Peet Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 wallonie en vlaanderen ff een geheel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Goeienavond. Vandaag me ziek gemeld. Ben wat overspannen denk ik. Voelde me gisteren zo slecht dat ik gewoon in bed gedoken ben. Weer eens een andere reactie dan in de drank vliegen haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Beterschap Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 (bewerkt) Ach de Belgen staan 1-0 achter. Maar de Belgen joh dat zijn net Hollanders. 17 juni 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Jen: Beterschap! Heeft het je wat geholpen dat je in bed bent gekropen? Zo, eerst eens bami op tafel zien te krijgen. Dan door naar overleg en repetitie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Heb vele rare dromen gehad... Pfff. Zondag was niet zo leuk. Ben naar een bijeenkomst gegaan voor lotgenotencontact bipolaire stoornis, maar de lezing duurde zo lang dat er geen tijd meer was voor een babbel. Waar ik erg behoefte aan had. Dus vershillende mensen op gebeld. Meesten konden niet - nu ja, kan zo op het laatste moment. Mijn zus spande de kroon. Ze begon een hele preek over drank terwijl ik gewoon een luisteren oor behoefde. Uiteindelijk toch nog gevonden bij een vriend, lekker kunnen zeuren, maar veewl zin om met familie te breken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Zijn heftige beslissingen om te nemen Jen, maar zou dat ook wat oplossen om te breken met je fam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Ze zijn niet "helpend" voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Tjonge had meer verwacht van onze zuiderburen,hopen dat ze de 2e helft erop knallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Maar lost het dan wat op Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Wat vervelend Jen. Mij heeft het erg geholpen om mijn verwachtingen tav mijn fam. gewoon overboord te gooien. Verder niets.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Ja maar Jen, omdat je familie niet helpend is, kun je toch niet kappen? Sommige mensen weten gewoon niet hoe om te gaan met bepaalde situaties. Kijk als ze je ontzettend veel pijn gaan doen en je er helemaal depri van wordt dan is het anders maar is dit niet een wat te snelle reactie? Misschien goed over na denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Breken is mss idd wat overdreven en impulsief? Maar ik mag ze niet contacteren op momenten dat ik hulp nodig heb. Misschien iets oppervlakkiger contact en daarmee tevreden zijn? DOe jij het zo Lotus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Hallo allen. Mijn dag vandaag verliep prettig. Werk is makkelijk zonder een kater. Na het koken begon voor mij de terugslag. Druk hier thuis met de kinderen. Koken, afwas, gillende kinderen, opruimen, de was, huiswerk en zo door. Door die heksenketen werkte ik mij met gemak met een glas wijn aan mijn zijde. Een van de redenen dat ik dronk dus; wat lucht in mijn drukke bestaan. Ook heb ik ik het koud en ben moe. De afkick loopt nog even door. Ik denk er maar aan dat als ik langer ben gestopt ik deze situaties ook beter aan kan. Nu thee zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Rot is dat, wanneer je hulp / een luisterend oor / steun verwacht en dat niet krijgt. Hoe ik het doe...Het heeft bij mij veel water door de rivier doen stromen. Maar na teleurstelling op teleurstelling heb ik het met bepaalde fam. leden eigenlijk nog alleen maar over 'het weer'. Ik verwacht geen diepgaande gesprekken, hulp, steun.....Ik zoek dat bij mensen waar ik dat wel kan verwachten (en zij van mij) Het klinkt heel recht door de bocht, en misschien wel makkelijk. Maar het is voor mij een proces geweest. Weet je k heb 13 jaar geen contact gehad met mijn moeder (nu weer wel hoor) maar weet je, het verbreken van een contact kan ook gaan knagen....Pff, kan er een boek over schrijven. Nu op naar het overleg....Sterkte Jen! Overdenk het nog even rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Mijn ouders leven niet meer, Lotus, dat is wel jammer. Maar goed, ik moet misschien breder kijken. En over het weer babbelen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Vaak heeft de familie van een alci. heel veel mee gemaakt Jen. Ik kan me ook voorstellen dat ze geen ellende van je willen horen omdat dat misschien te pijn gaat doen of dat er oude wonden open gaan en weer pijn gaan doen. Het is veel gemakkelijker om de ellende van een vreemde aan te horen dan van je eigen familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Bolletje, ik belde nu i.v.m. een heel ander probleem, en dan is het voor mij allesbehalve prettig om over drank aangesproken te worden. Eigenlijk doe ik het niet zo slecht, toch? Ik heb net een proefperiode overleefd? Anyway, mijn zus is ook meer van de preken dan van het luisterend oor, had ik op voorhand moeten weten. Ik blijf de "jongste", en nu ik al lang een volwassen vrouw ben, is dat alleen maar slecht voor mijn zelfbeeld. Denk dat ik zo stilaan ook mijn eigen "rol" mag opeisen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Goed zo fuitvlieg. Maar wat is een haringparty? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Goed gedaan Fruitvlieg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 2-1 voor de rode duivels!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 yihaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 sorry als ik ergens middenin val eerst maar ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Pffffff t was niet best maar ze hebben gewonnen iedergeval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Nu heb ik zin in maatjes. Is dat trouwens niet met jenever? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden