Lotus66 Geplaatst 23 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Nu echt weg...Huiswerk maken. Verplicht een film kijken. Goh wat een narigheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Hoewhahahaha Lotus, verplicht film kijken. Ja dat zal wel een opoffering zijn. Slapen is een heel natuurlijk iets en wat ik bij mij zelf merk is dat, als er iets gaat gebeuren of er is een heftige gebeurtenis geweest, ik gewoon veel minder kan slapen, ik moet het toch verwerken. Ben me er niet altijd bewust van dat dingen meer inpact hebben dan dat ik zelf ervaar. Bij tijden slaap ik goed en kan ook toegeven aan mijn slaap maar soms lukt het niet. Wat ik heel vaak doe is, voor dat ik naar bed ga, bewust stilstaan bij het naar bed gaan. Een paar keer tegen mezelf zeggen "Ik ga slapen en niet liggen piekeren". Soms lukt dat ook. Maar belangrijk is voor mij dat ik zonder balast naar bed ga. Vaak merk ik dat, als er iets gebeurd is ik er overdag niet bij stil sta, het weg druk, ja en dan weet ik zeker dat, als ik naar bed ga, het toch naar boven komt. Voor mij nog een leerproces om stil te staan bij de dingen die overdag gebeuren. Van de andere kant voelt het soms als een stuk zelfbescherming aan. Als ik het uitstel, komt het ook niet zo heel hard binnen. Zo nu boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Moet ff wat vertellen...heb net gekopiert en geplakt op op de tablet....zelf uitgevonden...me happy Kan ik vast goed slapen vannacht hahaha Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 He wat fijn Hut. Jezelf overtroffen Dat wordt vast uitleg geven. Zoals ik begrepen heb stoeien er meerdere met de tablet...Toppie dat het jou gelukt is! Dat zit maar mooi weer in je knapzak (kijkend naar je avatar). Lekker verder wandelen vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Zwaar verslapen hier, douchen rennen! Dagpact: Super1975MijnGerritBlondie6173 Wijffie Wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Nog half uur en dan komt ze, doodnerveus... Huis wel aan kant Wimmelt, je hebt iig goed geslapen. Veel plezier met wandelen Lotus, hier regent het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Ik ben niet te vertrouwen Ik ben wel te vertrouwen Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Goedemorgen. Suiker, het gaat vast goed! Hou dat voor ogen, je kan het. En je hoeft het niet alleen te doen...kom op! Mai, wat is dat met dat vertrouwen? ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 You can do it Suiker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Hoi Lotus!! Huiswerk af? Hahaha, mijn beroep is nou wel duidelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Film gezien? Was het leuk of vooral informatief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Nanc: huiswerk nog niet af. Tussen door toch weer met andere dingen bezig :-) Het is de film 'The Wall' Nog een kwartier te gaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Van Pink Floyd ?? Hmmm....lijkt me zwaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Hmmm...stil hier. Ben weer weg. Latersszzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Even in de middagpauze met een boterham. Het is de week van de nieuwe auto’s, naast de slaapproblemen. Wijfie, leuk hoor! Het opent weer allerlei nieuwe mogelijkheden voor jullie. Ik hoop dat je er veel plezier van gaat hebben. Ik vraag me nu trouwens af hoe het met Hanneke is afgelopen, die volgens mij gisteren haar auto heeft opgehaald. Mijn ervaring met slecht slapen is, dat als ik dan iets anders ga doen zoals een film kijken of een boek lezen, ik daar veel te lang in blijf hangen. Ik probeer dat nu erg kort te houden en toch weer snel te gaan slapen. Net zoals Hut heb ik altijd wel korte perioden gehad met slecht slapen. Dat hoort er kennelijk bij voor mij. En inderdaad heeft het dan te maken met dingen, die overdag te weinig aandacht hebben gekregen. Helemaal niet erg en zelf wel functioneel. Alleen echt vele dagen achter elkaar vind ik slopend. Maar ... dat gaat over. Nu weer verder hier. Fijne dag verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Beetje bijlezen MijnGerrit, Hanneke heeft auto al en ze rijdt er al in. Ik heb bezoek achter de rug. Woningschouw is geweest, nu weer rotzooi maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Het enige bijzondere dat ik te melden heb is dat ik gisteren naar "the Eagles" ben geweest en dat ik dat heel mooi vond. Aan die mededeling hebben jullie helemaal niks, en helpend is het zeker niet... Maar verder heb ik echt helemaal niks te vertellen momenteel. Of het moet zijn van: neem vandaag die eerste niet. Maar dat hoef ik helemaal niet te vertellen, dat weten jullie zo ook wel.. Sorry. PS: de garage is "opgeruimd".. er is ruimte om aan m'n "eendje" te prutsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Kuhtje: Een eendje ernstig leuk! Zo'n kneuterig autootje. Zelf heb ik een fiat 500, kan net een half stokbrood in Ha, had je toch nog wat te vertellen Suiker: was dat het bezoek nav de rechtszaak afgelopen week? Of komt dat nog? (ik word oud, kan de informatie niet meer bij fietsen) Nanc; was zeker een heavy film. Maar goed om te zien. En...tata...huiswerk af. Nu aan de poets en andere bezigheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 The Wall van Pink Floyd, geweldig, maar niet op de vroege ochtend. The Eagles, je bedoelt daar toch popgroep mee (of is dat ouderwets woord) Kohtje? Ja dat was nav rechtzaak vorige week Lotus, Weet nog niet of ik er wat mee op schiet. Ik probeer me er nu niet meer druk om te maken. Kan niks meer doen even. As maandag komt psych van ggz hier langs. Maar is aardige man, kan ik wel mee opschieten. Komende vrijdag na Hemelvaart gesprek met verslavingzorg. Dan hoor ik meer over wanneer ik hier weg mag. Poets ze Lotus Jij ook goede dag Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Agnieta: jij ook een hele goede dag. Suiker: Knap van je dat, nu je even niets kan doen het 'even laat' zoals het is. Wel fijn dat je goed door een deur kan met jouw psy! Voor jou dus nog even afwachten wanneer en waar er een plekje voor je is. Heb je al zicht op de tijd die je daar zal gaan verblijven? Of ligt dat nog helemaal open (afhankelijk van een intake ofzo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Zo, de bank staat... Met wat passen,meten en draaien naar binnen kunnen krijgen;-) Nu blij aan het bankhangen. Ondanks dat ik zelden lang stil kan zitten heb ik gisteren en vannacht mijn eetkamerstoelen vervloekt! Nu nog effe mijn bovenkasten in mijn keuken inruimen en dan kan ik weer wat afstrepen op mijn lijstje:-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Mag ik volgende keer mee naar The Eagles... Top band, 1 van mijn favorieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Eerst maar even lang bankhangen Blondie, blij dat het je gelukt is. Die keukenkastjes blijven wel even hangen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 The Eagles, je bedoelt daar toch popgroep mee (of is dat ouderwets woord) Kohtje? Ach Suikertje, popgroep een ouderwets woord?? Misschien wel. Maar ik ben ook ouderwets en The Eagles ook.. Ja, ik bedoel de popgroep. Niet Go-Ahead... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Dat wel suikertje! Maar wil toch niet dat mijn bank gelijk doorzakplekken gaat vertonen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden