Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 mei


Lotus66

Aanbevolen berichten

Das het belangrijkste gravin Blondie, dat je je energie op een fijne manier kwijt kan. :)

 

Hier gaat het ook goed en de keuken is nu kaarsrecht. Wel veel passen en meten en verhogen maar het is nu goed. Ze kunnen komen om mijn keuken af te werken. Dat gebeurd 2 juni dus nog ff wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blij dat Suikertje iets heeft laten horen, Suiker je bent een echte gentleman zoals je reageert....

Jopie ook van zich laten horen, jammer dat het even wat minder gaat...

En dat Jen haar man maar goed op de medicatie gaat reageren,

Agnieta ik hoop wel dat je weer op de draad komt...

En daar komt mijn visite, zo geen zin in, ligt aan mij hoor.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé hé gelukkig de groep is weer compleet Aggie ook weer terug. Een dikke knuffel voor jou meid, het is ook niet altijd even makkelijk. :heart::lips:

 

Zo de keuken is helemaal klaar wat een heerlijk gevoel is dat om toch door te gaan en te kijken of iets lukt. Ik heb een paar keer op het punt gestaan om het bijltje er bij neer te gooien maar dan is er altijd een stemmetje dat zegt, "Joh laat je niet kisten, zet door". En uiteindelijk is het een heel goed resultaat geworden en ik ben dik tevreden.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Energie kwijt kunnen, of eigenlijk liever gezegd: aandacht kwijtkunnen is voor mij ook erg helend.

Aan energie ontbreekt het me met grote regelmaat.

Om dan te voorkomen dat mijn aandacht zich richt

op het me ontbreken van energie en dat ik als gevolg daarvan dan weer

een schuldgevoel opbouw waarvan het gevolg weer is dat ik een

neerwaarts gaande spiraalbeweging in werking zet,

heb ik ten eerste altijd mijn schilderen om me in te "verliezen"..

Maar daar schilderen soms ook alleen maar schilderen is en niet

elke dag even inspirerend en uitdagend, heb ik ook een oude hobby weer opgepakt.

Ik ben absoluut niet technisch aangelegd, zoals dat heet, maar voor de uitdaging heb

ik wel (weer) een "lelijke eend" (voor de Belgen: een "geit")(voor de kenners en puristen: een Dyane 6, dus niet DE eend) aangeschaft, 

waar ik regelmatig aan zal moeten "prutsen". Het mooie van er absoluut geen verstand

van hebben en toch zelf willen doen, is dat ik min of meer gedwongen word om hulp te vragen als dat nodig is.

Ik heb in het verleden gelukkig wel een héél klein beetje basiskennis en een netwerk opgebouwd van "medecitrofielen".

Maar er is toch nog altijd een soort van hulpvraagdrempel.

Aangezien ik echter dat beesie rijdende wil houden

zal ik al m'n vernuft nodig hebben om problemen op te lossen en zo nodig hulp in schakelen.

 

Stoppen met drinken is één, een leven opbouwen zonder drank is twee, drie, vier, vijf, zes, zeven............

 

Iets hebben om aandacht aan te geven is voor mij van levensbelang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta,

 

Ik ben erg blij met je bericht.

Gisteren heb ik nergens op gereageerd omdat ik niet wist wat ik ermee aan moest.

Ook jij eigenlijk niet dus.

 

Wat mij betreft laat de Mod het allemaal lekker zoals het is.

 

Fijn dat je droog bent gebleven en ook voor jou een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is goed Agnieta, kom op meid,

 

Ben zelf even niet goed nu, net post gekregen en slecht bericht van advocaat en dat sturen ze me op zaterdag zodat ik tot maandag niks kan doen.

 

Kom je nog op dagpact Agnieta.

 

En geen ban voor je please, nergens voor nodig.

 

Bedankt voor reacties, ik heb goed geslapen hoor, sommige van jullie niet, nergens voor nodig hoor. Gewoon uitloggen als het jullie teveel wordt en iets anders gaan doen. Heb ik gisteren ook gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterk agnieta!

Weer een stap vooruit en inderdaad bespreek met begeleiding hoe je op een andere manier met je gevoelens om kan gaan...

"Niet makkelijk, maar te doen" zegt deze muts die het soms ook niet weet hoor!

Zit hier effe tegen op mn landgoed, duizend en een klusjes en ik weet niet waar te beginnen...

Dus gelijk gestart met alle klusjes ;-)

Ga maar effe van het zonnetje genieten en proberen wat orde in dat chaotische koppie van me te creëeren!

ADHD? Welnee... ;-)

Ik ontken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker Suiker.

Ik ga zo een tonijnsalade maken en daar heb ik een Turks brood bij.

Ook niet vervelend.

 

Een wheely heb ik maar niet gemaakt.

 

Eet smakelijk straks.

 

De extra hobby van Kohtje lijkt me ook niet verkeerd.

Lekker sleutelen aan een auto.

 

Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou gerrit mijn schoonmoeder heb ik pas echt leren kennen toen ik niet meer dronk...wat een lief mens.

Schoonvader drinkt ook best veel...altijd over centen en politiek..pff

Dus eigenlijk ga ik het liefst met schoonmoeders weg...kan niet altijd mijn zin doen he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...