toine Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 summertime.... goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Bol, nog effe terugkomend op je vraag welke schildering ik mee bezig ben: nog steeds met 'de kus' van gustav klimt...schaam me diep! En ja, ik heb er alle vertrouwen in dat het vandaag een fijne draad gaat worden en hoop dat degene die afgeschrikt zijn daardoor weer wat van zich laat horen. Een fijne zonnige dag voor iedereen, Ben effe schoffelen op mijn landgoed! :-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 O das mooi Blondie. Waar schilder je mee? Olieverf? En de draad hersteld zich altijd weer hoor, geen zorgen. Goeie morgen Cas en Appeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Ha goedemorgen, hier alles okay en helemaal nu de zon weer komt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 2 dekbedden word nu echt te warm...dus eruit...kijken wat er vandaag op het pad komt Succes en sterkte voor degene die het nodig hebben maak er wat van Het weer lacht je al toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 (bewerkt) Goeie morgen An Hé Hut. het is ook raar weer, volgende week kans op 26 gr. pfft. dat wordt weer de ventilator in de huis en slaapkamer aan. O en ik heb m'n laminaat in de keuken er weer uit liggen die kieren aan de kant waren anderhalve cm. en die moeten een cm. zijn. Ja zo blijf ik werk houden hé En woensdag ga ik kijken voor natuursteen voor de h.kamer, wc. halletje en het terras. Heb er zin an. 17 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Lekker he bol verandering.....kan je leven ook soms zo boost geven Alleen kijken is vaak al een genot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 17 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 (bewerkt) Huh, 26 graden Bol? Tjonge, toch de zomerkleding onder het stof vandaan halen. Je zou je eens gaan vervelen Bol Wel leuk dat shoppen voor het huis. Wordt vast prachtig. Blondie: wat mooi 'de kus'. Kende het niet (moet ik me diep gaan schamen ) Heb het even opgezocht. Ben wel nieuwsgierig naar de visie die je 'aanhangt'. Of beide wellicht. Ik vind de liefde wel erg mooi, maar waar moet ik de afgrond dan plaatsen....Denkvoer.... Moet nu gaan.....Doegie. 17 mei 2014 bewerkt door Lotus66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Goeiemorgen mensen. Het is hier rustiger dan gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Jopie, sterkte joh, dat is niet fijn. Bolletje, echt waar?! 26 graden, dat is feest voor mij hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Goedemorgen Dagpact Lotus Blondie6173 Ietjefietje Wimmelt Goede dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 (bewerkt) Sowhat ik heb begrepen van Suikertje dat hij even afstand neemt, dus niet voor goed. Gelukkig. Jopske ik heb nog niet vaak mee gemaakt dat je schrijft dat het niet zo goed gaat met je. Ik hoop dat het gauw weer een beetje rustiger in je hoofd wordt en je remvoetjes niet al teveel slijten. Ik weet dat je heeeeel graag heeeeel veel :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: wilt dus krijg je die van mij. Sterkte meis. 17 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Goedemorgen beste mensen, Ik was wat later vanochtend. Slecht geslapen, ik kon het een en ander niet loslaten. Veel frummers zijn weer goed begonnen en goed gehumeurd, mooi. Jopie wat minder; sterkte dus! Voor zover ik je een klein beetje ken, komt dat weer goed. Een aanmoedigings voor je. Verder is alles wel zo'n beetje gezegd. Klusje doen hier, hoewel de krant ook al binnen is. Verleidelijk! Hele fijne dag iedereen, later! Dagpact Lotus Blondie6173 Ietjefietje Wimmelt MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Dagpact: Lotus Blondie6173 letjefietje Wimmelt MijnGerrit Suikertje Doe je ook mee Agnieta? huttula en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 17 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Oh wat ben ik blij, oh wat ben ik blij, niet omdat mijn neus van voren zit maar Suiker komt voorbij! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Ik ben er helemaal uit, hier.. ik bedoel, ik ben de (ver)binding met het forum kwijt. Ik weet het, het ligt helemaal aan mezelf. De behoefte om te schrijven is erg klein, de behoefte om bij dit forum te horen ook. Dat is een momentopname, heeft de ervaring me geleerd. Zo ineens kan ik die behoefte wél weer erg gaan voelen en dan reageer ik weer op van alles en nog wat. Om die deur naar het forum op een kiertje te houden schrijf ik hier zo af en toe toch maar even een berichtje. Niet om nou wat zinnigs of zelfs onzinnigs toe te voegen, maar gewoon om mezelf toch af en toe nog weer even zichtbaar te maken. Ik denk zelfs dat ik op deze manier m'n vangnet min of meer in stand houd voor het geval ik het forum nodig heb. Of dat nodig hebben nou is omdat ik een terugval zou krijgen of omdat de behoefte om "zieltjes te redden" ineens de kop weer opsteekt, dat maakt me niet uit. Maar ik weet nog hoe moeilijk ik het vond om als nieuweling hier op het forum te komen, zo tussen al die mensen die me totaal onbekend waren. Om die drempel in geval van nood wat lager te houden, blijf ik me af en toe even melden. Om diezelfde reden meld ik me ook nog niet af voor de meeting. Als ik dat weekend "vrij ben" dan kom ik graag even klessebessen. Groetjes, Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Hoi Kohtje, Dat is toch helemaal prima om zo met het forum om te gaan? Daar is het toch ook voor, om gewoon een tijd weg te zijn en dan soms weer even wel? Meeting: morgen ben ik van plan om de lokatie weer eens af te lopen en daarna de draad van de Meeting 2014 weer omhoog te duwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Ja MijnGerrit, voor mij is dat helemaal prima. Maar ik moet daar dan wel iets minimaals tegenover stellen. Me af en toe even laten zien, dus. Misschien is het concept van Toine nog helemaal zo gek niet. Gewoon elke dag even goeiemorgen zeggen.. (of goeiemiddag, al naar gelang het dagdeel..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 en een goedemorgen allen ik meld me even gaat niet zo lekker hier, erg écht onrustig zonder dat ik een idee heb waardoor vermoeiend, en ook lastig: veel energie, zo niet alle, kwijt met 'op de rem staan' om niet nog meer onrust rommel te creëren. maar komt wel weer goed... Jopie is dat het lijkt het erop dat je heeel veel energie hebt...zoveel wilt aanpakken/doen Dat je het niet kwijt kunt omdat lijf of wat dan ook niet meewerkt. Eigenlijk opgekropte energie die niet weg kan Dat geeft mij ook veel onrust...word er niet goed van En ja er tegen in gaan werkt dan weer averechts Wat rest is zo rot gevoel Ben wel benieuwd naar dat gevoel van jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Goedemiddag allemaal, Hier, goed gehumeurd vandaag. Vanochtend al vroeg begonnen, en om 11.00 al klaar. Mag ik morgen nog een keer. Straks, nog ergens een schoonmaakadresje, dan mijn eigen huisje een beetje doen, en de vogels verschonen. Vanmiddag, een barbeque bij dochter. Gezellig, Kijk er naar uit, zeker met dat mooie weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 (bewerkt) Kohtje je moet dat doen waar jij zelf behoefte aan hebt. alleen vind ik zelf dat ik dan te weinig contact krijg met mensen die op deze manier gebruik maken van het forum, dus reageer ik dan liever niet. Heb dit in het verleden wel wat gedaan maar als je dan helemaal geen reactie krijg, is die behoefte bij mij gauw weg. Maar doe datgene waar jij je lekker bij voelt. Rapi heeeeeel veel plezier vanmiddag en goed eten hé? 17 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Komt goed Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Effe een boterhammetje in het zonnetje en dan weer verder op mijn landgoed... Schiet niet echt op, duizend en een klusjes! Maar goed, kan ik mn energie goed kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Ik wens niemand een ban toe... Excuses zijn mijn inziens wel op zijn plaats,maar niet alleen naar suikertje toe! En nu hou ik erover op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden