iedereen! Ingri huttula en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indy Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Goeiemorgen allen, Erik van harte gefeliciteerd ! Ik ga vandaag weer verder met het opruimen en schoonmaken van mijn toko. Een ieder een -nige en droge dag toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2014 Dagpact: Vol MijnGerrit ProudMary Blondie Ella Mooie en zonnige dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden