Spring naar bijdragen

Gipsy even voorstellen


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Nee, dat is niet stom, dat is hoe het werkt.

Voor mij is het helder, zoals MG ook al zegt...geen optie en voegt niks toe.

Dat heb ik ook mogen ondervinden de keren dat het 'mis' ging.

 

Ik  zit weer op het goede spoor, en voor mij is dat: niet.

Weer wat drinken, absoluut de rem niet vinden dát maakt mij bang.

 

Maak je zelf niet gek met gedachten...ja weet ik gemakkelijk gezegd  ;)

 

En je komt er nog een keer op terug, dus hou ik erover op  :)

 

Rustig aan weer wennen op je plekje... :rose:

Fijne avond alsvast...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gipsy, ik denk dat het verstandig is dat je de bbq hebt afgezegd omdat je er op een bepaalde manier tegenop ziet. Het is wel zo veilig zo.

 

Wel weer vreemd dat je hoofd "zo raar" doet. Trek je aan de bel bij je hulpverleners als het te gek wordt?

 

Ik hoop dat je snel weer wat rustiger wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je beste vriend komt Gipsy! Die is toch wel erg trouw.

 

Inderdaad toch wel wat eten. Misschien heb je nog wat fruit liggen, wat yoghurt of zo?

 

Hou je goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij lijkt het ook niet verstandig, Gipsy. Maar je weet zo langzamerhand wel, hoe ik er over denk.

De vraag of je nu echt gestopt bent, hoef je niet eens te beantwoorden. Doe het dag voor dag en dan gewoon doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar maak ik me wel een beetje zorgen over Gipsy.

 

Nooit drinken met zuipvrienden is mijn advies. Zelfs niet als je een minderaar bent. Juist veel minder afspreken met zuipvrienden. Eventueel ander dingen met hen doen, waar drinken niet gemakkelijk is, maar nooit samen drinken. Zelfs niet 1 glas. Al zou je dat kunnen.

 

Uit de buurt blijven van mensen die zuipen of regelmatig drugs gebruiken. Kennissen die dat doen, niet meer mee omgaan. Als het een vriend is die nog steeds zuipt, misschien 1x in de vier maanden / half jaar een dagje met de auto ergens naar toe gaan? Dolfinarium desnoods.

 

Ook dat hoort bij stoppen. Leren anders omgaan met het leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok. Ik werd een beetje obstinaat van jullie berichtjes.

...

 

Ik weet natuurlijk best, dat je graag iets anders wilt horen.

Maar als ik daarin mee zou gaan, neem ik je niet serieus.

 

Beter zo, Gipsy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat je de dag goed bent doorgekomen Gipsy...En ik kan me vinden in wat Royco zegt.... 

Ben ervan overtuigd dat er in dit universum een soort balans is, degenen die even sterk staan kunnen geven, kunnen zorgen voor...

Degenen die knokken, moeten even bij zichzelf blijven, zichzelf op de been houden...

Denk je eerst aan je eigen herstel Gipsy, als jij weer sterk bent, kun je kijken waar je ruimte hebt voor anderen, andere zaken.

Voor nu, probeer je bij jezelf te blijven?  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat het nu uit de hand is gelopen qua alcohol. Dat is om meerdere redenen niet goed voor jou, denk ik.

 

Je bent alweer een hele tijd goed bezig geweest en gaat jezelf straks weer herpakken.

Als het jou helpt om hier te posten, dan zou ik dat gewoon doen. Juist als het niet goed gaat heeft het forum zeker waarde, denk ik.

 

Hoe dan ook, ga goed Gipsy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Dus als ik in goede doen ben zullen jullie mij zien, anders niet'

 

Gips, juist als het niet goed gaat kun je je hier ondersteund voelen. Onvoorwaardelijk.

Het goede voorbeeld?...neuh...je leert van fouten, ook anderen leren van jouw 'fouten',

voor zover je dat fouten moet noemen. Je gaat gewoon weer over naar '0' da's het beste en uiteindelijk het gemakkelijkst,

alhoewel ik ook best weet dat het proces niet gemakkelijk is. :) 

 

Ik wens je alle, alle goeds!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...