lady jane Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 haha zo kocht ik net 2 pakken melk terwijl ik er maar 1 nodig heb we zijn me dr eentje Hutt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 melkdebaas.nl Is dat wat?? RUNNER en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 melkdebaas.nl Is dat wat?? Ha,ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Ik heb niks in huis...zeg ik met een koelkast en voorraad kast vol Heb ik me dat ook niet aangeleerd om voor elk wissewasje naar de winkel te gaan om weer met een paar fles drank terug te komen Na bijna 3 jaar zit dit er nog steeds in..niet om drank te halen...maar kopen..om ook weer een bepaalde onrust weg te werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Hetzelfde als; Ik heb niks om aan te trekken (met een kast vol kleren! Kopen om onrust weg te nemen heb ik gelukkig niet, Sterker; Ik ben af en toe ronduit gierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Tromgeroffel....nog maar een dagje verwijderd van drie jaar droog voor Huttula.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Il met me aan bij kwark de baas.of ijs de baas RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Spannnend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Ik heb t heel zwaar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 lucht je hart Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Is er wat gebeurd...wasrdoor je het zwaar hebt tine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Vertel Tine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Tine, kom eens tevoorschijn...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Delen is helen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 en weg is Tine hee meis, kom op we zijn er voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Nou, ik ga richting keuken, heb een stel hongerige wolven in huis. Tine, sterkte! Kom op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Ik ga zo een eind lopen...eten inmiddels op...wachten heeft ook geen zin zo....helaas Kan hier niet zo goed tegen...maar ja het zij zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Tine vervelend als je schrijft dat je het zo zwaar hebt en dan weg gaat. Je laat mij in ieder geval met onzekerheid zitten en dat is niet prettig. Veel mensen hier hebben op jouw berichtje gereageerd dus iedereen wil je graag helpen. Blijf er nu niet alleen mee zitten, je kan delen. Ikzelf heb er geen moeite mee als je b.v. gedronken zou hebben en het hier komt melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Ik sluit me bij de vorige 2 schrijfsters aan. Ik ben blij dat deze vervelende, stille dag voorbij is, al moet ik zeggen dat ik me in mijn hoofd gelukkig aardig voelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Jippie Sugar fijn voor je. Ik hoop dat het alleen nog maar beter en beter met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Bedankt zus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Dapper dat je het verteld hebt. Hoop dat er iets gedaan kan worden aan de problemen die je allemaal hebt wijfie. Denk dat dat erg belangrijk is ivm alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 wijfie, je maakte al een verkeerde keuze voor je ging drinken. Je liet je door iemand anders thuis brengen. Toen hadden de alarmbellen bij je moeten afgaan. Zeg dit niet om je te veroordelen hoor. Ben er zelf ook vaak ingetrapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Gedachtes aan drinken zul je heel lang hebben als je stopt . Zelfs als je er eigenlijk helemaal klaar mee bent.komen ze nog om de hoek heen kijken. Je moet aardig stevig in je schoenen staan en nooit en te nimmer toegeven aan....wat er ook gebeurd Anders blijf je het verliezen van vriend alcohol. Ik weet dat ik makkelijk praten heb....maar ook ik moest hier doorheen...en het is echt te doen ook al voelt het niet zo op dat moment Ook al heb je 10 psychologen die je helpen...jij moet het doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Keuzes, keuzes.... Het is allemaal zo moeilijk. Ik denk steeds aan een zin van Allen Car.... Kwam jij uit de baarmoeder van je moeder met een fles in je handen? Of ging dat over sigaretten Vind het wel een goeie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden