Trosje Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Hier schijnt de zon af en toe,met veel sluierbewolking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Erik van harte gefeliciteerd. :rose: :rose: Nou ik heb toch ook de doelstelling om nooit meer te drinken. Houd wel in m'n achterhoofd dat ik een keer de mist in kan gaan. Wat ik wel bijna zeker kan zeggen, het wordt nooit meer zoals voorheen. Ik heb het idee nodig, nooit meer te drinken, omdat dat mij sterkt. Anders zou bij mij de twijfel komen en das een slechte raadgever. Mede door de refu, is het mij gelukt om vier en een half jaar niet meer te drinken. Zou het voor mij een rede zijn om verder te gaan met drinken als ik een keer niet sterk ben geweest???? Ik denk het niet, ik zou me rot schrikken en gelijk de draad weer oppikken. Zo zie je, iedereen is anders en iedereen heeft zo z'n eigen doelstelling als hij of zij adb. wil worden. Maar ik zou niet willen praten over een domme doelstelling, eerder over een keuze waar hij of zij zich prettig bij voelt en vooral houvast aan heeft. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 (bewerkt) In deze 3 heftige alcoholvrije jaren heb ik al genoeg excusen gehad om te beginnen...en eigenlijk zou ik er nog niet raar van op kijken als dat gebeurd was Deze jaren hebben me wel gesterkt...dat drank echt niks toevoegd en dat ik ook niet meerwil naar de tijd met drank Het heeft me zo weinig opgeleverd. De betrekkelijk korte tijd dat ik droog sta heb ik al ,meer gehuild,gelachen,genoten,gevoeld Dat maakt dat me rijk....en doet me beseffen hoe rijk ik wel niet ben 7 juni 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Nooit meer lijkt mij het enige uitgangspunt wat ik kan/moet/willen, sociaal drinken deed ik nooit, altijd thuis, alleen etc. dat wil ik niet meer.....dus nooit meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Zelf ben ik niet haatdragend...en zal niet gauw iemand de deur wijzen Eigenlijk heb ik dit 2 keer gedaan in mijn leven...dat waren mensen Mensen waarin ik heel erg teleurgesteld in was..niet 1 keer maar heel vaak...telkens weer trapte ik in deze personen Ik heb toen een bewuste keuze gemaakt om echt afscheid van deze mensen te nemen...ook toen ze weer kwamen melden en sorry ..sorry..de deur bleef gesloten ..ik had mijn keuze gemaakt waar ik vierkant achter sta. Zo is het ook met de drank gegaan...keer op keer liet deze vriend me in de steek..bracht me niet verder dan alleen verlangen naar ...telkens na de ontmoeting kwamen weer de teleurstellingen Steeds meer steeds vaker...liet hij zich op zich wachten....hoeveel ik ook dronk. Het was nu of nooit...eruit met die gast... Ik had een keuze gemaakt...de fles is geen vriend meer van me...en daar sta ik vierkant achter Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 wat is het vies geil warm.... Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Terug van landgoed... Lichte regen hier, maar wel benauwd warm... De regen zal wel weer voorbij trekken. Nog effe de boodschapjes halen en daarna met de benen omhoog met een boek in de tuin. Benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 En ook kan me onder de domme blondjes scharen. Drank, dat wil ik nooit meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Ehhhh, vies geil warm? Geen last van...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 7 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 (bewerkt) fruitvlieg, op 06 Jun 2014 - 16:04, zei: @A3, nooit meer drinken is volgens mij de domste doelstelling die je kan hebben. A3: Nou Fruitvlieg, dan ben ik maar dom. Een waardeoordeel ergens aan geven (in dit geval aan een doelstelling), betekent mijn inziens niet dat een persoon (met een zelfde doelstelling) dat waardeoordeel is. 7 juni 2014 bewerkt door Lotus66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 (bewerkt) He agnieta is onder de boom vandaan 7 juni 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Nou, het pakje is bezorgd, oh joy .....maar niet heus, een studieboek voor kind....dan nu maar op de fiets en wat te eten halen Weten jullie, eigenlijk staat drank me een beetje tegen op het moment, moet er niet aan denken, das ook wel eens anders geweest.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 7 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Fijn dat het weer werkt Wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Wat een héérlijke dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Wat een warmte... Nog effe relaxen op mn matje en daarna proberen te slapen. Morgen weer een lekker dagje tuinen! :-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Ik was van de week in een prachtig boek bezig. .vanmorgen in de bieb gelukkig het vervolg kunnen lenen ... en het is nu al weer uit. Heerlijk in de schaduw met véél aanlenglimonade/ijsblokjes genoten. Zakdoekjes erbij, veel tranen gelaten tijdens het lezen. Mijn man snapt daar niets van, maar het was heerlijk. Nu in de tuin nog, als vogels even stil zijn hoor ik PinkPop op de achtergrond Slaap lekker voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 wat is het vies geil warm.... Wat lees ik nu op dit altijd nette forum qua taalgebruik. Moet er hard om lachen. Dat er nog maar vele van dit soort dagen mogen volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 (bewerkt) Vandaag was het in de zon met ouders aan de witte wijn wel even lastig. De trek is na een paar dagen drinken toch heftiger als dat je maanden droog staat. Wel gelukt, mijn wil om nu niet te drinken is best sterk. Meer dan zat gehad van de week. Verder iedereen bedankt voor de felicitaties. 7 juni 2014 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 7 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Hier ook een dag onder de walnotenboom doorgebracht. Maar toch warm. Dus genoodzaakt om de tuin te laten voor wat het is en met een boek lekker in de tuin gehangen. Een nieuwe mix van vlierbloesem en spa lemon deed de inwendige mens wonderen. Nu opperderpop.....(van niets doen ) Slaap lekker voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 In hele hoge reuzerad geweest...mooi uitzicht over de stad Nu vol van bbq..past geen 0% meer in Was een heerlijke dag... Volgende week kermis in donker overdoen...mis de lichtjes Fijne zwoele avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 (bewerkt) ik had een rare dag met bus en trein naar het strand van 11 tot 16 u bewolkt, af en toe een héél licht regentje, maar toch geen zin om naar huis te gaan, en om 16 u breekt langzaam die zon door en was het me toch lekker. inmiddels waren we met 5, dus konden we een paar rondjes volleyen en besloten we spontaan bij de strandtent aan de friet met saté en sla te gaan. En ja zij aan de witte wijn en ik mijn 1e 0% biertje sinds een jaar of wat. Niet omdat ik er zin in had, maar omdat limo me nog minder trok en voor water betaal ik niet. Oh ja en er waren kwalletjes, best veel. En één van wel 30 kilo was al dood, maar maatje tilde m op om ons helemaal goed te laten zien. t leek wel een octopus zo groot. Schijnt dat de warme winter daar debet aan is. Gek om honderden mensen het strand te zien verlaten en dan in stralende zon héél dat strand nog maar met een stuk of 40 mensen te hoeven delen. Luxe. 7 juni 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 op Ned II zo een prachtige film truste alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Ff goeienavond wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Goeienavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden