bolletje Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Welkom Random. O Rapi dat zal een moeilijk weekend worden dan als je tot maandag moet wachten. Sterkte meid. De keuken is gearriveerd en wat donkerder uitgevallen lijkt het, maar dat past ergt goed bij het keukenblad en het laminaat dus ben ik tevreden. Maandag komen ze hem zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Hoi random....ik heb je opgemerkt..welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 jee Raps, wat een tegenvaller! Agnieta en voor zoonlief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Ik ga eten en slapen, gaat slecht hier en wil er eigenlijk ook niet veel verder over kwijt. Random, welkom, hoop je vaker te lezen. Iedereen fijne avond en sterkte voor degenen die het nodig hebben. Hoe is het met de pijn wijfie? Heb je al afspraak gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Hierbij geef ik te kennen dat ik me op het dagpact wens te zetten. Helaas lukt kopiëren me niet, komt mss door mijn nieuwe windows7 en quoten gaat al helemaal niet, maar dat heb ik nooit gekund. De intentie is er, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Dagpact: Suikertje Maxi Blondie6173 Agnieta MijnGerrit Tine Wijfie Annie Rosa Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Rapi: Zeker bah. Vervelend dat er een weekend tussen zit voordat je kunt bellen. Ik hoop dat het je lukt om het even aan de zijlijn de zetten. Bolltje:Fijn fijn fijn! Niet al het moois eraf kijken Lijkt me heerlijk een nieuwe keuken....straks als die er staat, lekker kokkerellen... Net terug van de dierenarts....Pfff effies wat waterlanders gelaten. Voor woefdram is het even 'pappen en nat houden' (op haar oude dag) Toch weer een gezwel. Wel / niet opereren....met de kans op...Pretnison erin, prik voor een allergie, medicijnen voor artrose....Noh, kan nu toch niet helder denken...Ik ga me maar even bot vieren op het bereiden van een maaltijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Random en Annie: een hartelijk welkom hier voor jullie van mijn kant!! Rapi, balen dit... nou ja, zucht, het is even niet anders. Misschien maandag wat meer duidelijkheid. En tja, dat rekenen, het moet je liggen of niet, lastig dit!! Moeilijk en verdrietig Lotus, sterkte ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Goeienavond! Fijn dat je aan me dacht, jopie. Mijn baas leek wel tevreden te zijn. Hij zei toch dat hij het een "heel goed" begin vond. Maar nog steeds twijfel ik, want zegt hij niet altijd en te snel dat iets goed is? Ach ik word gek van mezelf. Kan me maar beter optrekken aan de woorden "heel goed". En nu lekker vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Fijn Jen! En de rest.... loslaten.......voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Dank voor jullie lieve reacties, Probeer het nu maar zoveel mogelijk aan de zijlijn te zetten, maar voelt niet goed, dat is zeker, Log maar uit, even t'v. kijken. Jullie horen maandag wel hoe het afgelopen is. Random, Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 ik zit proppievol na mijn best wel redelijk grote avondmaal heb ik een klein doosje ijspraliné s als toetje op. Ik dacht van elk eentje, en ja toen was het doosje ineens leeg. Lijkt mijn "flesjes" gedrag van vroeger wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Ik zit dus onrust weg te vreten. Dochter ging raar weg; vage buik/maag/rugklachten en noch zij noch haar vader reageren op mijn mails/sms Ik haat machteloosheid en wil ook weer niet overbezorgd zijn. Bellen is dus net een stap te ver voor nu, maar ik moet om 20 u werken en ben dan niet meer bereikbaar voor hen. ff broeden dus en dan toch maar bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Ach Rapilos, jammer. Don't let it bring you down... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Proppievol Lady...Haha, ik moet wel om je lachen. Ik zie je al zitten. Even uitbuiken. En die ijspraline's (water loopt me in de mond) nog altijd beter dat de flesjes Suiker: Sterkte! Je wil niet meer kwijt. Hoeft ook niet. Maar als het nodig is dan hebben we het wel over het weer dat ook zo bagger is...of over het kippenhok dat op instorten staat...of hoeveel publiek je met je dans weet te trekken...Zalen vol. Hou je goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Hmm. .lastig Jane. Maar ik begrijp dat je je ongerust maakt.. Tja advies heb ik niet, wil je ook niet, want het draait om jou. Maar aan de andere kant, waarom zeg ik dit nou?? Gewoon bellen, het gaat om je dochter!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Lady, nu zit je ook niet lekker en om zo naar je werk te gaan...Je noemt het overbezorgd....Ik zou het bezorgd noemen. Zou ik ook hebben in een gelijke situatie....Toch maar even bellen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 ik was ff aan het knutselen, mooie afleiding. En als ik loslaat, komt het naar me toe he. Ze smst dat het stukken beter gaat. Vannacht heeft ze overgegeven en de halve nacht opgezeten zonder mij wakker te maken. Wil mij zeker ook sparen, haha. Nou kan ik opgelucht anderen weer aanhoren straks. toch fijn om zoiets ff hier te delen, ik liep echt te tobben. Ze heeft geen arts daar, het weekend begint en we gaan donderdag naar Turkije, dan wil ik wel gerust zijn dat ze in orde is. Moet niet aan een Turks ziekenhuis denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 He rapilis, dat is balen, gatsie!! Pff wel n buiging van Mijn kant, rekenexamen....brr:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 He gatsie, jane. Beterschap met je meisje, miss valt t wel mee en gewoon bellen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Mijn favoriete pizza zal nooit meer favoriet wezen zonder vis.... Had ik nog niet bij stilgestaan...nou ja er zijn ergere dingen als vis allergie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Shoot, was ik net een waarschuwingspunt kwijt, heb ik er weer een bij... Ga maar ff weg van hier, kan het blijkbaar niet goed doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 (bewerkt) ################# Weggehaald, te persoonlijk 3 mei 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Hoho Nanc. wat is er aan het handje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 (bewerkt) ################## Weggehaald, te persoonlijk 3 mei 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden