Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 juni

Lotus66

Aanbevolen berichten

Goede morgen Frummers,

Een hele fijne dag toegewenst. Veel sterkte voor wie het nodig heeft.

Erik: Van harte gefeliciteerd :rose:

Het beloofd een warme dag te worden. De zon schijnt hier al volop. Ik denk dat het een dag wordt waarop ik een versnelling lager ga ;) Vannacht weer een enorme hoofdpijn gekregen, dus hoop dat het afzakt. Poeh lijkt wel of ik enorm gezopen heb....Komt vast weer goed voordat ik een jongetje wordt. Lekker rommel dagje van maken.

Eerst maar een koffie:

bewerkt door Lotus66
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve mensen. :)

Wil vandaag eigenlijk aan m'n lamp beginnen. Ik heb de lamp van mijn manneke gekregen. Een hele zware grote smeedijzeren jongen. Hij heeft een tijd in de schuur gestaan dus is verroest. Wil die uit elkaar halen en met verdunde kachelpoets gaan behandelen, maar het wordt nog al wamme, dus moet ik ff kijken. ;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,niet goed teruggelezen, ook vergeten uit te loggen, te druk met van alles en nog wat, wat ik wel las dat het Sugar goed gaat...dat is mooi..

Wordt er vandaag een pakket bezorgd, tussen 9 en 3....mmmmm gister gemist dus nu maar op de bel letten, gelukkig maakt dat ding een LAWAAI!!!!!

Ik wens ieder een fijn Pinksterweekend en denk eraan met die hitte voldoende vocht nemen! Ik maak tegenwoordig met muntbladeren een soort muntspa, lekker fris...

Bolletje doe kalm.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag kermis over in de stad met paar vrienden en 1 kind.

Kermis is zowiezo leuk met een klein kind erbij... :)

Daarna bbknoeien...

Dus ja ik kom mijn dag wel door

In de zon zitten doe ik niet met deze temperaturen

Eline veel plezier met verrassingspakket

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haast je niet gerrit

een mail is zo gepiept

en de 22e duurt nog even.

het staat in de agenda!

Ik leef per dag momenteel,

en dat bevalt prima.

Het huis mag wachten, strand lokt.

Misschien uit eten op het zand na

afloop, als er animo is en anders gewoon thuis.

Alhoewel bij de watertoren is mijn allerfijnste

traktatie na zo'n dag, dus wie weet.

Erik, maak er wat van vandaag he

nieuw jaar, nieuwe kansen. Van :heart: e!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen

Bedankt voor alle felicitaties. Ik wil vandaag perse de deur uit. Ik ga me zo haasten en weg. Op momenten zoals afgelopen dagen schrijf ik vooral in mijn eigen draad. Dit omdat ik die verhalen graag terug wil lezen soms indien nodig. Vanmiddag bbq bij ouders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Erik van harte gefeliciteerd. Hoop op een fijne dag voor je.

Ik heb al een kwartiertje in het zonnetje gezeten. Voor de vitamine D. Maar nu is het genoeg en heb ik de parasol op. Ondertussen een afwas wegwerken. Genieten van de vogels en wat AA tijdschriften erbij. Vanavond even naar het klooster voor de Pinkstervesper. Maar dat is pas om zeven uur.

Kortom: ik kom mijn dag wel weer door.

Ik wens iedereen een heel mooie dag. Sterkte voor wie het nodig heeft.

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Eric van harte , hoop dat je een fijne dag hebt. 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Ik ben hier op het ogenblik even heel weinig wegen overgrote drukte hier thuis op het moment.

Maar dat zal ook wel weer over gaan. 

Ik wens iedereen een heel fijne en zonnige dag toe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...