kruidenthee67 Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 'Wat eten we vandaag?' De dametjes: bloemkoolsoepje met een pannenkoek. Moeders wat soep en een salade van rucola en peultjes uit de schooltuin, wat paprika, tomaat, geitenkaas, lekkere olie...mmmmmm..... Smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Heb barbque vanavond op mijn werk. Zie er tegenop Maar misschien valt het mee. Net een extra wasrek gekocht, voor op het balkon. Past het niet! Bah, kan ik er weer mee terug, Maar niet nu hoor, geen zin meer. En een paar schoenen. Hele saaie, Met steunzolen, voor op het werk. Wel ecco's ,dus lekker licht Dus om nu te zeggen, dat ik een voldaan gevoel heb van mijn aankopen? Schoenen waren nog harstikke duur ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Gefeliciteerd Peet Trotse vader!! Waar is ze voor geslaagd? Feestje bouwen?! Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Peet, dat is geweldig nieuws! ☀️ Ik ga zo starten met de spinazie/frietjes/vlees Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Misschien lopen ze wel heul erg fijn..rapi Peet gefeliciteerd...wat een uitvinding he 0%tjes Eet smakelijk voor straks Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Sperzieboontjes, rundervink en gebakken aardappels........heel veel want ik heb heel veel trek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Gefeliciteerd Peet! Weer een mijlpaal! En nu koken....Straks nog naar het cafe voor een biljart wedstrijd Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 (bewerkt) Balen zwaar gezondigd :blush: Heb ik zooooo'n lekkere koude schotel gemaakt, zit ik me net 6 bonbons achterover te slaan, heb ik geen trek meer. Eigen schuld hele grote bult. Peet gefeliciteerd hoor. Wees maar heel trots. :rose: 11 juni 2014 bewerkt door bolletje Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Wat fijn Wijfie dat je samen bent wezen fietsen! En dat J het op kon brengen. Goed voor jullie beide. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Nou Sowhat een gedeelte is al op hoor. Anders zit ik vanavond met zo'n volle maag en daar kan ik niet tegen. A3 ik weet het, heb dus ook een grote schotel gemaakt zodat er morgen ook nog wat is. Zitten 8 gevulde eieren op met heerlijke zwitserse strooikaas. Gewoon als decoratie hoor niet omdat ik ze nu zo lekker vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 proberen te genieten van het thuis zijn... het gaat me echt niet af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Lekkere dag gehad. Ga ik nog effe van nagenieten. Ik sluit af. Nog een fijne avond en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 inderdaad Gerrit, ik zie er als een berg tegen op. de voorbereiding deze week bestond uit een moordspel dus dat belooft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 maar goed. Maandag loopt mijn proefperiode af. Het lijkt me nogal gortig om me tijdens de teambuildingactiviteiten te ontslaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Misschien ontdoen ze zich op een andere manier van je Jen Moet je ook samen met anderen slapen? Vreselijk zo'n tweedaagse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 ja, erg he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden