huttula Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Hoe gaatie Runner? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Om deze tijd is oranje hot Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 TROMGEROFFEL............. Rapi heel hartelijk gefeliciteerd!! Je bent een superkanjer! En begin september is over 2 maand, scheelt weer. Nou ja nog lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Waarom zijn er dan zoveel kleuren? Laat het antwoord hierop nou net vandaag op de Happinez-kalender gegeven worden... Mode is een zo onverdraaglijke vorm van lelijkheid dat we er elk half jaar verandering in moeten aanbrengen. (Oscar Wilde) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Zo lekker in de tuin gewerkt vanmiddag. Buurman was weg dus ik heb mooi wat in de voortuin gedaan. Hij komt er af en toe bijstaan, en daar heb ik zo 'n hekel aan. Heb me al voorgenomen om er wat van te zeggen. Ben ook al wel eens gewoon weg gelopen. Als ik tuinier wil ik alleen zijn. Aak, mijn das wring ik goed uit, daar kan hij tegen, en hang ik dubbelgevouwen over de glazen wand van het bad. Tussendoor even de punten uitwringen. Ik lijk wel niet wijs he, das wassen nu. Maar ik heb zo 'n to do boekje en dat werkt toch wel. Af en toe een klein klusje. Ook die er al heel lang opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Roze nagels vind ik wel lief voor tenen. Heb zelf niet zoveel met nagellak. Broccoli, gebakken aardappeltjes, appelmoes en groenteburgers met een beetje chilisaus. En kerriesaus voor de broccoli. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 En Koh, heb jij je teennagels al gelakt. Hoeft niet in een modekleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Oh Ietje dat is niet zo leuk. Hij kan misschien niet zomaar zijn baan opzeggen, maar wel op zoek naar wat anders ondertussen? Of onderkent hij het zelf nog niet helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Het zou misschien betekenen dat je anders zou gaan leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 De kinderen willen toch ook gelukkige ouders. Bedoel je niet dat je er zelf moeite mee hebt? Zou ik ook hebben hoor. Maar het zijn wel belangrijke afwegingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Als je alleen beren op de weg ziet ontneem je jezelf ook mogelijke oplossingen. Er worden nog steeds huizen verkocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Geef de moed niet op Ietje. Overdenken kan altijd, en dan komen er misschien allerlei ideeen nog. Niks hoeft overhaast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Thuis na een lange dag werken (heerlijk) en een gezellig 'frisje' met collega's. Prijs me gelukkig met mijn leven. Is wel eens anders geweest. Vandaag ook een fijn telefoontje gekregen van de school van mijn zoon. Met de hakken over de sloot, maar volgend jaar naar havo-4. Nu eerst effe teruglezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Rapilos, gefeliciteerd! Toppertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Niet naar vrijwilligerswerk gegaan, omdat ik nog niet helemaal beter ben, zit ik de hele dag te regelen en doen voor zieke moeder. Gelukkig is ze opgenomen in het ziekenhuis, want ging niet meer thuis en ik ben kapot. Ga naar bed en meld me droog af. Dat dan weer wel:-) Truste mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 PS Rapilos, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Knap gedaan, ProudMary! Je mag trots zijn op jezelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Dank je Blondie. Nu ga ik echt onder de wol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Spannende eerste helft...maar nu droog naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Terug van weggeweest. Was leuk, productief en een gezellige 'na fris' voor mij. Iedereen al in de feeststemming. Nu moe en door naar bed. Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Slaap lekker allen. Ik meld me droog af. Prettige avond nog voor de nablijvers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 (bewerkt) met vlag en wimpel: driewerf hoezee voor rapseflaps♥ 1 juli 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Nog steeds geen teken van leven van Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Blondie ook gefeliciteerd met zoonlief hij kan het dus wel! ja gerrit, zennnnnnnnn en de kunst van het loslaten. We duimen voor Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Therapie is hard werken en werken aan jezelf vreet energie. Misschien heeft hij geen puf over om iets neer te pennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden