Spring naar bijdragen

Zondag 18 mei


Lotus66

Aanbevolen berichten

Goede morgen frummers!

 

De zon lacht ons toe, de vogels fluiten een nieuwe dag is al weer aangebroken. Dit beloofd een fijne dag te worden.

Hele fijne dag en voor een ieder die het nodig heeft veel kracht en sterkte toegewenst.

Koffie en thee wordt gezet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ben vandaag weer onder de pannen. Een dagje wedstrijden van zoonlief. Tegen de avond weer thuis. Maar eens kijken of we lekker kunnen bbq-en in de tuin....

Eline de dag is nog jong, ook wel lekker dat het aan plannen nog open ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Hier plannen genoeg, eigenlijk teveel...

Daarom gisteren maar weer een prioriteiten lijstje gemaakt en dat lijstje gelijk beperkt tot de eerste 3 klusjes...

3 klusjes de komende week af zien te krijgen en wanneer ik afdwaal mezelf terugfluiten...

Dat wordt een uitdaging voor me, maar misschien kan ik eind van de week dan eens een keer zeggen dat ik tevreden ben met wat ik gedaan heb.

Afijn,

Nu eerst een bak koffie...

Dagpact:

Blondie6173

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastig he Blondie wanneer je te veel wil doen. Ik herken het wel. Vijf kwartier in een uur willen proppen. Voor mij ook een leerpunt / punt van aandacht. Goed dat je een plan maakt. Zou zo heerlijk zijn om eind van de week tevreden te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lotus,

Is bij mij inderdaad een probleem wat al een hele tijd speelt...

Eigenlijk al zolang ik mij kan herinneren

De lat veel te hoog neerleggen, waardoor ik eigenlijk nooit tevreden ben.

Ook de mede oorzaak dat ik door mijn hoeven ben gezakt en een tijdje geleden in een burn-out terecht ben gekomen.

En daar ga ik nu aan werken.

Moeilijk, maar terug in de drank zoals ik voorheen mijn ontevredenheid wilde vergeten dat is geen optie!

Werk aan de winkel, stap voor stap leren om na de drank om te gaan met gevoelens en emoties.

Leven is een grote leerschool!

Afijn, ik ben er weer vandoor.

Fijne dag en geniet van het zonnetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers :musicnote: :musicnote: :musicnote:

Hier duik ik vandaag de tuin in om mijn tabaksplantjes te gaan zetten.

Heb vorig jaar een stuk tuin aan de buurman te leen gegeven van zo'n 400 vierkante meter, maar heb nu een stukje terug gekregen om tabak te planten lief hé? Hij had het al helemaal afgezet met een schutting. Die is nu verplaatst. Ga dadelijk lekker aan de gang met spitten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Wat een goddelijk weer weer. 

Dat wordt een dagje rommelen, beetje in huis, veel in tuin en als pauzeplekje de stoel onder de parasol.

Echt genieten dus. 

Heb de tafel buiten gedekt... 

 

 

  

    post-1140-0-93304000-1400394489_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Bol.

 

Wie goed doet, goed ontmoet toch?  ;)

Maar inderdaad, aardig van je buurman dat hij de schutting weer een stukkie heeft opgeschoven. 

 

En nu ga ik naar buiten. 

 

Hoop dat het weer een stuk beter gaat met Aicha en dat ze snel even wat van zich laat horen..... 

 

Mensen, maak er een mooie dag van. 

Dag dag.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge...gedroomd dat mijn mobiel was gestolen ..wat een paniek kan dat even geven...net echt met die emoties erbij.

Gelukkig ook het pfff gevoel erachteraan toen ik mijn mobiel op nachtkastje zag liggen. :)

Word altijd blij als ik door de gallerij met mooie fotoos mag wandelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen,

 

Dagpact:

 

Blondie6173

letjefietje

Suikertje

MijnGerrit

 

Ietje mooi gedaan!

 

De te lange lijstjes, die dus onmogelijk afgerond kunnen worden maar wel voor een slecht humeur zorgen, ken ik uit de directe omgeving.

Hier is het na vele jaren gelukkig over. Het kan heel diep zitten, die gekkigheid. Veel succes Blondie!

 

Fijne dag iedereen, later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...