lady jane Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 als ik iets schreef dat je irriteert Gipsy geef het me dan terug dan kun jij het weer loslaten. Maar gebruik irritaties niet om iets in jezelf goed te praten of te gaan drinken die kennen we wel, van mezelf bedoel ik, ik doe het nog wel eens met snoepen en besef elke keer weer dat ik iets moet met mijn irritaties en dat wat ik er soms mee doe zich altijd tegen mezelf richt. eigenlijk gaat het zelden over die anderen bij mij. Niet dat ik al de oplossingen weet dus, maar met drank kan ik godzijdank een consekwent nee aanhouden. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Jij had gisteren toch een date....hoe ging het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 19 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2015 Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2015 leuk voor je meid! geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2015 Blij voor je. Geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Confronterend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Goed dat je het weer oppakt, Gipsy. Ik ben er van overtuigd dat drank voor jou echt niet goed is. Net zoals dat voor mij zo is. Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Das eerlijk toch. Succes jij...ga ervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2015 Beterschap Gipsy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2015 Beterschap en rustig aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Je klinkt nu wel helder Gipsy. Die verhuisbrief is neemik aan een verschrijving, hi. Maar zou je niet eerst met je arts overleggen wat er aan de hand is, voor je gaat kamperen met hallucinaties? In een vreemde omgeving kan het nog angstiger zijn lijkt me. Misschien is het de combinatie van medicijnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Ik wist zojuist niet goed wat ik wilde zeggen, Gipsy. Ik sluit me aan bij Kate. Lekker makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Lijkt me een goeie beslissing Gipsy. Gewoon thuis slapen en toch samen met je zus leuke dingen doen. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Gipsy zet m ook op ......keep calm..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2015 Ik weet niet wat te schrijven Gipsy. Ik hoop dat je gauw wat bijtrekt, want dit is niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2015 Je hebt een wijze zus..die het beste met je voor heeft. Ze weet op een gegeven moment ook niet meer wat ze met jou aan moet. Wees niet eigenwijs en ga er nu eens goed voor. Jij weet alles beter..jij bent ook die er een puinhoop van maakt. Doe het voor jezelf... Jij bent echt zoveel meer als wat je nu bent Go for it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2015 Gipsy, stop met die drank je helpt jezelf de vernieling in en zo word je wel een gevaar voor jezelf. Je zus heeft ook haar grenzen en eigen leven, jij moet het doen meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2015 Trek toch aan de bel als je maandag niet redt! Bel aub crisisdienst als het de verkeerde kant op gaat. En denk maandag niet van het gaat wel weer. Natuurlijk begrijp ik nauwelijks wat er speelt maar op basis van wat ik lees is het ernstig. Pas goed op jezelf meis Ik maak me zorgen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2015 Waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2015 Sterkte Gipsy. Ik hoop dat je snel weer wat bijtrekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2015 Alles gaat niet ineens goed. Dit zijn momenten. Je hebt een weg tegaan. Een traject tegaan. Dat betekent werken aan aan jezelf. En niet doen waar jezelf zin in hebt Ik heb het gevoel dat er voor jou een heel mooi leven voor je ligt. Wat je gegund is. Maar nu eerst hard aan jezelf werken..meewerken Succes Gipsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2015 Zorg goed voor jezelf lieve Gipsy en laat ook toe dat er voor je gezorgd wordt! xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden