Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zwemplannen VM1? Een zeemijl zwemmen heb ik ook een keer gedaan. Ik deed er 52 minuten over. Ik had me heel erg verkeken in de stroming. Je moest eerst een stuk de zee op om een boei en dan die zeemijl. Het stuk van boei terug naar kust had ik vol de stroom tegen. Bij elke slag ging ik ongeveer net zo ver weer terug.

Tip; smeer vaseline op alle delen die kunnen schuren zoals oksels en binnenkant benen. Mijn huid in mijn oksel was helemaal stuk door dat zoute water. Normaal zwem je geen uur lang. Ervaren zwemmers zag ik allemaal met een potje vet.

Geplaatst

Ik herinner me alleen meneer den Uil :o

Denk dat ik net te jong was om er veel herinneringeren aan te hebben, kan dat? :D

Nee gezoon rotslecht geheugen.

Geplaatst

Jen, kent U Truus niet?

Maar nee Jen is niet Truus....

Jen , het woord "vrijen" is dat geen mooi woord?

(voor truus zie  "draad")

Geplaatst

Even tussendoor ook al is Koningsdag allang weer over. Geniale Marokkaan in Utrecht, Let ook op de tekst van de theepot. Post em als link anders is bij iedereen het beeldscherm meteen zo vol. LINK

Geplaatst

Maar miss moeten we trug "ernstig" worden...

(hoewel alles wat ik hier schrijf, "deel", vertel.. ernstig is... als men het maar begrijpt)

Geplaatst

Hahahahaha, VM , Mai en Jen!

En nou mmaar hopen dat iemand nog iets

begrijpt van jullie conversatie!

Ikke in ieder geval niet, kan jullie niet volgen, maar allee, ik mis een aantal hersencellen, verzopen namelijk.

Love you girls!!

Geplaatst

U moet niet willen begrijpen

Ervaren is voldoende

Ik beleef

En vind dit cool

Een kwinkslag

Weet de koppies, smiles erbij..

De mijne iag stralend!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...