Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

in den Belse is de koning niet jarig Rosa

welkom terug weer.

Mijn 2e ronde heeft niets opgeleverd aan

koopjes, maar wel een fijne wandeling en

vroegere straatgenoot weer gesproken.

Weer een stap op het verwerkingspad genomen.

Het viel me op dat er amper werd gedronken.

En geen wanklank tussen die duizenden mensen,

heerlijk dat dat ook allemaal kan in dit drukke landje.

Geplaatst

Ik loop op een braderie...markt...muziek..veel zuip en vreet tentjes.,wat ze noemen gezelligheid

Voel weer wat van ongenoegen..iets wat ik wil onderdrukken....tis geen trek

Eigenlijk is het een gemis.,.ik loop alleen

Normaal valt dit niet zo op,.nu wel

Stil mijn gemis maar met een zakje snoep

Niet dat het helpt..maar voor het moment wel

Betekent voor mij dat ik hier wat mee moet doen..wil ik hier vanaf komen

Tis wel een belangrijke

Kijk om heen om te zien of ik met iemand wil ruilen..

Nee..ik ben oke...hoef niet te ruilen.,.alleen doorgaan met mijn ontdekkingsreis

Krijg weer een glimlach op mijn gezicht.als ik dit opschrijf.

Met het liedje op de achtergrond ..geniet van het leven.duurt maar even

Hoe toepasselijk....en nu moet ik lachen :)

Op naar het fietsje.

Geplaatst

Hello piepeltjes ik ben ook weer thuis.

Niet zoveel gekocht maar de juwelier had veel dingen voor de helft van de prijs, en nog minder.

Een rvs. ring gekocht van e 45,-- voor e10,-- heel mooi bewerkt en een schakelarmband ook van rvs. voor e20,-- Afgeprijsd van e 65,-- dus ik ben tevreden.

Verder nog een aansteker met een arend erop, weet je wel zo'n ding die je in de wind ook kan gebruiken, en een kaasplankje met toebehoren voor als mijn schoonzus komt. :P

Zie dat Rosa er ook weer is. Welkom terug meis.

En Sugar ook weer op het forum? :lips:

Geplaatst

Moet ervoor zorgen dat ik niet te vroeg wakker ben. Neem meestal nu om 8 uur medicatie en dan slaap ik zo, maar ben dan tussen 5 en 6 uur wakker.

Probleem is dat ik savonds op ben in mijn hoofd en gewoon niet meer wakker wil zijn. Maar wil vanavond toch echt proberen om het tot 9 uur vol te houden.

Heb jij een goede, mooie dag gehad MijnGerrit

Geplaatst (bewerkt)

Heb je dan ook moeite met de zomer en wintertijd Sugar?

Ik ben heel benieuwd hoe het vandaag gegaan is met Wijfie. Ik hoop zo dat het goed gegaan is met haar. ja met iedereen eigenlijk. Wat zou het toch mooi zijn als we het allemaal adb. hebben gehouden.

O, ja, nog vergeten te vertellen dat ik vandaag 18 tabaksplantjes heb gezet. Daar heb ik vorig jaar 4 mnd. van gerookt. Niks geen toegevoegde troep, gewoon puur tabak.

bewerkt door bolletje
Geplaatst

Nee geen moeite mee bolletje.

Toen ik nog dronk, had ik geen moeite om later te gaan slapen.

Klinkt lang geleden, maar is het nog niet.

Nu moet ik ritme weer zien te vinden en het helpt ook al niet mee dat die hond van mij om 7 uur al plat in bed gaat liggen :D

Ik hoop ook dat het met wijfie goed gaat, hopelijk lezen we haar hier vandaag nog.

Zit je al aan je witte bonen bolletje?

Geplaatst

Ja maar dat zat ik eerder ook altijd huttula, kom er nu juist meer uit.

Ga nu al verder met hondje uit dan eerder. Probeer mijn oefeningen zelf in weekend ook te doen.

Lukt niet altijd goed en als ik foon maar bij me heb, moet het gevoel hebben dat ik om hulp kan bellen als ik niet meer terug durf.

Maar ggz heeft mij verzekerd, schrok ervan, dat ik voor groot deel van angst af kom. Ben erg gemotiveerd.

Hoop dat jouw ontdekkingsreis"verder gaat en dat je een nog beter gevoel krijgt.

Ik heb veel aan wat mensen hier vertellen en ook vooral aan jou

Geplaatst

Ik heb zelf ook de laatste 10 jaar veel binnen gezeten omdat ik dronk...kon ook niet veel anders....kwam eigenlijk om het werk nog een dagdeel buiten

Dat bedoel ik ook met stoppen en dan hetzelfde leven leiden...word ik zo onrustig van...denk zelf niet dat ik het gered had zover

Suiker wst jij nu schrijft dat je nu al verder weggaat van huis als eerder is een hele mooie vooruitgang

En natuurlijk ben je er nog niet....maar angst overwinnen kan niet binnen een paar weken...dat moet je ook niet van jezelf verlangen

Ook jij bent begonnen met een ontdekkingsreis....jou eigen reis

Word vast een hele mooie...met jou instelling.

Ik volg je graag :)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...