Gast Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Bijna schuldig Bol, bijna. Ik geniet zwaar van zulke dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Koffie en adhd? Suikertje... Geen goede combi! Afijn, kastjes weer gereed om aan de wand te hangen! Nu eerst effe pas op de plaats en koken... Roti met kip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ook geen decafe..blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Nope huttula... Na 16 uur alleen nog maar water of sappie... Anders stuiter ik mn bed uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Waren de asperges lekker Hut? En klaar gekomen met het opruimen? Lekker gevoel is dat hé? Alles weer schoon. Hier moet ik nog ff wachten maar het eind komt gelukkig ook in zicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ik ga er weer mee stoppen vandaag. Nog beetje tv kijken misschien en dan gewoon slapen. Even niet meer nadenken is goed voor me. Â Wens iedereen nog een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Hoi allemaal,  Heerlijk...de hele dag lezen...ik heb een stapel klaar liggen, van de bieb, samen met de biebjuf uitgezocht, voor volgende week, onder de zon, op een bedje, alleen maar lezen.....kijk er naar uit... Vanavond deel drie The Godfather...meld me zo ook af anders haal ik dat niet in één avond  Vandaag ook de verjaardag van middelste droog doorgekomen. Net de koude, dichte flessen terug naar de kelder, en er bleef gelukkig geen restje over. Niet gedacht een paar maanden geleden dat ik nu zover zou zijn...beetje weemoed nog wel, maar ik voel ook aan mezelf nog steeds dat 'niet' het beste is. Zou het niet kunnen laten bij één glaasje.  Het voelt soms errug definitief, maar ook heel duidelijk en dat geeft rust.  Zo weer zorgen dat de dames er op tijd in liggen, morgen weer naar school.  Fijne avond allemaal! En voor alle klussers, werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Hoppa! Weer een dag Thee! Goed gedaan. Veel plezier met de film en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 dat mag geen afwassen heten Aak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 hier de eerste dag zon achter de rug iedereen aan het diner zag er meteen heel wat gezonder en blijer uit en de adhd kindertjes van gisteren waren nu bij het eten ook rustig. buitenlucht en zon en zwemmen doet iedereen goed blijkbaar. we hebben ons de bloedblaren gevolleyed op de tegels want zand is er amper, gras ook en het animatieteam organiseert geen volley. en dat heet dan 5 sterren Maar wat een heerlijke dag. Als jullie daar nu ook nog wat zon krijgen kan ik er hier ook nog meer van genieten maar jullie hebben weer beter internet, we kunnen niet alles hebben klaarblijkbaarlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 (bewerkt) Akelei , hier ook aan de concerta,dus vandaar geen goede combi... Wist dat trouwens niet dat koffie juist goed is voor adhd-ers? Misschien dan beter stoppen met concerta en mn koffieverslaving de vrije loop laten? ;-) 11 mei 2014 bewerkt door blondie6173 huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 slaapwel straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Hier net terug van moeders... Lekker ouderwets gesjoeld en wonder boven wonder kan ik er nog wat van al was mn moeder de topper... 2e geëindigd! Nu nog effe een bakkie thee en dan mn mandje opzoeken... Morgen kids weer naar school! Rust in de tent... ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Vraag is of de concerta het voor mij wel is,Akelei Nu bezig dosering aan te passen, maar als het zonder medicatie kan dan zou ik daar liever voor kiezen... Volgende week maar effe bespreken met psych. Thnx Akelei voor de tip! En nu gaat ook dit duveltje terug in het doosje... ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Sterkte met de zieke Ietje. Hou hem in de gaten. Â Ik meld me alvast droog af. Â Goede nacht iedereen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 zo, 21 km gewandeld vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Hier log ik nog effe voor in... Akelei, ik zal nooit en te never zonder overleg met mn psych medicatie stoppen! Wees gerust... Maar een overleg met mn psych is geen overbodige luxe! Nooit goed op de ritalin en concerta gereageerd,vandaar nu ook aanpassen van dosering omdat het niet het gewenste resultaat lijkt te hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 En nu op plaats en rust! Duik mn mandje in Truste iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Voor ik ga slapen wil ikeher even melden Maar kijken niets gelezen verder vandaag:(. Sorry Goede nacht gewenst voor iedereen hier leuke en goede dag/avond gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Och arm zo'n klein ventje ietje. Is het niet verstandig om morgen toch even naar de dokter te gaan? Heeft ie geen koorts? misschien z'n amandelen? Heb je geen waterijsjes in huis, dat verzacht een beetje de pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ik ga ook mijn bed opzoeken en meld mij ook droog af nu. Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 het weer zat best mee, uitwaaien en zo. Â Ach, medicatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 zo, 21 km gewandeld vandaag  Dat zijn heel wat stappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ja Ineke, mijn stappenteller was trots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden