Gast Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Zo, bijgelezen. We hebben een mooi Dagpact vandaag! Iets om weer een beetje blij van te worden. Wimmelt een week alweer! Goed Wimmelt! Thema van vandaag is “ moe”: Blondie, Suiker en Eline. Eline gewoon NEE zeggen moet je misschien leren. Dat heeft mij een aantal jaren gekost. Veel collega's en zeker leidinggevenden trekken zich niets van je aan. Oefen anders eens een keer door bij de volgende gelegenheid gewoon NEE te zeggen; of dat nu ergens over gaat of niet. Lekker dwars zijn, puh!! Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Nou hier ook een partij moe zeg, zit de hele tijd te gapen, branderige ogen, niet normaal. Dus morgen ook een dag met veel zitten en weinig doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Op naar vrijwilligerswerk, later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Saaie boel hier, maar doe er zelf ook aan mee, want ben ook niet erg spraakzaam. Ik neem maar aan dat het met de meesten goed gaat vandaag, behalve dan verschijnselen van voorjaarsmoeheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Ik ga er hier mee stoppen vanavond. Wens jullie nog fijne avond en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 (bewerkt) Hallo allemaal ! gelukkig maar 4 pagina's bij te lezen vandaag Mijn dag begon met een écht koude douche; cv-ketel kapot. Geen fijne start .. vervolgens een werkdag waar ik nu na 10uur mee klaar ben gelukkig. Ik kreeg vandaag (nog van dag van verpleging) een mooie blauwe broodtrommel en een ronde bewaartrommel waar een mini-appel in zou passen. Of een grote mandarijn natuurlijk. Mag ik me nog bij het dagpact voegen!? Heb al 3x gebaald van feit dat er (hoe verstandig) niets in huis is. Wel is er lekkere thee in huis, die ik straks ga maken. Dagpact: Agnieta MijnGerrit Blondie6173 Suikertje Ietjefietje Nadia Wimmelt Arja Wijfie Vol edit: wel mijn naam erbij zetten dan ! 13 mei 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Super A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Mooi verhaal A3 Ik weet het, het is nog geen half negen maar ik ben moe en ga lekker slapen zo..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 A3 wat mooi geschreven!!! Hier word ik nou stil van. Je bent het bewijs, een voorbeeld dat het kán; het leven terug. Een makkelijk recept voor moeilijke mensen. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Vannacht, mijn laatste nachtdienst in. Gelukkig! Verder, toch nog drukke week voor de boeg, Door een rare manouvre een paar ribben geneusd of zo, Doet zelfs pijn met adem halen. Jammer dan, gaat ooit wel weer over. Fit ben ik ook niet, maar ja, wat wil je met al die nachtdiensten. En aan je dag heb je ook bijna niets; Slapen, 13.30 uit bed, 18.30 er weer in, 20.30 er weer uit. Pfff, en van het weekeinde weer 2 hele vroege diensten. Kan nooit goed zijn voor je lijf. Nou ja, niet klagen maar dragen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Ga koffie drinken, Om wakker te worden (en blijven) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 13 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Rapi: Je vergeet te bidden om kracht Maar die kracht zend ik je toe. Niets vervelender dan pijn. Kan me voorstellen dat je niet fit bent. Met het draaien van nachtdiensten voelde ik me wel eens als een mol. Goed gaan! A3: Dank je wel. Wat een stimulans ben je met je verhaal! Gefeliciteerd met je 'nieuwe leven'! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Sorry ietje, Volgende keer doe ik mee met potje thee! Voor nu sluiten de luikjes hier... Energie nog niet op peil merk ik wel na zo'n werkdag, en dan zit ik nog niet eens op 8 uur per dag... Pfff... Had ik al wel een vermoeden van, maar valt me dan toch tegen van mezelf... Morgen weer een dag en ook al ben ik moe toch nog te druk in mn koppie... Hoop op goede nachtrust, maar vrees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Goedenavond, Ik heb vanavond zo lekker gegeten Gamba's, frietjes, schar en tomaatjes met groene olijven en dan nog buiten ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Lekker hoor bloemenhoning in de thee. Een beetje citroensap erbij is ook heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Dat is waar Agnieta en Ietje, Slaap ik niet, rust ik toch! Nu echt afsluiten... Mobiel weg,teevee uit en oogjes en snaveltje dicht! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Radijsjes vind ik lekker tussendoor met een beetje aromat erop. Of op de boterham met boerenmetworst. Mooi plaatje iet, zo is de thee op z'n lekkerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Trustte blondie. Ik heb het geprobeerd. Als ik wakker wordt even naar de wc en dan terug op bed drie plaatsnamen voor elke letter van het alfabet. Heb het idee dat het enigszins werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Ik ga zo RR en P&W kijken. Trustte voor iedereen die al slapen gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 zo ook weer bijna bijgelezen hier zijn we best erg verbrand gisteren dus vandaag onder de parasol gebleven. Niet echt voor kunnen bruinen. Gister wel schik gehad op 2 giga glijbanen. dochter maakte 3 foto's van één glijdpartij van mij. ik probeer hetzelfde, maar ze moest nog een keer en uiteindelijk 3 lege banen en op ééntje gleed ze in een hoekje zwaaiend voor bij gelukkig, anders had ze nog eens gemoeten. we gaan ook nog samen de disco onveilig maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Hier uit eten geweest...nog ff een blokje om...paar mooie fotoos geschoten Zonsondergang is toch het mooiste om de dag mee af te sluiten..word er blij van Nu tijd om de luikjes dicht te doen..ik zeg truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Goeienavond. Effe dag zeggen, nog niet bijgelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Ik meld mezelf droog af. Goede nacht voor iedereen alvast en tot morgen. Ook Vol vandaag goed gedaan! A3 mooi verhaal zo. Geeft moed. Rapi sterkte met de diensten. Slopend denk ik. Be good all! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Hier vanaf 6 uur op. Sorry, weer niet bijgelezen... Gaat ook niet lukken nu, zoooooo moe. Hoop dat het met iedereen goed gaat. Denk veel aan jullie, voor wat het waard is.... Slaap lekker allen en sterkte waar nodig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Avond Ietje, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden