Yvonne Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Morgu frummers. Koffie en thee zijn zo klaar, nog heel even geduld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Goede morgen Yvonne. Ik zie dat de koffie en thee doorgelopen is....Jij ook een bakkie, ik heb ingeschonken....Hele fijne dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Lekker Lotus, dank je. Jij ook een fijne dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 niet bijbelezen, maar geloof dat Jane vandaag op vakantie gaat. Heul heul veul plezier Jane, lekker genieten. Ik ga er vandoor. weer. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Ja Jane op vakantie! Joho joho...Wat heerlijk Jane! Heel veel plezier en geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Goeiemorgen allen! Jane, prettige vakantie gewenst met je dochter!!! Ook nog niet teruggelezen, dat wordt vanavond, nu hup in de benen en weggg..... Prettige dag allen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Goedemorgen Ik wens iedereen een goede dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Goede morgen DAGPACT Albert Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Appeltje Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Goedemorgen! Eerst een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Mogge...hier ook een bakkie Jane..zwaai zwaai...fijne vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Goedemorgen frummers, even een kort berichtje van mij. Met mijn schouder is iets beter geworden maar nog lang niet goed. Belast hem nog steeds teveel en moet eigenlijk naar fysio maar daar ben ik niet voor verzekerd. Eigenlijk heb ik niet meer meegelezen omdat ik mezelf ken en dan toch weer te lang achter de p.c. ga zitten. Zeker als je verder toch al niet veel mag. Maar iedereen die het nodig heeft wens ik onwijs veel sterkte En alle andere frummers ik denk aan jullie iedere dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Goedemorgen Aicha, Vervelend dat het nog niet echt goed met je schouder gaat, veel sterkte ermee. Wens je toch een fijne dag Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 goedemorgen, wat een petweer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Even een kop koffie, Sugar oefen jij ook in de regen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Aanhouder wint met alles wat je doet.,.hoort ook niks doen bij aicha....makkelijk is het niet....beterschap Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Aicha heel veel sterkte. Jane de bloemetjes buiten zetten????? Geniet maar lekker met je dochter. :lips: :lips: Goeie morgen mensen. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Goeiemorgen, Schilder komt vandaag om mijn keukenmuurtjes eindelijk te ontdoen van alle lekkagevlekken van afgelopen oktober... Hopelijk eind van de dag weer blingbling! Jane, fijne vakantie Aisha, beterschap De rest, fijne dag Dagpact: Albert Blondie6173 Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Ja, eline, heb plu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 (bewerkt) Hoi suiker...wat een rijkdom eigenlijk kan een simpele plu al wezen Ziet er na uit dat we vandaag vaak als rijke stinkerds erbij lopen.....hopelijk voor 1 dag 8 mei 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 (bewerkt) Dat geeft altijd een lekker gevoel Blondie Moggel Sugar, Hut en Aggie. :rose: Oei Lotje vergeten. Moghu meis. 8 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Goeiemorgen allemaal Dagpact: AlbertBlondie6173 Agnieta Kruidenthee Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Ik raak mn plu's bijna altijd kwijt...of vergeet het in een winkel, restaurantje, ga ik terug is ie meestal weg, een soort van ov paraplu denk ik dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Jazeker Bol, Nog even en dan kun jij ook weer genieten van je eigen kookkunsten! OV-plu... Effe grinniken nu... Gezien ik mijn plu meestentijds gebruik als degen laat ik hem maar thuis... Vind het ook wel lekker om door de regendruppels heen te dansen. Komt het kind weer helemaal bij me boven ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Nu effe tussen de waterdruppels van mn doesj dansen voordat er zo'n lekkere schilder voor mn deur verschijnt. :-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Nog even reactie op Agnieta, Of je deelt je ervaringen en inzichten in de hoop dat de ander er ook iets aan heeft... Zitten hier nogthans om van elkaar te leren hoe om te gaan met Adb... Zo heb ik mijn 'dagboekje' ervaren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden