Antoinnette Geplaatst 29 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Hoi Wimmelt, is het niet verstandig dan om iemand mee te nemen die wel er een goede normale prijs voor durft te vragen. Bol, nee niet gecastreerd en geen idee hoe lang het duurt op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Mogge...natte hemelvaart hier Nah ja valt binnen ook genoeg te beleven. Fruitvloog...1 week..toppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Gaaaaaap goeiemorgen..... Vandaag heerlijk uitgeslapen...had het blijkbaar nodig, en dan is het fijn als het ook lukt! Nu behoefte aan een kop koffie...die mijn hubbie gaat zetten (ik hoor tenminste een hoop gerammel in de keuken ) Goeiedag voor iedereen...sterkte voor wie het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 (bewerkt) Zal de zon nog vandaag te zien zijn? Zo nu nog ff radio 2 met stairway to heaven mooi om mee te beginnen . Waar blijft mijn koffie?? 29 mei 2014 bewerkt door Cas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Cas, wie weet wil iemand even verse zetten, kan ook nog wel wat gebruiken, niet vooruit te branden..... Cas reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Ik zet graag koffie en desgewenst ook nog thee voor jullie. Wat lekkers erbij laat ik aan jullie zelf over. Wacht ook op zon, dekbedden en rest aan wassen. Moet om 7 uur droog zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Ik heb naast jou gelegen Thee sjonge zelfs in de vakantie niet zo laat uitgeslapen. Was nodig denk ik. En wel 6 x eruit geweest voor de dominante kater, die zowel buiten, als binnen, voor de deur miauwt tot hij er in of eruit mag. Ongelofelijk dat de buren nog niet hebben geklaagd, dochter en ik zijn m al lang spuugzat. Poes komt eens in de 3 dagen even eten halen en heeft denk ik verkering in de buurt. Zij wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 goeiemorgen dus frummers zou ik nog bijna vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Goedemorgen En door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Ik zit maar wat te rommelen, admi, strijk, wasje, meten, artikel printen etc. al met al toch wel zinning en dingen die toch moeten gebeuren, nu het stoomstrijkijzer staat te sissen, lekker deuntje erbij....woehaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Jen een beetje OK? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 gaat wel, Eline. Weet nig niet goed wat ik deze namiddag ga aanvangen. Ben ik eens alleen, dan heb je dit weer hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Soms heb ik het gevoel, maar is mijn gevoel hoor dat je zwaar leeft, ik bedoel dat het lijkt alsof je geen evenwicht kunt vinden, dat vind ik jammer voor je, ik ken de gevoelens van zwaarmoedigheid, unheimisch, weemoedig.... niet makkelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Hm ja, zwaarmoedig ben ik niet echt, maar ik vind geen rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Ik dacht een tijd geleden dat ik rust geonvden had, maar blijkbaar ben ik te afhankelijk van externe omstandigheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Oh het feest der herkenning Gister wist ik het allemaal nog zo goed.... De twijfel heeft alweer toegeslagen Ik ga maar eens op pad Komt er vanzelf wel wat uit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Tja, ik denk wel eens dat het grijpen naar de fles ook te maken zou kunnen hebben omdat alles binnenkomt, sferen om je heen, gesprekken, gebeurtenissen, alles dringt zo diep binnen, ik heb eens gelezen dat er in de hersenen een soort zeef zit die een selectie maakt van wat binnen kan komen, reticulatiesysteem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Scheelt dat de dagen met excursies best vermoeiend zijn..vaak veel op 1 dag...smorgens best hurry up Zal wel goed komen met slapen wijfie Elke zus heeft haar nadelen...als de rest maar oke is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 gaat wel, Eline. Weet nig niet goed wat ik deze namiddag ga aanvangen. Ben ik eens alleen, dan heb je dit weer hahaha Er zal altijd wel een excuus wezen om te drinken...het weer zal er niet door veranderen Alleen zijn kan je wel veranderen... Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Ik ga wandelen, Huttula, niks nie drinken. :-) huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Ook niet vreemd wat er door je hoofd heen gaat, Suiker Bigint nu ook allemaal dichtbij te komen Eigenlijk is het nu ook al een beetje afscheid nemen..de toekomst gaat er toch straks anders uitzien Je hebt al gekozen voor je toekomst omdat het verleden niet heeft gewerkt voor je? Haastige spoed is zelden goed...neem je tijd ook met afscheid nemen Je gaat goed man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 (bewerkt) Mooi zo Jen De psycholoog zei tegen mij dat ik depressief was ondanks dat ik zo positief ben Begreep haar niet...ik depressief Nu een half jaar verder en keihard aan mezelf werken moet ik haar nog gelijk geven ook Als je erin zit...zie je het niet Ps dat wil niet zeggen dat jij het bent...maar ik lees zoveel herkenbare dingen van veel mensen...allemaal net iets anders...ieder hun eigen rugzak Verslaafd worden doe je niet zomaar 29 mei 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Goeiemiddag De dag begon goed toen ik me ingesmeerd bleek te hebben met reinigingsmelk in plaats van bodylotion. Ook daar zitten wel verzorgende spullen in, maar het rook een beetje vreemd, wat zurig. Toch maar wat vanille nog opgesmeerd. Verder lekker mijn kamer opgeruimd en uitgemest. Veel weggegooid en ik ben al een tijdje bezig met herinrichten. Een nieuwe hangstoel in een zonnig hoekje. Mooie foto's en een strandposter aan het uitzoeken. Ik kwam in een la een klein boekje van het zuigelingenbureau tegen, tussen de spullen die ik na de dood van mijn ouders heb gekregen. 7 pond woog ik in het begin, en naast de borstvoeding werden er theelepeltjes meel en later ook theelepeltjes groente aanbevolen. Een kleuterrapport met een 10 voor bidden, een 11 voor praten en een 12 voor werken. En gedichtjes die ik voor mijn ouders schreef als ze jarig waren. Die spullen bewaar ik natuurlijk. Het gaat de laatste tijd eigenlijk gewoon lekker. Ik richt me vooral op de dingen die ik leuk en fijn vind. Mijn deeltijd baan bevalt momenteel aardig goed, de nieuwe manager is een geschikte vent. Een positieve focus, het lijkt soms wel wondertjes op te leveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Goedemiddag mensen. Ik ben weer bijgelezen vanaf gisteravond. Gister nog berichten van Erik gezien. Je bent goed bezig Erik! Je nieuwe werk heeft aandacht nodig, ook voor je eigen balans. Dat vreet energie, dat begrijpen we hier allemaal. Volgens mij zit je er goed in; het heeft even tijd nodig. Jen lekker wandelen, dat is beter dan thuis zitten kniezen. Ik hoop dat je ervan geniet en lekker uitgewaaid thuis komt. Ik heb weer een keer goed geslapen en was vanochtend bijtijds op. Dochter weggebracht en een stuk van de wedstrijden gezien. Nu thuis, bijgelezen hier televisie aangezet voor tennis. Ik denk dat Vol ook wel kijkt? Nu ga ik mijn boek opzoeken. Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden