Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 De trek is over Von. Ik schijn ook te weten aar het vandaan kwam. Schluss. Kurkdroog reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Moggûh, gisteravond uit eten geweest bij een supertent...kon haast niet kiezen maar wat is koos, is voor herhaling vatbaar. Wel jammer dat er van de 6 desserts maar 1 op de kaart stond zonder drank. Naast het heerlijke eten, hebben we ook een heel open gesprek gevoerd over mijn nietdrinken. Ook maar alles verteld over de hulp van VNN en ze bleven maar vragen. En misschien dat er bij 1 nu ook de knop omgaat en hulp gaat aanvragen..ik hoop het echt want alleen redt ze het niet... Hier ook een strak blauwe lucht en windstil, wat een genot! Maar wel ijs op het dak trouwens. Kan me nu al verheugen op t rondje met het hondje na de koffie. Koffie it izzzzzzzzzz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Das fijn Jen... kom ik nog even voor terug. Las het nog net toen ik de pc wilde afsluiten. Kurk ook een goedemorgen en je gaat hartstikke goed, dikke pluim; EN nu echt wegwezen von... Oh ja... Nancy, niet wegblijven hoor... Kurkdroog reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Wat een onderwerp zo vroeg op de morgen....toch was het wel mijn belangrijkste onderwerp van de dag...jaren lang Ik stond ermee op en ging ermee naar bed bijna letterlijk en figuurlijk En met mij vele anderen. Gewoon elke dag drinken omdat er altijd wel een reden voor is En is er geen reden dan zoeken we een reden. Ik hoefde nooit ver te zoeken..het feit dat ik alles nuchter onder ogen moest komen of ondergaan was al een reden om aan drank te denken. En denken was niet genoeg. En met mij vele anderen Probleem te groot om aan tepakken,geen kracht meer voor hebben Wetende dat het beter is om te stoppen,maar wetende dat het ook zo makkelijk is het te verzachten Met mij zoveel anderen Wat ik niet wist is Dat ik sterker ben als ik me zwak voel Dat ik hulp mag vragen Dat ik het recht heb om te leven Dat ik veel aan mezelf mag werken Dat ik het waard ben Dat de enge huisarts minder eng is Dat ik de hoofdpersoon ben in mijn leven Dat de zon ook straalt voor mij Dat de maan en de sterren me ook weltrusten wensen Dat ik verdriet mag hebben Dat ik mijn emoties mag tonen Dat ik het kleine zie Met mij zoveel anderen Wat krijg ik er eigenlijk veel voor terug,incl mezelf Omdat ik het ene belangrijke onderwerp alcohol laat staan Met mij zoveel anderen. Rosie en Arja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Yvonne, Ik vind het zelf ook idioot vroeg, en zonde van de tijd, Mijn collega's, die tenslotte ook vroeg op moeten, gaan ook later naar bed dan ik. Had idd. gehoopt, dat ik veel fitter zou zijn, nu ik niet meer drink, Maar nee, helaas. Nu heb ik altijd wel 9 uur slaap per nacht nodig gehad, dus 20.15 en 5.15 klopt dan wel, En van stress wordt ook ook altijd doodmoe (4 voor rekenen, 21 mei, nog een praktijkexamen) Fijn Kurkdroog Heel belangrijk dat je er goed over kan praten, en misschien heb je er nog iemand mee geholpen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Hut, Prachtig verwoord hoor. Wordt ik ook een beetje blij van. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Goeie morgen mensen Het is hier een klerezooi, het staat overal vol met kastjes, latjes enz. van de keuken. Daar kan ik een beetje niet zo heel erg goed tegen. Maar dinsdag is alles voorbij en staat m'n keuken. Kurkdroog reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Dat is mooi gezegd Huttula. Ondanks dat ik niet drink, houdt het mij wel een groot gedeelte van dag (nog) bezig. Niet dat ik wíl drinken maar wel dat ik veel met het uitpluizen ben van situaties waarin een trekmoment de kop opsteekt. Veel zaken zijn bij mij nou eenmaal gerelateerd aan drank en dat heeft tijd nodig (denk ik...?). Zoveel als ik eerder bezig was met druk maken over in huis halen en hebben en wanneer kunnen drinken etc, ben ik nu bezig om te beseffen waarom en wanneer. Ben nu weer superblij en trots over gisteravond hoor maar zou ook wel eens gewoon de boel de boel willen laten en niet alles willen/moeten analyseren...hoop dat dat in rustiger vaarwater gaat komen over een tijdje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 de hoofdpersoon in mijn eigen leven... huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Ha Bollie, Kan je niet even een paar dagen ergens gaan logeren dan? , Ook een goede morgen akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Rapilos, nog ruim twee weken om te oefenen dus...is er niet iemand waarmee je samen kan oefenen? Vaak blijven er dan gedachten aan vast die een soort ezelsbruggetje kunnen worden. Slapen is hier heel wisselend....nouja, het slapen zelf is heel goed maar de tijdstippen wisselen nog al. Wel altijd rond 7 uur wakker en dan wil ik er ook wel uit. Soms duik ik op tijd het bed in, soms pak ik de eerste uurtjes al op de bank en mis ik alles na half 9 op tv. Soms rol ik pas om half 2 het bed in. Blijkbaar hebben mijn lichaam en geest het op deze manier nodig dus ik geef er gewoon aan toe. Tot nu toe voel ik me er goed bij en dat is het belangrijkst op dit moment. Lekker naar buiten Bolletje. "wat je niet ziet, is er niet" gaat niet op maar je hebt er dan op dat moment geen last van :-) En t is prachtig buitenetenklaarmakenweer. Wanneer kreeg je nou iemand te eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 goeie zonnige morgen! Ik was ook vroeg wakker en zit nu aan de koffie. En dan over trek lezen, en prachtige poezie als ontbijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Een goedemorgen iedereen. Maak er maar een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Ach, misschien mag je het geet trek noemen als je weet dat het na koffie over zal zijn. Spooktrek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Kurk, Het praktijkexamen gaat wel lukken in mijn eentje, krijg daar nog een gesprek over. Het rekenen hoef ik hopelijk niet over te doen, een voldoende zou pas noodzakelijk zijn in 2015, maar ik moet er voor de zekerheid nog even over bellen Mogge Jane, Ik wacht nog even met de koffie, tot na de ochtendgym, dan heb ik het verdient , Dag Jopie en Suiker, Ook een goede dag voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Ach, misschien mag je het geet trek noemen als je weet dat het na koffie over zal zijn. Spooktrek. Nep-trek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 (bewerkt) Nee Rapi. ik kan nergens een paar dagen terecht, ook omdat ik het liefst in m'n eigen huis ben. Ach joh wat zijn nu een paar dagen hé? Het is toch wat met die examens hé? 3 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Ik heb allerlei onnozele grappen over het nut van rekenen in de zorgsector. Zucht. Mijn trek was dus niet spook- maar heeft zich gemanifesteerd in spook-dronkenschap. Ah la. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 ik heb al pannekoeken metbanaan en chocopasta verdiend Raps zonder ochtendgym. misschien betsaat er ook avondgym voor de avondmensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Oh en Yvonne ik praat niet in bier maar in wijn en sterke drank voor minder deed ik het niet....dus nog meer oh boy Voor een ander ongewoon...voor mij gewoon Met mij vele anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Bol, Denk maar hoe prachtig het er straks uit gaat zien, dat houdt de moed er in he, Jopie, Ja, weet dat ik slecht ben in rekenen, alhoewel ik ooit mijn middenstand (A.O.V.) heb gehaald, al was dat dan met bloed zweet en tranen. Wist dat ik het slecht had gemaakt, zeker omdat ik ik ook al geen tijd meer had voor de laatste 4 vragen Maar had gedacht aan een 5, of in het gunstigste geval een 5.6, dan had ik het nog gehaald. Maar een 4....., dat is echt slecht he! Oke jongens, ochtendgym op t.v., Ben er even niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 zeker gistende banaan Jen ik hussel de letters al door elkaar Kurkdroog reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Nu meldt mijn man al dat hij zijn haar gaat doen en daarna kunnen we vertrekken. Zijn haar doen? Enfin hij is wakker, dat is mooi. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 wordt zo-iets dan http://www.waansinnig.nl/Mongolie/Selectie%20juli%202005/Kaal%20en%20een%20baal.JPG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 nu dat vakantieweekje dat je hebt geboekt? veel plezier dan ook maar ff je haar doen eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden