Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 mei

Lotus66

Aanbevolen berichten

Tja Taat dat is als je dieren hebt, moet je er ook een keer afscheid van nemen. Vaak doet dat afscheid meer pijn dan het plezier dat je gehad hebt van het dier. Dat vergeet je dan vaak. Maar heb je nu ook nog dieren? Vaak nemen mensen geen dieren meer omdat juist dat afscheid zo'n verrekte pijn doet.

Ik denk er ook al aan met mijn hondjes terwijl die nog jong zijn. Maar kan ook ontzettend genieten en vooral heeeeeel veel liefde aan kwijt, en krijg ook zo veel terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zinnen zijn helemaal niet onzinnig  Tatum. Je mag hier kwijt wat je wilt en lees je graag.

Ik hou ook van katten, probleem is dat ik 1 hoog woon en dus geen katten kan hebben. Ze kunnen nietzelfstandig naar buiten. Heb in het verleden katten gehad en ook vaak afscheid van moeten nemen, veelal door autos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iet. het kan zijn dat z'n nageltje gescheurd is. Als je vooraan bij zijn teentjes een beetje knijpt komen de nagels eruit. Dan kan je het zien. Verder vaak voelen of z'n pootje niet te warm is, anders heeft hij een ontsteking. Tja dan kan je naar de d.a. gaan maar meestal gaat dat vanzelf over hoor. Gewoon goed blijven voelen ;)

Wijfie ga je met je nieuw racemonster? Zie je op tegen dit weekend?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iet, kijk gelijk even naar het kussentje van z'n pootje? Daar kan ook een scheurtje in zitten. Heeeeel vaak likken ze het zelf schoon en komt het weer goed. Hij kan makkelijk bij dat pootje. Kijk maar eens of ie veel likt. ;)

En inderdaad geen zorgen hoor, zolang hij gewoon eet en vooral drinkt, is er niet zo veel aan de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ben wel een beetje ontrouw. Maar nu ik een auto heb, heb ik het zo druk!!! Ben vanmorgen alweer naar het klooster geweest. Maar blijf nu de rest van de dag maar thuis. Morgen ga ik naar de AA. Dan moet ik een 35 km rijden en ook een stuk over de snelweg denk ik. Maar dat kan ik op mijn Tom Tom niet zien.

Hoe ik die Tom Tom moet bevestigen weet ik niet. Dat zit met een zuignap. Maar als de zon erop schijnt komt die los. Ik denk dat ik het alleen op de stem moet doen.

Ik merk dat ik graag auto rijd. Ik ben niet zo'n fietser. is natuurlijk wel veel gezonder. Maar ja.

Heb hier niet alles bijgelezen. Is te veel van een paar dagen. Hoop dat alles met iedereen een beetje goed is.

Ik wens jullie allemaal een heel mooi weekend. Sterkte voor wie het nodig heeft.

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier schijnt de zon gelukkig

het zag er net zo somber uit.

Dochter is bezig met haar eerste rijles

in een rij-simulator. Later in het echie.

Het schijnt dat zo'n machine de rij-trainingstijd

aanmerkelijk bekort. maar ja, zo'n examen moet

je toch zelf rijden. Voor mij een gruwel, ik moest

mijn papiertje in USA halen. Na 5 examens hier

vroeger de examinator meelevend: Uw eerste keer zeker?
Toen wist ik dat het tijd was om te stoppen.

Ging het met drank maar net zo. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen.

Ik heb bijgeslapen en nu ook bijgelezen (ook gisteravond).

Jane is goed aangekomen en weer helemaal terug, zo te zien.

Wijfie wat eerder weg op de barzingavond. Knap Wijfie!

Erik ondanks een grote trigger ook droog gebleven.

Misschien weet zij ook niet wat ze er mee aan moet Erik.

Ineke strak op afbouwschema. Ik vind dat zo knap, dat zou mij niet lukken.

Super gelukkig goed geslapen vannacht en diverse mensen hebben plannen om er even tussennuit te zijn.

Tatum gaat een nieuwe fase in, zo te lezen. Heel veel succes!

Hut heeft een goede voorbereiding op de vistie, zo te lezen. Heerlijk zo Hut, je klinkt heel sterk!

Zelf heb ik weinig plannen. Morgenochtend een motorritje om een wedstrijd van mijn dochter te kunnen zien, maar dat is het wel.

Boodschappen doen, eten koken.

Ga goed iedereen, later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...