Lotus66 Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Goede morgen, De koffie en thee wordt gezet. Ik wens iedereen een hele fijne en goede dag. Voor degene die het nodig hebben heel veel kracht en sterke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Goedemorgen frummers, Fijn dat je alvast voor koffie en thee hebt gezorgd Lotus, , jij ook een fijne dag. De regen van gisteren lijkt weggetrokken te zijn, geen plassen in ieder geval op straat. En zelfs een zwak zonnetje al. Eerst maar een bakje thee en even teruglezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 13 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Jij ook een hele goede morgen. Fijn dat jij de kannetjes hebt neergezet Ik heb nog geen idee van het weer. Ik zal de gordijnen zo ook eerst open doen. Jij weer aan de slag vandaag! Voor mij zal het een 'rommel' dagje worden. Werken aan een nieuwe voorstelling, zoonlief krijgt vandaag zijn nieuwe bed, afspraken. Wel lekker zo. Suiker, Arja en Jen: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Vandaag inderdaad weer aan de slag Lotus. jij een rommeldag, lekker hoor. Las dat het een heel trieste periode is voor Arja. Sterkte. Jen toch ook maar weer proberen in het gareel te komen. En voor Suiker sterkte vanmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 13 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Werkse Yvonne! Het (jouw) zonnetje komt hier zowaar door....Voor mij mag het zonnetje gaan schijnen voor iedereen die het vandaag zo nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 goeiemorgen. Vandaag maar weer werken. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Goedemorgen allen! Dagpact: MijnGerrit Heb een goede dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 13 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Goed zo Jen. De draad weer oppakken. Gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Oeps! Dagpact: Agnieta MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Hup Jen! Goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Lijkt me een heel strak plan Jen, hoop dat je lekker hebt kunnen slapen.. Ik moet er vandoor luitjes. Sterkte voor hen die het nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 En op de valreep natuurlijk een goedemorgen voor Agnieta en Gerrit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 wel, ik heb niet veel zin. Ma ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 13 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Kan ik me voorstellen, maar gaan hoor. Schaamte voorbij....Anders wordt de stap des te groter ben ik bang. Hup Jenhen hup. Je kan het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Goedemorgen, Iedereen een mooie dag. Maar zeker ook sterkte voor wie het nodig heeft. Hier nog donker. Geen zon. Maar ik hoop dat die komt. Ik probeer maar het zonnetje innerlijk te laten schijnen :sun: Misschien kunnen anderen er van mee profiteren Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Dank je, Agnieta en Yvonne. Gaat lukken hier. Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 13 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Jen, een duwtje in je rug.... Goede morgen MG en Agnieta... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Goedemorgen, wel aardig geslapen hier Tot vanmiddag Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Dank Lotus, kan ik gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Goedemorgen medefrummers! Ennnnnn.........verslapen hier. Grrrrrr... en dus meteen weer weg hier. Jen, zet 'em op!!!!!!!!!!!!! En alle anderen natuurlijk ook. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Goeiemorgen, Vandaag weer werken, versneld opgebouwd naar 6 uur/dag. Vorige week nog 4 uur/dag Zie er iets tegenop. Zal vanavond wel kapot zijn. Maar goed, ga er weer voor met in achterhoofd dat ik straks dan misschien wel gelijk fulltime kan starten in een evt nieuwe baan... Maar nu eerst een bakkie koffie. Dagpact: Agnieta MijnGerrit Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Dagpact: Agnieta MijnGerrit Blondie6173 Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Kop op Jen! Las in de draad van gisteren je excuses naar mij en huttula... Bij deze door mij geaccepteerd... Weet van voorheen hoe vasthoudend dat duiveltje kan zijn en ben zelf ook vaak genoeg op mn snuit gegaan... Voor jou dus nu weer bek op het stuur en heel hard trappen! Ga er weer voor, je kan het! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Suikertje, succes zo bij de rechtbank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 13 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Succes Blondie en Suiker! Komen jullie nog melden hoe het gegaan is? Toi toi toi hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden