Lotus66 Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Heerlijk is dat PM! Goed gedaan tevreden mens Zo mooi om steeds weer te lezen wat voor een positieve ervaringen we opdoen met het laten staan van alcohol! ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Mogge MeetingGanger of niet....voor allemaal een fijne dag Sterkte en succes...geen 1 dag is een verloren dag We hoeven ze tenslotte ook niet meer over te doen En nu op naar de koffie huttula...lekkerste bakkie van de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Hut Gefeliciteerd! Wat een mijlpaal! Voor jou een grote Een hele fijne dag op deze bijzondere dag voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Goedemorgen! Zoals ik gisteren al zei;Dagpact: BlondieVolMijnGerritProudMary MadeleineFijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Dagpact: BlondieVolMijnGerritProudMary Madeleine Ella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Goedemorgen mensen. Helaas is het mij gisteren niet gelukt. Gisteren heb ik toch wijn gedronken. 1 fles. Ik heb er wel van 6 uur s avonds tot 1 uur s nachts over gedaan. Dus ongeveer 1 glas per uur. Het is niet de afspraak die ik met mezelf had en dat is jammer. aan de andere kant leek het of ik even wat druk van de ketel moest. Ik weet het ook niet precies, maar het feit dat ik wijn in huis had en wat kon drinken gaf rust. Ik had ook geen zin om mezelf in korte tijd lam te drinken, maar goed, goed praten kan ik het verder ook niet. Ik ga er voor mezelf ook niet teveel bij stil staan en pik de draad vandaag weer op. Vandaag drink ik niet. Ik wil er verder ook geen te groot ding van maken, want dat heeft mij in het verleden er alleen maar toe gezet weer te blijven drinken en dat is nu net de bedoeling niet. Ik wens iedereen die naar de meeting gaat veel plezier vandaag. Ik ga nu de troep eruit gooien in de sportschool. Prettige dag en tot later. Ella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Jammer Ella! Voor een volgende keer de fles in de winkel laten staan? Goed dat je de draad weer op pak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Jammer Ella maar de wereld vergaat niet hé? De volgende keer misschien naar het forum komen en er over praten. En eten als je trek in alc. krijgt dan verdwijnt de trek meestal. Van de andere kant is dat juist zo moeilijk omdat je misschien het gevoel krijgt, dat je jezelf iets (leuks) afpakt maar in feite kies je dan juist voor jezelf, en blijf je jezelf trouw. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 En Ella..heeft het iets toegevoegd? Dat vraag ik mezelf vaak af ...als ik iets doe wat ik niet echt achtersta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Goedenmiddag Prettige meeting voor wie erheen gaat! Dagpact: BlondieVolMijnGerritProudMary Madeleine Ella Wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Goedendag Ik ben niet op de meeting En heb me niet afgemeld... Oeh! Wat slecht.... Ik wens jullie allen een fijne meeting! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Gisteravond had ik een feestje Met als thema, terug naar je oorsprong Got the t-shirt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Lekker Ietje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Vandaag nog wat speciaals ...ietje? Toch een speciale dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Of het iets toevoegt Huttula? Lastige vraag... Eerlijk gezegd in zekere zin wel. Ik had gisteren de avond rust in mezelf. Dat is het lastige, dat ik drank soms nodig lijk te hebben om rust te krijgen. Vanochtend had ik ook geen kater doordat ik vrij langzaam had gedronken, water tussendoor had gedronken en goed gegeten. Aan de andere kant levert het natuurlijk niets op, want vandaag is het weer extra moeilijk de draad weer op te pikken en ietsjes minder fit ben ik natuurlijk wel. Heel dubbel. Maar goed, ik zie het als een uitglijder en ga door waar ik was gebleven. Ik wil zo graag mijn persoonlijke doel bereiken en vol zelfvertrouwen en energie zijn. En dat neemt de drank mij natuurlijk wel af. Maar goed, genoeg over mij; ik wens alle mensen veel plezeir op de meeting en een hele fijne zonnige zondag voor iedereen. Ik ga naar buiten. Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 (bewerkt) Oeps... 22 juni 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Rust in jezelf vind je nooit met drank Drank geeft een roesje....geen rust Maar geen drank geeft weer onrust Verslaving vraagd altijd om meer..dus meer onrust als het niks krijgt Tis net een jengelend kind....geeft ook geen rust Vertrouwen is wel een mooie...om vast aan te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Ik ben naar een verjaardagsfeest mensen. Buufje (een vrouw die hier een tijd in huis heeft gewoond) is jarig en ik ga daar even de boel op stelte zetten. Later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Foei mai...niet op de meeting...oh oh Dan moet het wel een heeeeerl leuk feest geweest wezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Veel plezier Bol Heerlijk de bouwvakker uithangen hier. Das iets leuker al huishouden...veeel leuker Zal nooit een huismiep worden...gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2014 Wat gaan ze doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden