Spring naar bijdragen

Zondag 25 mei


Lotus66

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Wat heerlijk dat de zon zich zo laat zien..ik was ook wel erg verwend afgelopen week!

Rokjesdag vandaag! Voor de vrouwen dan haha

Wijffie...laat maar lekker vloeien voor anderen...jij de eerste niet!

 

Voor iedereen een fijne dag en sterkte/succes voor wie het nodig heeft!

 

Dagpact:
Lotus
Blondie6173
MijnGerrit
Super1975 

Ietjefietje

Kruidenthee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb mn retro bloemetjes rok al aan Thee

als Bol op retro mag, dan ik ook, hoe ouwer hoe gekker he.

 

en dan gauw brood smeren en fruit en water mee

want na 2 dagen met mn ziel onder de arm

mag ik weer even vakantie vieren op het strand

mn maatjes wonen er dichterbij dus ik moet eerder

weg, maar dan kunnen we ook lekker ballen en bijkletsen.

heb een fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

 

Wat een prachtige dag om aan te beginnen.

 

De zon schijnt en de vogels zingen.

 

Vanavond eindelijk weer eens op stap.

 

Al weer twee jaar geleden is het dat we naar het bevrijdingsfestival gingen en nu gaan we naar een benefietconcert voor stichting Jayden, met optredens van o.a. Racoon, Guus Meeuwis en Nielson.

 

Vanmiddag eerst lekker in de tuin genieten.

 

zon10.gif

 

Fijne dag iedereen en sterkte voor wie het nodig heeft.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Kieft een commercieel belang heeft omdat hij nu eenmaal zijn boek wil verkopen maakt mij nu totaal niet uit. Het is taboo doorbrekend dat BNN-ers schrijven over hun strijd tegen middelen. Dat het goudhaantje van het Nederlands team ook een andere kant heeft waar hij minder lucky in is.

 

En ik ben net klaar met verplichte mails van mijn werk en het allerergste zooi in mijn huis. Jammer genoeg is de zon weg, toch maar naar buiten en sporten en hoop ik straks nog even in het zonnetje.....

 

Fijne dag iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

 

Weer terug. Ik heb alle zeer grote rotondes van Eindhoven gezien. Niet zo fijn. Maar ik heb het overleefd. Ik denk dat de alternatieve route voor mij beter is. Die had op de heenweg. Maar daar was een rotonde afgezet door een of ander evenement met vrachtwagens.

 

Maar de Tom Tom wees wel de weg. Ik kan de route opnieuw laten instellen als het helemaal verkeerd gaat. Ik ben ondanks de Tom Tom op de terugweg nog verkeerd gereden bij een rotonde. Gelukkig kon ik even later ergens keren en is het goed gekomen.

 

De AA meeting was wel goed. Een zg speakersmeeting waarin iemand zijn levensverhaal vertelt. Het ging vooral over traumatische oorlogservaringen. De man is 76. Ik houd niet van oorlogsverhalen. Maar ja, ik kon niet zomaar weglopen :P

 

Iedereen een heel goede dag verder. Het is hier mooi weer. Maar er schijnen buien met onweer op komst te zijn.

 

Tot de volgende keer.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes!!!! Feest stemming hier. Bloed, zweet  (van spel, theater en dans, figuratie, zang) en tranen (van enthousiasme, geluk, genieten) en vreselijk zenuwachtig.....But I'm in. Hoe blij kan een mens zijn! Het wordt voor mij ws, spel, drama, en dans....En als klapper op de vuurpijl 'het meedenken / brainstormen en wellicht ontwerp) poppentheater binnen het hele gebeuren..... Hoereee!

 

Niet bij gelezen....Eerst op naar etentje.....Doeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...