Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Jaja... Heb ook een logeer-hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Heb me ingehouden...alleen soft issie gescoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Die heb je er allang weer afgefietst huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Goedemiddag Allemaal. Mijn eerste ( het is sowieso eerste) alcohol loze koningsdag, maar ach jullie begrijpen wat ik bedoel, denk ik. Gaat goed hier. Probeer het zogenaamde feestgedruis wel een beetje te mijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Goedemiddag Arja, begrijp je wel hoor, alhoewel ik denk dat je als kind ook niet dronk op dag als vandaag. Blijf maar uit de drukte als dat beter voor je is. je kan altijd nog hier terecht. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 (bewerkt) ik ben net na 2 jaar op de oranjeboulevard geweest, mijn oude straat. Beetje weemoedig liep ik tussen de feestvierders. En ineens kon ik door hun ogen/hart kijken en meegenieten. Zo leuk. Dat hele uitgelatene heb ik nooit zo. Maar ik weet nu wel hoe dat voelt, zo zonder drank. te gek. En daarna scoorde ik een pracht zwart leren blazer en vintage zijden bloemetjesrok. Dus ik trek ze even aan en ga nog een rondje maken. Toch geen strandweer. En het jonge gezin dat nu in mijn huis woont, zat te stralen op hun kleedje voor de deur. Daar werd ik ook weer blij van dat het huis weer een levendig gezin heeft en beter tot zijn recht komt dan met alleen mij en de katten erin.♥ de 2e ronde :musicnote: 26 april 2014 bewerkt door lady jane Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 (bewerkt) Net terug van kleedjesmarkt... Nu lekker nog effe neuzen bij de kringloop, lekker rustig zal het nu zijn daar... Helaas lijkt het zonnetje te verdwijnen achter de wolken, maar dat is wel fijn als ik zo mijn tuin nog induik om te spitten... Ik kom mijn dag wel door... 26 april 2014 bewerkt door blondie6173 Hanneke reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 (bewerkt) Koningsdagpact Mijn Gerrit Jane Wijfie Rapilos Bol Blondie6173 Suikertje Nancy Ik ga zo het feestgedruis in, ook maar op het dagpact gezet, fijn om te weten dat we het samen doen! Nee, ik zie niet op tegen al die drinkende mensen, ik ga voor de icetea!! Eerst een terrasje pakken en daarna lekker uit eten. Husband is nu nog even oranje tompoucen aan het halen, lekker!!! Aicha, Miranda en Agnieta, vanaf hier een oranjegroet!!!!! 26 april 2014 bewerkt door nancy Hanneke reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Huh?? Nou staat het in een blauw kader.....naja, de bedoeling was goed!! Fijne dag allen en tot laterrrrrrrrr..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Hoi allemaal. Veel plezier ginder, hier geen feestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Hoi Jen, hoe bedoel je geen feestje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Hoi Rosa! Alles goed? Ingeslagen op de oranjemarkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Ik wacht nog 1 minuut, dan ben ik weer weg hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Ha Jen, Nee, ben niet naar de oranjemarkt geweest. Mijn kinderen gaan nu alleen, hebben mij niet meer nodig wat dat betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 De mijne ook niet Rosa, die zijn helemaal niet thuis zelfs. Maar ik vind het zelf wel leuk. Maar niet te lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 ha Rosa, lang geleden! Wel hier geen oranje feest he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Hoi Gerrit, had niet goed gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Begreep ik, maakt niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Jen, wat bedoel je met hier geen feestje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Maakt voor mij wel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 in den Belse is de koning niet jarig Rosa welkom terug weer. Mijn 2e ronde heeft niets opgeleverd aan koopjes, maar wel een fijne wandeling en vroegere straatgenoot weer gesproken. Weer een stap op het verwerkingspad genomen. Het viel me op dat er amper werd gedronken. En geen wanklank tussen die duizenden mensen, heerlijk dat dat ook allemaal kan in dit drukke landje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Ik loop op een braderie...markt...muziek..veel zuip en vreet tentjes.,wat ze noemen gezelligheid Voel weer wat van ongenoegen..iets wat ik wil onderdrukken....tis geen trek Eigenlijk is het een gemis.,.ik loop alleen Normaal valt dit niet zo op,.nu wel Stil mijn gemis maar met een zakje snoep Niet dat het helpt..maar voor het moment wel Betekent voor mij dat ik hier wat mee moet doen..wil ik hier vanaf komen Tis wel een belangrijke Kijk om heen om te zien of ik met iemand wil ruilen.. Nee..ik ben oke...hoef niet te ruilen.,.alleen doorgaan met mijn ontdekkingsreis Krijg weer een glimlach op mijn gezicht.als ik dit opschrijf. Met het liedje op de achtergrond ..geniet van het leven.duurt maar even Hoe toepasselijk....en nu moet ik lachen Op naar het fietsje. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Mooi beschreven en verwoord huttula, Mijn gevoel precies toen ik door de hossende,zwetende en schreeuwende massa naar de vistent liep voor mijn haringen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Hello piepeltjes ik ben ook weer thuis. Niet zoveel gekocht maar de juwelier had veel dingen voor de helft van de prijs, en nog minder. Een rvs. ring gekocht van e 45,-- voor e10,-- heel mooi bewerkt en een schakelarmband ook van rvs. voor e20,-- Afgeprijsd van e 65,-- dus ik ben tevreden. Verder nog een aansteker met een arend erop, weet je wel zo'n ding die je in de wind ook kan gebruiken, en een kaasplankje met toebehoren voor als mijn schoonzus komt. Zie dat Rosa er ook weer is. Welkom terug meis. En Sugar ook weer op het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Stilte hier, denk dat de meesten moe zijn van de markt afstruinen. Ik zou het liefst gaan slapen, maar is echt nog te vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden