Tatum Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Ik heb altijd van katten gehouden. Ik heb er ook vaak afscheid van moeten nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Mijn zinnen zijn onzinnig. Ik ben wel heel erg blij dat jullie luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Tja Taat dat is als je dieren hebt, moet je er ook een keer afscheid van nemen. Vaak doet dat afscheid meer pijn dan het plezier dat je gehad hebt van het dier. Dat vergeet je dan vaak. Maar heb je nu ook nog dieren? Vaak nemen mensen geen dieren meer omdat juist dat afscheid zo'n verrekte pijn doet. Ik denk er ook al aan met mijn hondjes terwijl die nog jong zijn. Maar kan ook ontzettend genieten en vooral heeeeeel veel liefde aan kwijt, en krijg ook zo veel terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Nee, Boi, ik heb geen dieren meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Je zinnen zijn helemaal niet onzinnig Tatum. Je mag hier kwijt wat je wilt en lees je graag. Ik hou ook van katten, probleem is dat ik 1 hoog woon en dus geen katten kan hebben. Ze kunnen nietzelfstandig naar buiten. Heb in het verleden katten gehad en ook vaak afscheid van moeten nemen, veelal door autos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Je hebt gelijk: het afscheid is soms te groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Suikertje, dank je wel. Ik ben ze meestal verloren door ouderdom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Eigenlijk toen ik mijn eigen kind moest krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Afscheid nemen van dieren valt veel mensen zwaar...tatum Huisdieren ...zijn trouw...zijn altijd blij als je er bent...voelen de stemming in je. Maakt niet uit hoe groot of klein ze zijn Bromvliegen heb ik weer niks mee...en muggen Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Ik moet er niet aan denken als ik nu zonder mijn hondje moet. Hij is 1 keer een middag hier weg geweest. Ik was toen al bijna van slag. Mensen zonder dieren begrijpen vaak impact daar niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Ik heb dat verdriet toen heel erg ver weg gestopt. Ik had er geen tijd voor. Te druk met dochter bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Doe nog 1 poging, Jen hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Het was een cyperse. Ze lag altijd om mijn hoofd heen. In de nacht van afscheid heb ik haar naar binnen gehaald en op mijn kussen gelegd. Toen kon ze ook om mijn hoofd heen liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Ben benieuwd hoe een smartlappen gezicht eruit ziet Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 (bewerkt) DAGPACT: Blondie6173LotusSuper1975IetjeWijfie Wimmelt Pluk de dag! 24 mei 2014 bewerkt door wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 (bewerkt) Iet. het kan zijn dat z'n nageltje gescheurd is. Als je vooraan bij zijn teentjes een beetje knijpt komen de nagels eruit. Dan kan je het zien. Verder vaak voelen of z'n pootje niet te warm is, anders heeft hij een ontsteking. Tja dan kan je naar de d.a. gaan maar meestal gaat dat vanzelf over hoor. Gewoon goed blijven voelen Wijfie ga je met je nieuw racemonster? Zie je op tegen dit weekend? 24 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 (bewerkt) Taat je zinnen zijn nooit onzinnig zolang je het maar droog houdt. Zo ik ga naar buiten. 24 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Iet, kijk gelijk even naar het kussentje van z'n pootje? Daar kan ook een scheurtje in zitten. Heeeeel vaak likken ze het zelf schoon en komt het weer goed. Hij kan makkelijk bij dat pootje. Kijk maar eens of ie veel likt. En inderdaad geen zorgen hoor, zolang hij gewoon eet en vooral drinkt, is er niet zo veel aan de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 ha tante tegel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Goedemorgen, Ben wel een beetje ontrouw. Maar nu ik een auto heb, heb ik het zo druk!!! Ben vanmorgen alweer naar het klooster geweest. Maar blijf nu de rest van de dag maar thuis. Morgen ga ik naar de AA. Dan moet ik een 35 km rijden en ook een stuk over de snelweg denk ik. Maar dat kan ik op mijn Tom Tom niet zien. Hoe ik die Tom Tom moet bevestigen weet ik niet. Dat zit met een zuignap. Maar als de zon erop schijnt komt die los. Ik denk dat ik het alleen op de stem moet doen. Ik merk dat ik graag auto rijd. Ik ben niet zo'n fietser. is natuurlijk wel veel gezonder. Maar ja. Heb hier niet alles bijgelezen. Is te veel van een paar dagen. Hoop dat alles met iedereen een beetje goed is. Ik wens jullie allemaal een heel mooi weekend. Sterkte voor wie het nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Hier schijnt de zon gelukkig het zag er net zo somber uit. Dochter is bezig met haar eerste rijles in een rij-simulator. Later in het echie. Het schijnt dat zo'n machine de rij-trainingstijd aanmerkelijk bekort. maar ja, zo'n examen moet je toch zelf rijden. Voor mij een gruwel, ik moest mijn papiertje in USA halen. Na 5 examens hier vroeger de examinator meelevend: Uw eerste keer zeker?Toen wist ik dat het tijd was om te stoppen. Ging het met drank maar net zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Gelukkig dat rijden bij je past dan han. beetje spuug op de zuignap wil wel eens helpen. Veel plezier van je auto!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Goedemorgen. Goed geslapen MG? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Nog even en we zien Hanneke in een vrachtwagen voorbij komen....internationaal....veel plezier met je toet toet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Goedemorgen beste mensen. Ik heb bijgeslapen en nu ook bijgelezen (ook gisteravond). Jane is goed aangekomen en weer helemaal terug, zo te zien. Wijfie wat eerder weg op de barzingavond. Knap Wijfie! Erik ondanks een grote trigger ook droog gebleven. Misschien weet zij ook niet wat ze er mee aan moet Erik. Ineke strak op afbouwschema. Ik vind dat zo knap, dat zou mij niet lukken. Super gelukkig goed geslapen vannacht en diverse mensen hebben plannen om er even tussennuit te zijn. Tatum gaat een nieuwe fase in, zo te lezen. Heel veel succes! Hut heeft een goede voorbereiding op de vistie, zo te lezen. Heerlijk zo Hut, je klinkt heel sterk! Zelf heb ik weinig plannen. Morgenochtend een motorritje om een wedstrijd van mijn dochter te kunnen zien, maar dat is het wel. Boodschappen doen, eten koken. Ga goed iedereen, later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden