An Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Hoi Allemaal, Acanthus, dat is niet best! Maar ik kom even zeggen ....... dat VANDAAAAAG mijn vakantie is begonnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Ach, wat jammer dan Acanthus, Gaat fietsen wel goed dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Hai An, Heerlijk he, vakantie!! Ik ook, 2e week nu, Ongekende luxe, Jaren en jaren geleden dat ik zo lang achter elkaar vakantie heb, Vroeger met een eigen zaak, mocht je blij zijn met 1 week of zo An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Die pijnlijke voeten was al op 17 jarige leeftijd. Begin twintig is de diagnose gesteld. Nog twee jaar en dan leef ik er al weer 30 jaar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 An, wat heerlijk ! Voel je vakantie-blijheid hier haast An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 goeiemorgen frummers ik mag zo weer te fietsen met maatje in de natuur A3!!! dat heeft ook mijn voorkeur, maar ik schuw ook de sportschool niet hoor. I want it all, and I want it now fijne dag Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 De (meeste) medicijnen voor Artritis zijn heftig voor de maag. Eén van de hoofdredenen waarom ik nu gestopt ben met drinken. De extra belasting voor m'n maag/maagklachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Fiets ze Jane, Hoop, dat je het droog houdt vandaag (qua buien dan, qua drinken ben ik niet bang bij jou ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Ik heb altijd vakantie. Zoals Johan Cruijff zegt: Ieder nadeel heeft z'n voordeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Goed dat je gestopt bent Ac, Drinken en medicijnen, gaat helemaal moeilijk. Oh, ochtendgym op t.v. Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Veel plezier allemaal. Fiets ze en gym ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Thanx, ik spring zo direct ook op de fiets. Tot later weer... en hou het droog.... in alle opzichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 (bewerkt) Ik moet het vandaag rustig aan doen. Door het voorval van 9 juni heb ik 2 weken geen medicijnen geslikt om m'n maag te ontzien. Dat fietsen ging nog net met m'n knieën, maar m'n gewrichten (vooral m'n schouder) zeggen nu even pas op de plaats te nemen. 25 juni 2014 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Ha An, vakantie.. door jouw berichtje keek ik even wanneer wij weer op pad gaan.. is al over drie weken. Ik schrik ervan. Heb het idee dat ik net terug ben en nou moet ik alweer!! (PS.. die is een grapje, hoor. Ik heb er best weer zin in..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Niet teveel moeten Kohtje, des te meer geniet je ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Goedenmoggel DagpactBlondieVolMijnGerriitProudMary Wimmelt Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 hihi, Acanthus.. als je me gisteren gelezen hebt kun je daaruit opmaken dat moeten ook wel leuk, of in elk geval leerzaam kan zijn.. In mijn optiek in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Het woord "moeten" veranderen in "willen" kom je in mijn optiek verder mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Iets moet niet hoeft niet maar heeft andere consequenties als ik het wel of niet doe en de keus maak ik gelang naar welke consequenties ik wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 (bewerkt) "moeten" in "willen" veranderen is mooi als het werkt.. maar als ik iets "moet" wat ik niet wil, zal ik door "moeten" niet als straf maar als "bij het leven horend" te accepteren toch met "moeten" kunnen omgaan zonder ervoor te hoeven vluchten... 25 juni 2014 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 en dat is zo lastig met verslavingen die beïnvloeden je wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Nou ja.. zonder nou weer het hele verhaal van gisteren te willen oprakelen: ze beïnvloeden dat wat je dénkt dat je wil is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Hèhèhè..... Fruitvlieg... dat moet je niet willen, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Je snapt hem wel fruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden