Jen Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Avond. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Ook goeienavond Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Jen! Met welk liedje van de F -krant kan ik U plezieren? M. a. W. met wie vereenzelfdigde gij U toen...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Zwemplannen VM1? Een zeemijl zwemmen heb ik ook een keer gedaan. Ik deed er 52 minuten over. Ik had me heel erg verkeken in de stroming. Je moest eerst een stuk de zee op om een boei en dan die zeemijl. Het stuk van boei terug naar kust had ik vol de stroom tegen. Bij elke slag ging ik ongeveer net zo ver weer terug. Tip; smeer vaseline op alle delen die kunnen schuren zoals oksels en binnenkant benen. Mijn huid in mijn oksel was helemaal stuk door dat zoute water. Normaal zwem je geen uur lang. Ervaren zwemmers zag ik allemaal met een potje vet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Ik herinner me alleen meneer den Uil Denk dat ik net te jong was om er veel herinneringeren aan te hebben, kan dat? Nee gezoon rotslecht geheugen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 ZIe je wel VM, vaseline! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Hmmmmm goeie Tip Erik! Had nog niet eens stil gestaan bij idd de stroming en het zoute water! Jenny, Truus??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 wtf is Truus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Jen, kent U Truus niet? Maar nee Jen is niet Truus.... Jen , het woord "vrijen" is dat geen mooi woord? (voor truus zie "draad") Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 De mier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Even tussendoor ook al is Koningsdag allang weer over. Geniale Marokkaan in Utrecht, Let ook op de tekst van de theepot. Post em als link anders is bij iedereen het beeldscherm meteen zo vol. LINK VM1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Tuu-tuu-tuu-tuu huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! "gekeutel" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 BTW Ed Bever= Jaap!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Twee bevers toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Ed en Willem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Maar miss moeten we trug "ernstig" worden... (hoewel alles wat ik hier schrijf, "deel", vertel.. ernstig is... als men het maar begrijpt) Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Overlevingshumor druipt van de ernst. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Die is mooi Jen! Ik ga zo op pad Toch maar... Fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Hahahahaha, VM , Mai en Jen! En nou mmaar hopen dat iemand nog iets begrijpt van jullie conversatie! Ikke in ieder geval niet, kan jullie niet volgen, maar allee, ik mis een aantal hersencellen, verzopen namelijk. Love you girls!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Nance!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Meestal begrijp ik er zelf ook niks van Nanc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 (bewerkt) Nancy! Vm! Jen! 28 april 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 U moet niet willen begrijpen Ervaren is voldoende Ik beleef En vind dit cool Een kwinkslag Weet de koppies, smiles erbij.. De mijne iag stralend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden