Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 neeje woensdag ps, nu gewoon weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Fijne dag mensen, ik ga met mijn geschoren man op pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 nou vooruit dan dan hoef je nog niet naar de kapper. fijne dag ik ga eens wat doen ook behalve nog meer pannekoekjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Wat maakt het uit...als je haar maar goed zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 tot op de kilokillerdraad jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 (bewerkt) Goeiemorgen, Al vroeg op hier en al druk, druk, druk geweest... Spannende dag. Zoon vanmorgen vroeg op trein gezet naar Belgie. Ook spannend voor hem. Voor het eerst een lange reis zelfstandig maken en de eerste ontmoeting met zijn vriendinnetje! Ging dus gelijk al mis op Rotterdam CS waar ie de overstap miste... Pfff... Zal blij zijn als ie daar is aangekomen en nog meer blij als ie weer veilig thuis in zijn bedje ligt. Loslaten en hem zijn eigen fouten laten maken... Moeilijk hoor! En dan straks ook nog eens bezichtigen van het tuinhuisje dat ik op het oog heb (van binnen dan) Hoop dat het is wat ik ervan verwacht. Ook spannend dus. Afijn, nu mijn dochter haar bed uit zien te krijgen en in de benen. Bezig blijven, anders ga ik teveel piekeren. Fijne dag allemaal, Dagpact : Blondie6173 3 mei 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 goedemorgen..prachtig weer hier Denies reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Goedemorgen, weer laat op.....even teruggelezen, mooie berichten....en minder mooie.. Suiker hoe gaat het met je, je bent wat stil... Net de laatste koffie gepakt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denies Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Goedemorgen iedereen, geniet lekker van het zonnetje, ze schijnt namelijk speciaal voor ons.. om ons leventje weer een beetje zonneschijn te geven na een donkere periode & zware dagen.. liefs, Annie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Dagpact: Blondie 6173 Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Goedemorgen Agnieta, hoop dat het weer beetje met je gaat, weet ff niks te zeggen. Misschien morgen weer voor wat betreft antwoord op je vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Ook nog een welkom voor de nieuwe frummers....zal straks eens even bij wie is wie kijken.... Ja Agnieta stomme drank.....waarom denk ik dan....mmmmmm vanavond kan het, ik wil niet maar het kan......het kan.... het kan..... Op dit soort momenten zou ik echt refusal willen hebben, geen ruimte voor drankgedachten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Stuk fietsen, tuinieren, alles alles om de gedachten even te verzetten.....Luitjes tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Was om 4 uur al op vannacht, gisteravond ging het ook al niet goed. Geen dagpact vandaag dus, kom hier ook even niet meer op forum omdat ik denk dat dit niet goed is voor jullie, maar vooral voor mezelf. Refusal ligt hier wel, maar dan kan ik straks 112 bellen en dat is niet de bedoeling. Agnieta, kom op he, je kan het, heb je mij niet voor nodig. Veel plezier eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Heb je pb gestuurd, weet niet of je dat kan lezen op je ipad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 (bewerkt) Goeiemorgen allen.Die heb je per ongeluk naar mij gestuurd, Suiker.En blijf nou wel hier komen, dat is beter voor je! Niet onderduiken, maar steun zoeken, ook als het moeilijk gaat.Hoor hoor wie het zegt...hmmm.... 3 mei 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Het is nu echt ernst, binnenkort moet ik toch echt cursus volgen hoe te computeren. Kinderen van 5 kunnen het beter dan ik als 48 jarige, pffff. Ben aangemeld bij fb, maar weet bij ... niet hoe en wat te doen, zat eerder op hyves, dat ging nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Hé Sugar je laat je zussie toch niet in de steek hé, kom op man. Bijna niemand lukt het om ineens helemaal adb. te worden dus verwacht niet teveel van jezelf zeker in het begin. Ik vind je juist zo goed gaan, maar als je blijft kijken naar wat er niet goed gaat, blijf je in dat cirkeltje van negativiteit rond draaien, en das weer een rede om het op te geven en te drinken. Blijf gewoon komen en praat klaag, wordt kwaad enz. maar ga niet weg. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Goedemorgen mensen, Ik heb twaalf uur geslapen. Dat gebeurt me in de weekenden, sinds ik gestopt ben. Het zal wel nodig zijn. Vroeg (moeten) opstaan is voor mij altijd erg moeilijk. 's Avonds voel ik me op mijn best. Ook dat heeft zijn nadelen, net zoals vroeg opstaan. Verschillend zijn mensen dan, als ik de start van deze dag lees. Mooie teksten weer gezien. Akelei, hoe is het met je ribbenkast? Minder pijn al? Kurkdroog goed bezig, zowel naar binnen als naar buiten toe! Rapilos, het idee van Kurk is zo gek nog niet. Oefenen, liefst samen met iemand. “ Oefening baart kunst”. We weten dat je het niet leuk vind, maar tot 21 mei is te overzien. Allicht dat het scheelt en dat de zaken wat makkelijker gaan. Ik weet niet wat je aan leer- en oefenmateriaal hebt liggen, maar als je daar al helemaal flauw van wordt, wat ik me kan voorstellen, dan zou je een ander boekje kunnen kopen, lenen of iets op het Internet vinden. Om eens iets anders voor je neus te hebben. Variatie. Maar misschien is het helemaal niet nodig ... we horen het wel! Suiker is er ook weer. Dan voel ik me als man wat minder alleen hier! Het het goed iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Dagpact: Blondie 6173 Agnieta MijnGerrit Suiker kom op man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Dank je bolletje, en als ik dichterbij woonde bracht ik je wat lekkers te eten vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Wat eet je vanavond dan Suiker? Ik moet koken vandaag, nog bedenken wat, boodschappen doen voordat de visite komt ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 (bewerkt) Heb jij pech MijnGerrit, kook alleen voor leuke, mooie vrouwen En vooral lieve, belangrijkste 3 mei 2014 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Dat is het mooiste van het forum... Als ik alleen ben en dat is vaak.. Als ik ergens mee en kan het niet kwijt Niemand die me begrijpt en toch voel ik me hier begrepen Niemand die reageerd maar het word gelezen Voelt goed mezelf wezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Begrijp je heel goed huttula, goedemorgen overigens, Maar wil ook mensen niet tot last zijn en daarom hou ik me soms stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden