Spring naar bijdragen

Zondag 22 juni 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen mensen.

Helaas is het mij gisteren niet gelukt.

Gisteren heb ik toch wijn gedronken. 1 fles.

Ik heb er wel van 6 uur s avonds tot 1 uur s nachts over gedaan. Dus ongeveer 1 glas per uur.

Het is niet de afspraak die ik met mezelf had en dat is jammer.

aan de andere kant leek het of ik even wat druk van de ketel moest. Ik weet het ook niet precies, maar het feit dat ik wijn in huis had en wat kon drinken gaf rust.

Ik had ook geen zin om mezelf in korte tijd lam te drinken, maar goed, goed praten kan ik het verder ook niet.

Ik ga er voor mezelf ook niet teveel bij stil staan en pik de draad vandaag weer op.

Vandaag drink ik niet. Ik wil er verder ook geen te groot ding van maken, want dat heeft mij in het verleden er alleen maar toe gezet weer te blijven drinken en dat is nu net de bedoeling niet.

Ik wens iedereen die naar de meeting gaat veel plezier vandaag.

Ik ga nu de troep eruit gooien in de sportschool.

Prettige dag en tot later.

Ella

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Ella maar de wereld vergaat niet hé? ;)

De volgende keer misschien naar het forum komen en er over praten. En eten als je trek in alc. krijgt dan verdwijnt de trek meestal. Van de andere kant is dat juist zo moeilijk omdat je misschien het gevoel krijgt, dat je jezelf iets (leuks) afpakt maar in feite kies je dan juist voor jezelf, en blijf je jezelf trouw. :rose: :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het iets toevoegt Huttula? Lastige vraag...

Eerlijk gezegd in zekere zin wel. Ik had gisteren de avond rust in mezelf. Dat is het lastige, dat ik drank soms nodig lijk te hebben om rust te krijgen.

Vanochtend had ik ook geen kater doordat ik vrij langzaam had gedronken, water tussendoor had gedronken en goed gegeten.

Aan de andere kant levert het natuurlijk niets op, want vandaag is het weer extra moeilijk de draad weer op te pikken en ietsjes minder fit ben ik natuurlijk wel. Heel dubbel.

Maar goed, ik zie het als een uitglijder en ga door waar ik was gebleven. Ik wil zo graag mijn persoonlijke doel bereiken en vol zelfvertrouwen en energie zijn. En dat neemt de drank mij natuurlijk wel af.

Maar goed, genoeg over mij; ik wens alle mensen veel plezeir op de meeting en een hele fijne zonnige zondag voor iedereen. Ik ga naar buiten.

Doeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rust in jezelf vind je nooit met drank

Drank geeft een roesje....geen rust

Maar geen drank geeft weer onrust

Verslaving vraagd altijd om meer..dus meer onrust als het niks krijgt

Tis net een jengelend kind....geeft ook geen rust

Vertrouwen is wel een mooie...om vast aan te houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...