Antoinnette Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 (bewerkt) Vragen zijn niet te prive MG, maar antwoorden wel. Moet er altijd rekening mee houden dat mijn ex en mijn kids mee kunnen lezen. Mijn ex maakt me niet uit. Maar kort antwoord, lag niet alleen aan alcohol. Eet smakelijk huttula 9 mei 2014 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Eet smakelijk Hut. Ik ga een lange film kijken. Daar zak ik dan in weg en da's soms ook aangenaam. Zo af en toe kom ik even kijken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Kan ik toch beter multitasken dan jou MG, kijk tv, luister radio en zit hier op forum en af en toe krijgt mijn hondje ook nog een aai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Kun je dat allemaal bij fietsen Suiker? Vind ik wel knap. Ik kan dat niet aan Hut, beter dat de batterij van je foon, dan de jouwe. Koken en drank..Oh ja. Was drukker met het laatste dan het koken. Mg dronk dan nog koffie tussen door, nou ik ging aan een stuk door. Het werd steeds gekker hoor. Echt blij dat dit niet meer aan de orde is. Ik mag erg graag koken en iets nieuws proberen. Nu heb ik daar weer alle aandacht voor. Lang leven een leven zonder drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Dat lukt ook alleen maar als je alleen bent Lotus, eerder deed ik dat ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Echt wel Het eten wasit hier bijna ban bord...wat een woeiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Net als mijn broer wijfie, ik was toen onder behandeling voor alcohol. Kwam hij na vakantie hier met alcohol als souvenir, terwijl hij het wist, maar hij dacht dat het geen kwaad kon. Maar voor goede orde, voordat ik weer veel over me heen krijg. Ik drink het zelf op dan hoor, dus geen verwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Hoi allemaal, Ben bezig met een nieuw besturingsprogramma op mijn pc het gaat allemaal niet zo als ik wil pfff meld me alsnog voor het dagpact want dat kon vanmorgen ook niet. Laterzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Moet eten.....batterij bijna leeg... Ik heb net wel gegeten en mijn batterij is ook leeg Pppptttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Succes AR Ik heb sinds kort weer laptop, durf er niks aan te veranderen, Straks doet hij niks meer, is voor mij nu wel even contact met buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Maar dat is wel weinig begrip vol en steunend Suiker. Beter was geweest een ander alternatief....Maar ach...Familie soms. Beter een plaat voor de kop van een zaken man...Tiedeliedie... Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 (bewerkt) Plof dadelijk op de bank neer en ga darten kijken onder het tikken van m'n breipennen, en niet al te laat naar bed. Nichtje is weer in verwachting en dus is het breien geblazen. Vanmiddag schilderles gegeven en ik merk dat die keuken toch best wel wat energie gekost heeft, dus lekker optijd naar bed. 9 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 (bewerkt) Kan er wel boek over schrijven Wijfie en Lotus, maar ben niet zo'n goede schrijver. Ben meer verteller. Maar goed, mijn hulpverlener vertelde gister dat ik de dingen die goed gaan nu moet koesteren en de rest maar even moet proberen te vergeten. Doe mijn best. Jij en darten bolletje? Had ik me niet kunnen voorstellen. Veel kijkplezier en pak je rust he. 9 mei 2014 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Zit ook wel wat in. Maar anderzijds het is ook niet iets wat je onder de douche van je afspoelt. Tenminste voor mij niet...Het heeft tijd nodig. Ik schreef er zojuist iets over op een andere draad. Het contact met mijn moeder dat vroeger al heeeeeel moeizaam liep, en daarna 13 verbroken is geweest. Nu is er weer contact. Mijn psy zei ook "Passe is passe (plat gezegt) en heb geen verwachtingen meer...Probeer ik ook, maar toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 is alles nu in orde met je keuken Bol? Suiker ik heb ooit ook hier in Turkije misbruik gemaakt van het systeem hoor, verzamelde in de koelkast drankjes zodat als de bar dicht ging, ik kon relaxen en drinken dus. Nu zie ik Russen met flessen wodka bij het ontbijt, steeds een scheutje in de ochtend koffie. Viel ik nog mee dus. ik log uit, elke posting kost me 3 pogingen en uitvallen, minstens fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Fijne avond Bolletje. Lekker met de beentjes omhoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Lotus, bedoel ook niet dat het makkelijk is. Probeer het me voor te stellen voor je en geloof dat je het erg moeilijk ermee hebt. Hulpverleners, psych ed zeggen het idd, maar praktijk vaak erg weerbarstig. Voor mij is het wel nodig om ook de positieve dingen te zien, hoe klein soms ook en daar heb ik veel moeite mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Wielrennen is zo afgelopen en dan ga ik naar bed. Wens iedereen nog fijne avond en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Goeienavond. Ik ben heerlijk moe na een dag wandelen aan het water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Truste Suiker. Goed gaan! Oh ik had ook begrepen / het opgevat dat je het niet 'als makkelijk' bedoelde hoor. Integendeel Nou hupsie erin..:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Ja akelei, ik ben letterlijk uitgewaaid. Veel wind vandaag, maar ook zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Volgens mij wilde Albert ook nog op het Dagpact. Even bijwerken: Dagpact: Blondie6173 Agnieta Suikertje Kruidenthee MijnGerrit Wijfie Albert Verder met de film ...later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Meld me droog af voor vandaag... en ga verder met deel twee van The Gotfather...het derde deel wordt nu opgenomen...heerlijk Fijne avond en goede nacht allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Hier gaat deel 2 op van Lord of the Rings. Ook avond en nachtvullend (indien nodig). Ik denk dat ik straks nog even kom kijken, maar meld me wel alvast droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Jezus, de wifi is hier een ramp. Is dat normaal in Frankrijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden