Spring naar bijdragen

Maandag 28 april 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Nancy: Fijn dat je het achter de rug hebt en het meegevallen is. Doe je nu toch een lekker bakkie ;)  Rapi: Pijn dat is inderdaad heel vervelend! Dat jij je zorgen maakt begrijp ik als geen ander. Wat dat betreft is de zorg ook een zwaar vak, al helemaal in deze tijd. Anders toch eens naar laten kijken hoor. Dan kun je altijd nog zien wat je met de uitkomst doet. Goed voor jezelf zorgen hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, Nanc,

Dat is toch ook schandalig, dat 1 van die vrouwen, naar buiten kwam met een gaasje omdat 1 van haar borsten stuk is gegaan.

Dat moet toch niet mogen!

Lekkere binnenkomer voor jou!,

Ja, Hutulla, denk ook dat ik niet helemaal recht loop.

Nou, toch maar even afwachten hoor, misschien, dat het met wat rust toch weer over gaat.

Mooie smoes, om vandaag even niets meer te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerrit: Prachtige uitspraak! Enne beter mooi gestolen dan slecht bedacht (ik ga hem ook stelen van je) :P Ietje: Wat ga je goed. Top!!! Ontzettend fijn! Heerlijk zo met de kinderen de hort op en lekker bezig zijn. Fijn dat het vertrouwen er is dat je het gaat redden. Go for it!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi, als je nu eens anders tegen het zgn nietsdoen aan zou kijken.

In plaats van je schuldig te voelen het zien als goed zorgen voor jezelf.

Waarom zou dat niet mogen? We hebben ontspanning nodig.

Ik lees het vaak bij je, dat je eerst een heleboel moet hebben gedaan, en je dan nog schuldig voelt als je toegeeft aan

je behoefte om even te ontspannen. Gewoon toelaten joh. Je bent toch ook maar een mens en geen werkmachine.

En dat hoeft ook niet aan de leeftijd te liggen, ieder mens heeft rust nodig.

Ietje, wat leuk dat jouw kinderen nog van gewoon speelgoed kunnen genieten. En niet alleen gamen.

Heerlijk.

Een kapotte borst door een foto? Lieve help wat een barbaarse toestanden. Gelukkig viel het jou mee Nancy.

Ik heb een heerlijke vakantieweek gehad, lekker uitgewaaid en weer fit.

En op de laatste dag kwam de griep opzetten. Ik ben nu eens niet doorgelopen, maar heb me vanmorgen ziek gemeld.

De hele ochtend geslapen en niets gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate,

Ja, tuurlijk heb je gelijk.

Zal er voortaan goed aan denken;zorgen voor jezelf, als ik niets doe.

Ach ja, stamt toch uit mijn jeugd denk ik.

Mijn moeder had heel veel kinderen, 

Werkte altijd keihard.

Vader, eigen bedrijf aan huis.

Als moeder, s'middags soms even ging zitten, zei mijn vader altijd;Heb je niks anders te doen?

Tja, opvoeding he, en zij hebben het weer van hun eigen vader en moeder door gekregen.

Goed van je, dat je je ziek gemeld hebt.

(Heb ik ook altijd moeite mee),

Dat je de hele ochtend geslapen hebt, geeft wel aan, dat je het nodig had.

Maar goed, eerst even eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Donders! Zit ik de hele dag (in de vakantie toko) op iemand te wachten die naar de TV komt kijken is diegene  helemaal niet aan wezig. Balen als een stekker. Ik was anders met zoonlief wezen shoppen. Komt die morgen...Nou ik heb het helemaal gehad. Deze Miep gaat morgen niet zitten wachten....Bah helemaal klaar mee. We zitten al 3 dagen zonder...Is op zich niet erg maar kan er slecht tegen als er geen duidelijkheid is....Leer aspect? Tis maar goed dat ik niet wil drinken ....Ook geen discussie mogelijk (refu) Ik ga maar even stoom afblazen......  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Accepteren dat vandaag de dag, mensen zich vaak niet aan hun afspraken houden Lotus, Meer kan je niet doen. Ik heb er ook zo'n pesthekel aan als mensen je gewoon laten zitten. Kan ik wel kwaad worden maar dat haalt ook niet zo veel uit. Het is een beetje de mentaliteit van vandaag.

Zo de keuken is eruit gesloopt en ik ben gehalveerd met mijn cholesterol medicatie. Ben sinds ik dat slik best wel vaak moe. Stond ook in de bijsluiter dat er vermoeidheid kan optreden. Nou dan maar wat hoger hoor maar ik zit mezelf in de weg zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wisten jullie dat, volgens mijn telling, er

-bijna 2000 frummers geregistreerd staan hier?

-dat er daarvan ruim 1000 tussen de 0 en de 10 berichten plaatsten?

-dat er daarvan ruim 500 tussen de 0 en 2 berichten plaatsten?

enzovoorts.

Soms kan ik het niet laten om dat soort dingen even na te gaan. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey die Kate,

fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad en dat die griep pas laat is komen opzetten. Nooit leuk als dat tijdens de vakantie gebeurd.

Nou Jane ik denk dat het daar wel mee te maken heeft, en het slopen van een keuken daar word ik niet zo moe van.  Kijk als ik moe ben van een dag hard werken weet ik waar ik moe van ben maar ik word al s'ochtends moe al heb ik nog niet zo veel gedaan.

Ik kijk wel of het aan de medicatie ligt en anders moet ik toch een keer naar de arts of zo, maar ik zit nu lekker aan een ijsje met een soort koffieboontjes erin. Krijg ik toch wat energie van. Das het enigste waarom ik nu aan het ijs zit hoor, echt waar.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...