Arja Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Yehhh ik hoor erbij! Dank je rupsje... 50 is het nieuwe 40 zeggen ze huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Ik had precies dezelfde vraag nooitgenoeg. Ik denk dan ook het voorlopig bij virtuele maatjes te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Van harte arja Iedereen moet net zoveel posten als je nofig hebt....er zijn draadjrs en paginas in overvloed Geen posting is een verloren posting Zo en nu naar de brocante Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Maatje kun je met iemand worden als je daar meer contact mee zou willen hebben, op moeilijk momenten kun je elkaar dan mailen of bellen of hoe je dat dan ook zou willen invullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Ok, maar dan hoef je niet perse bij elkaar in de buurt te wonen... Duidelijk. Dank je wel Nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Ik heb bijvoorbeeld een maatje die ongeveer gelijk met mij gestopt was. Hij woont in het buitenland. Hij komt niet meer hier op het forum, maar we mailen nog steeds. In het begin had ik daar heel veel aan, we trokken elkaar vooruit! En nu houden we elkaar scherp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Oh gelukkig, ben blij dat je even reageert! Veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Heel stuk getypt, Druk ik een verkeerde knop in, alles weg. Nou ja, kort en goed Dag 14!! Klinkt goed, gaat goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Hoi Blij dat ik je even hier las Agnieta. rapilos je hebt nog hele dag voor herkansing Grenzen voor maatje zijn hier geef je zelf aan. Ik ga morgen oranjefonds mailen, die zijn ervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Nee hoor suiker, Niks geen herkansing, Heb lekker niets in huis, en haal niets in huis. Deze dag gaat ook goed, weet ik zeker! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 ik denk herkansing om je stuk nog eens te typen rapi, Aagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Wijfie ik heb toch heel vaak het gevoel dat je het buiten jezelf legt, zoiets van, ik kan er niets aan doen, het overkomt me. Maar jij bent degene die het besluit neemt om te gaan drinken, niemand anders, En het knopje gaat niet zomaar om, jij maakt die keuze, en ik heb ook het gevoel dat je wacht tot de juiste gelegenheid zich voordoet waarop je toegeeft. Alles ligt bij jezelf en bij niemand anders, en zolang je dat denkt neem je niet voor de volle 100% de verantwoording over je eigen drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 ik denk herkansing om je stuk nog eens te typen rapi, Aagje Oh, bedoelde hij dat. Ach ja, af en toe ook zo,n oen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 ik ook hoor ;) maar wel lief he wij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 gelegenheid maakt de dief? Ik houd erg van uitdrukkingen, maar deze niet Wijfie. Jij steelt toch niet, omdat het kan? Ik moord niet omdat het kan?Ik drink ook niet meer, terwijl ik gelegenheid zat heb. Misschien van te voren een beter/goed plan maken inschatten welke verleidingen je tegen kunt komen en hoe je die gaat weerstaan. Ik kan me voorstellen dat je zo niet een beter zelfvertrouwen krijgt, ik weet nog hoe ikzelf heb geworsteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Net schoonzoon,dochter en kleinkids op visite geweest. Gezellig! Want vaak bezoek krijg ik niet. Morgen examen rekenen. Zooo, geen zin in, Moet eigenlijk nog leren ervoor. Jakkes, wat heb ik toch een hekel aan rekenen. Zou er trek van krijgen! Maar wel mooi de paasdagen doorstaan. Misschien een tip voor wijfie, Ik stel me "moeilijke"dagen altijd levendig voor. Wat ik dan ga doen om niet te drinken. Zo heb ik mijn eigen 0% lievelingsbierje meegenomen, Stelde me de verjaardag bij zusje voor, zonder drank, maar met een sapje, en het etentje, die er plotseling op mijn pad kwam, werd vergezeld met water, want had al genoeg calorieen binnen die dag. We zijn lopend, naar het restaurant gegaan, en tot mijn genoegen, liep ik nu harder dan latex, en wilde nog een extra ommetje maken, terwijl hij daar geen zin meer in had. Yes, mijn conditie gaat dus wel degelijk vooruit door niet meer te drinken En latex heeft wel degelijk minder energie dan ik dacht. Hmmm, leuke conclusie nu ik daar zo over nadenk, en het zo opschrijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 ik ook hoor ;) maar wel lief he wij Ja he, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Dank Gerrit, Wat je vrouw dan aan het oefenen en voorbereiden is, is me een raadsel Gerrit , Het eten misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Hahaha! Ik wilde hetzelfde vragen! Veel succes morgen Rapilos, en dat geen zin hebben, ik ken dat..in plaats van te leren zit ik nu al de hele dag op het forum, gelukkig heb ik nog drie weken voor mijn tentamen, maar toch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Nancy, Vreselijk he, En maar uitstellen.. Maar ik kan het maar beter proberen kort van te voren in mijn hoofd te stampen, dan blijft er misschien nog iets hangen. Kan ik het direct daarna weer vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Succes morgen rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Dames, ze is inderdaad zojuist aan het eten begonnen Heb jij even mazzel Gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Dank je wel hoor suikertje, Ik wil er eigenlijk maar niet te veel aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Brocante was mooi Ik krijg altijd van die hamster neigingen...heb me in gehouden...alleen een ketting gekocht Heb ik toch wat Verslavingsgevoeligheid...ik kom het op alle vlakken tegen in mijn dagelijks leven. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Wijfie, Als je zegt: die rot drank leg je het ook weer buiten jezelf. Het is niet de drank. Het is niet die ander. Jij bent het die drinkt. Die drinken wil. Wat zijn we als alcoholisten toch goed in smoezen!!! En dat is heel gevaarlijk. Zo blijf je drinken. De gelegenheid maakt de dief. Wat een flauwekul. Zo lust ik er nog wel eentje. Ik voel dat het me irriteert dat je zo'n gezegde gebruikt ivm je drinken. Je hebt altijd de keuze. Wel of niet stelen. Wel of niet drinken. Ik wil me wat dat betreft niet laten bepalen door de omstandigheden. Ik heb mijn eigen normen. En ik wil me nergens achter verschuilen. En ook achter niemand. Als ik drink dan weet ik dat ik drinken wil. Het is ook te gemakkelijk om te zeggen dat ik nou eenmaal een alcoholiste ben. Ik kan er voor kiezen op ieder moment het eerste glas te laten staan. Ik wens je veel eerlijkheid en wijsheid toe!! Hanneke Dylan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden