lady jane Geplaatst 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 Hoop dat er ook nog eens openbare excuses worden gemaakt door moderaters hier op forum. Mensen die waarschuwingen door dit gebeuren hebben gekregen en ten onrechte. Ik lees even niks van verleden terug, klaar mee. Heb deze week 3 dagen lang ook geen mail gelezen. Wens ieder een fijne avond en zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 Hoi, Hoorde dat ik genoemd werd op forum van iemand. 3 weken gedronken laatste jaar dus dat gaat goed. Voor de rest niet. Misschien later puf om iets te schrijven, Bedankt voor belangstelling. smart en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 21 september 2016 Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 Fijn dat je wat laat horen! Je laatste bericht was nogal vaag. Ik ga stoppen. Waarmee stoppen....? Enfin. Ik ben blij dat je iig niet met het leven bent gestopt. Balen dat het (nog) niet goed gaat! Schrijf van je af, als je wilt. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2016 Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 ik was ook ongerust dus fijn je te lezen en ik hoop dat je na je time-out weer mee komt schrijven Suiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 september 2016 Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 Hoi Suiker! Ja, dat was ik, die naar je vroeg, op het meetingdraadje - en minstens 10 andere mensen dachten ook aan je, kijk zelf maar: http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/9090-meeting-2016/page-15#entry999981 Goed om wat van je te horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 september 2016 Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 Hai Suikertje Was ook wat ongerust en ben blij je te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Hoi Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden